Etsin uusia ystäviä yliluonnollisia asioita kokevista tai niistä ainakin kiinnostuneista pääkaupunkiseudulla asuvista naisista.
Olen itse päälle kolmekymppinen, goottihenkinen, yliluonnollisia asioita kokenut ja kokeva nainen. Tällä hetkellä minulla ei ole ystäviä, jotka kokisivat vastaavia asioita, joten olisi hienoa tutustua uusiin ihmisiin, joiden kanssa näistä asioista voisi keskustella, ehkä noin ikäväliltä 25-50.
Olen taiteellinen ja herkkä, luen paljon, tykkään ulkoilla koiran kanssa metsässä, henkiset ja hengelliset asiat, sekä henkinen kasvu ovat minulle tärkeitä.
Tykkään syvällisistä keskusteluista, peli-illoista, hyvästä ruoasta, taidenäyttelyistä, leffailloista, varsinkin kauhuelokuvista. :) Kanssani voi jutella kaikesta maan ja taivaan välillä. Olen rauhallinen mutta iloinen luonne. Koetut elämänkolhut ovat antaneet syvällisyyttä ja empatiakykyä.
Sinkkuna mennään ja ilman lapsia. :)
Tällä hetkellä en ole työelämässä, vaan seuraan unelmaani ja keskityn kirjan kirjoittamiseen, joten jos kuulut niihin, joiden mielestä ystävän kuuluu myös olla työelämässä, sinun ei kannata kirjoittaa minulle.
Etsin nimenomaan uusia tosielämän kavereita ja ystäviä, joten olisi kiva jos asuisit pääkaupunkiseudulla, jotta voisimme ehkä tavatakin joskus ja tutustua myös oikeasti tosielämässä. :)
Jos kiinnostuit, kirjoita minulle: [email protected]
Ystäviä yliluonnollisia kokevista naisista
fggffgf
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673498- 152206
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441231
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381083Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361041Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411020- 471014