Ticket.fi?

matkailija1

Löysin kyseisen sivuston selatessani ulkomaitten pakettimatkoja ja mieleeni heräsi kysymys: Onko sivusto luotettava? Markkinoi satunnaisia hotelleja pilkkahintaan lomakohteiden keskustasta. Aiemmin en ole kyseisestä sivustosta kuullut puhuttavankaan. Tässä vielä linkki http://www.ticket.fi/

44

22153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei. Eksyin myös jotakin kautta Ticketin sivuille. Varasin lennot Budapestiin sekä hotellin. Sain Finnairin lennot muistaakseni edullisemmin kuin Finnairin sivuilta.,

      Ratkaisevin asia oli kuitenkin se, että Ticketiltä saa ostaa tuon peruutusturvan 40€/hlö. Eli matkan saa peruuttaa ilman syytä, tai siis mitään todistuksia tms ei vaadita. Terveydentilani on sellainen, että yllätyksiä voi tulla...

      Matka on tehty. Kaikki sujui hyvin. Budapestiin ihastuin, menen toistekin.

      Ticketiä voin suositella oman kokemukseni perusteella.

    • Mummailma

      Kuinka pian Ticket.fi vastaa sähköposteihin?

      • Anonyymi

        ainakin 1 pv jälkeen, heidän puhelimen palvelu on 11-14, he laittavat sinun jonon 30 minuuttia, sitten joku otta vastaan sinun soiton ja kertoo että hän ei voi tehdä millekaan mitään, voit lähettää viesti ja he vastaavat 1 pv jälkeen.


    • Avoid-

      Lippujen ostaminen Ticket.fi :stä on tietänyt meidän osallemme ainakin pelkkää harmia! Ticket.fi syyttää tietenkin lentoyhtiötä, eivätkä he voi mitään sille, että 8 kk sitten myydyt ja maksetut liput ovatkin yhtäkkiä tuplabuukattu ja meillä ei enää olekaan paikkoja lennolla. Ticket.fi edellyttää ohjeissaan, että jos et huomioi heidän meilejään ja vastaa esim. muuttuneeseen aikatauluun, voi olla ettei lippuja olekaan enää olemassa kun olet lähdössä matkalle. Ne siis peruutetaan jos meili menee esim. roskapostiin. Kätevää! Meille tarjottiin nyt paluuta (2päivää aiottua myöhemmin tai yöpymistä Istanbulissa omaan piikkiin), jolloin pitäisi olla jo töissä. Jos ei kelpaa, niin voidaan pyytää palautusta ja maksetaan vaan toimistokulut. Uudet lennot voidaan ostaa tuplahinnalla muualta, nyt kun reissuun on enää muutama kuukausi. Reilua, eikö?

    • mikkofin

      Samanlaisia kokemuksia. Ja aivan käsittämättömän surkeaa ja vaikeaa olla yhteydessä noiden asiakaspalveluun.

      Käyttäkää muita vaihtoehtoja.

    • TyytymätönAsiakas

      Saamissamme lentolipuissa kirjoitusvirhe matkustajan nimessä. Virheen korjaamiselle hintaa 90 €, yli puolet alkuperäisen lipun hinnasta. Ei kiitos tätä "palvelua" enää uudelleen.

      • Anonyymi

    • VältäTätä

      Peruutusturvaa käyttäessä sinulta vähennetään samansuuruinen omavastuu eli peruutusturvasi onkin tuplahintainen. Tätä ei tuoda aktiivisesti esiin varausta tehdessä.

      Suomalaisessa puhelinnumerossa ja sähköpostissa asioidaan vain englanniksi tai ruotsiksi.

      • Asiallinen

        Mikä
        On ticketin sähköposti osoite?


    • nevereveragain

      ticket.fi play stupid and wrote my name wrong, reason FINNAIR charged me 30€...they still the money togeter

    • hojojo

      Tosi vaikeaa saada yhteyttä, ei Netti osoitteeseen eikä puhelimeen, Ticket.fi Nettiosoite sanoo että vastaanottaja katkaisee yhteyden heti. Lentoyhtiö ilmoittaa että mitään matkaa ei nimelläni ole vaikka varausvahvistus ja E-lippu on kädessäni. Lentoyhtiön lippuvaraus ilmoittaa että nimelläni ei ole varausta.

