Olin hämmentynyt nähdessäni Helsingissä pyörän jonka taka-akseliin oli laitettu kahdelle saksanpaimenkoiralle juoksuttimet. Mistä moisia vempaimia voisi saada? Koirat selvästikin nautti vauhdin hurmasta!
Hienon näköistä touhua!
7
185
Vastaukset
- Pyörällähulluilija
Myös koirat on hienoja jos osaa mennä nätisti juoksuttimessa,nähdessään toisia koiria. Meilä ei onnistu ainakaan vielä,muttakuonopannan kanssa taluttimessa kylläkin onnistuu pyörälenkit hienosti :)
- Hukkamakkara
Noilla näkemmilläni koirilla on löysät ketjupannat. Ohi kun tulee niin pikkasen isompi pörisee, mutta aika hillitysti kumminkin ohittaa!
- Pyörällähulluilija
Tuollaisista koirista passaa ottaa mallia :) Hyvin koulutetut,onnea ohjaajalle!
- Flick
Meillä juoksee pyörän vierellä löysässä ketjupannassa löysällä remmillä eikä välitä vastaantulevista koirakoista mitään. Treenasin pienestä pitäen rauhallisella hiekkakentällä ja opetin pysähtymään käskystä heti jos tarvis, sekä käskyt oikea ja vasen. Joskus olen juoksuttanut myös vapaana alueilla, jotka ovat kaukana ajoteistä.
- ps.
asumme taajamassa;)
- :))
ps. kirjoitti:
asumme taajamassa;)
Tule katsomaan vaikka, Rajiksen viereisellä venevarikolla on helppo treenailla sekä Hietsussa, jossa ei yleensä ole ketään päiväsaikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623