Onko kellään kokemusta kyseisestä hotellista, hyvät ja huonot puolet?
Alanya+margarita apart
2
564
Vastaukset
- @@@
Loistava hotelli,hyvällä paikalla!Huoneistot tosi tilavia ja isot parvekkeet.
Voin sanoa että paras huoneistohotelli missä oon ollu alanyas(käyny 8kertaa).
allas alue iso ja siin oli tosi hyvä ottaa aurinkoa.Henkilökuntaki mukavaa.
Tuli nyt kehuttua,mut oikeesti oli tosi mahtava hotelli! :)
Ei muuta kun hyvää matkaa.. - Sanna
Huoneistohotelli aivan loistava!! Huoneet isoja ja parvekkeet upeita. Ei ötököitä ja siivooja käy päivittäin. Henkilökunta erittäin mukavaa, mitä nyt kehuvat ja lepertelevät koko ajan. Allasalue myös hyvin toimiva ja mukava. Mukavan matkan päässä keskustasta, ei liian lähellä eikä kaukana. Ja ellei jaksa kävellä niin taksi maksaa noin 3-4 euroa. Huonoja puolia en paikasta juuri tähän hätään keksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381