Enteileekö kuolemaa?

halipulatar_

Mulle tuli eilen yllättäen pihalla haravoidessa tunne, että hyvästelen elämääni tai ainakin pihaa. Tänään se sama tunne tuli mökillä ollessani. Olo oli tyyni ja levollinen, ei lainkaan pelottava. Onko kellään kokemusta moisesta? Nyt en sit tiedä, että olenko kenties kuolemassa, tulossa hulluksi vai mitä ihmettä tämä on?

6

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orvokkis kuoli

      No syksy on tullut ja kesä ohi. Aika monella on samanlainen tunne syksyisin kun kaikki ympärillä "kuolee".

      Ei nyt ihan joka asiaa kannattaisi alkaa friikkaamaan ja pitämään jonakin kohtalon enteenä.

      • _marto_

        Juuri sama tuli minullekin mieleen tuosta aloitusviestistä jo ennen, kun luin kommenttisi. Itsekin hyvästelin taas tänä syksynä pihani ja mökkini, ja löysin monta kertaa itseni miettimästä, että näenköhän niitä enää koskaan. Talvi on niin uskomattoman pitkä täällä Suomessa, pieni ikuisuus, oma elämänkautensa. On vaikea nähdä seuraavaan kesään asti ja käsittää, että se todella tulee vielä.

        Ja lisäksi tietenkin luonnon "kuoleminen" ympärillä.


    • aikamme on rajattu

      Kyllä Jumala voi antaa aavsituksen ajan päättymisestä maan päällä. Jos et ole antanut elämääsi Jumalalalle Jeesuksen Kristuksen kautta, niin tee se. Vain sovinto ja rauha Jeesuksessa takaa elämän Jumalan yhteydessä kuoleman jälkeen.

      • gyyiy

        Jumalia ei ole olemassa eikä tässä enää Keskiaikaa eletä. ...että jos itse uskot tuohon roskaan, niin älä sitä ainakaan muille tuputa.


      • oletko järkijätkä?
        gyyiy kirjoitti:

        Jumalia ei ole olemassa eikä tässä enää Keskiaikaa eletä. ...että jos itse uskot tuohon roskaan, niin älä sitä ainakaan muille tuputa.

        On sullakin ainakin yksi jumala olemassa, alkuräjähdys, evoluutio tms. Jostakin olet lähtöisin ja se on sinun jumalasi, jota palvot!!!


      • bnjk8
        oletko järkijätkä? kirjoitti:

        On sullakin ainakin yksi jumala olemassa, alkuräjähdys, evoluutio tms. Jostakin olet lähtöisin ja se on sinun jumalasi, jota palvot!!!

        Enkä hitossa palvele. Tiede on se joka selittää asiat parhaiten, mutta ei sitä palvella vaan kyseenalaistetaan koko ajan. Jos joku keksii paremman selityksen, niin tieteen käsitykset muuttuvat. Uskonnot sen sijaan ovat jämähtäneet samaan valheeseen eikä niitä saa kyseenalaistaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe