Minulla on vanha passatti vm - 99joka on ollut samassa taloudessa uudesta saakka. Autolla ajettu vasta reilut satatonnia enkä raaskisi sitä vaihtaa pois.
Minulla ei ole mahdollisuutta töissä eikä kotona tolppapaikkaan niin ajattelin asennuttaa siihe polttoainekäyttöisen lisälämppärin. Mitähän tuo maksaisi ja onko ajatuksena edes järkevä noinkin vanhaan autoon?
Webaston/Eberin jälkiasennus passattiin?
Näpitjäässä
1
505
Vastaukset
- Pasaati3
Mulla ollut muutaman vuoden passatissa webasto ja suosittelen. Hintaa tuli noin 2000e töineen ja siinä on vielä se kaukosäädin mikä on mun mielestä kyllä ihan pakollinen hankinta niin ei tarvi pakkaseen mennä lämmitintä käynnistelemään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239659Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3792013Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3881979- 4381675
- 941668
- 61375
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331180Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241116Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521062- 361018