      • Veera

        Mulla näyttää kans, että nimelläni ei ole varausta siis lentoyhtiön sivuilla. Kyselenkin kuinka tää keissi päättyi???


    • KEN

      Varmaan iha hyvä silloinkun toimii. Itse viimeksi varasin ja maksoin matkan, hylkäsivät sen suraavana päivänä ja syyttivät lentoyhtiötä.
      Vähän nyt sitten jyrsi ostaa myöhemmin kalliimmat matkat. Ken tietää barbi ei, mutta itse en sieltä osta enään mitään.

    • PKL

      Varasin lentolipun Berliiniin. Maksu kyllä meni tililtäni, mutta mitään varausvahvistusta tai lennon numeroa ei tullut sähköpostiin. Oli vain ilmoitus että ´jokin meni vikaan´. Otin yhteyttä sähköpostitse ja puhelimitse. piti maksaa erikseen tukipalvelusta. Surkeaa palvelua eikä vieläkään asia ole ratkennut...

    • Huijausta

      Itsekin varasin lennot ticket.fi kautta, luottokortti tappiin, sitten seuraavana päivänä tuli viesti että eivät pystykään toimittamaan lentoja ja luottokorttimaksu palautetaan 3pv päästä vasta. Ja nyt lennot jo muutenkin kalliimmat.. En suosittele.

    • Fiat600

      Onko muilla ollut ongelmia kun sukunimi väärin kirjoitettu just ticketin kanssa??

      • pettynytlentelijä

        Sama ongelma täällä. Toinen etunimi sukunimen tilalla nyt lentolipussa. 95 euroa maksaisi vaihtaa nimi. Lentoyhtiö suositteli vaihtamaan, kun voi muuten estää koneeseen pääsyn. Mitäköhän tässä nyt tekisi. Asiakaspalvelunumeroon (englanniksi tai ruotsiksi) eivät vastanneet.


      • Anonyymi

        Lisäongelmia syntyy, jos sukunimessä on kirjain Ä, Ö ja Å. Lentolippuun Ä muuttuu AE:ksi, eikä esimerkiksi Finnair Plus -järjestelmä tunnista tätä. Kun lentolipun tilaa Ticketin kautta, niin nuo em. kirjaimet on syytä korvata A, O ja O kirjaimilla. Esim. MÄÄTTÄ = MAATTA

        Erittäin hidas palvelu, ei suomenkielistä palvelua, en suosittele!!!


    • jeanie

      Kusisinta paskaa ikinä.
      Maksun velottivat tänään ostetuista lennoista tililtä. Nyt useampi tunti myöhemmin tulee sähköpostia jossa kertovat seuraavaa: The airline could not confirm the reservation at the booked price. We will therefore perform a full refund to you.

      Pyytävät tilinumeroa yhteydenottolomakkeen kautta lähetettynä, ja lomakkeessa lukee seuraava teksti: Before we can handle your question you need to pay our support fee. We will send you a separate email for the payment. The cost for the support fee is 200 Kr/20 Euro

      Ettäkö pitäis vieläpä maksaa siitä et saan rahani takasin? Hahahahaha
      ...huomenna soitan kyllä vihasen puhelun :))))

    • Köpen

      Kusetusta. Jos valitset ja tilaat matkan ja hotellin ilman lisämaksullista peruutus tai muutos oikeutta. Vahvistus kun tulee niin jotain on väärin ja joudut vaikeuksien kautta muuttaan esim. lähtöaikaa joka maksaa noin niin kuin meillä 4*100e. Ei enää ikinä, kusetus firma ja hotelli oli halvin ilotalo.
      T. Hepatiiti hotelli

    • jokinimimerkki

      Kesällä ostin lennot Kroatiaan Ticket.fistä. Ei valittamista, kaikki meni kuten pitikin eli pääsin kohteeseen ja takaisin ongelmitta. Tämä nyt vain yhden ihmisen yksi kokemus.

    • Bullshit

      Täs nyt kolmatta kertaa laitoin menemään samanlaisen varauksen sinne. Aina lopuksi tullut että varaustasi ei vahvistettu ja maksu silti mennyt ja mailiin tullut varausnumero ym. Onneksi kuitenkin rahat palautuneet heti tilille kun viiden tunnin miettimisen jälkeen sieltä laitettu mailia että eipäs onnistukkaa ja syyttäneet juuri lentoyhtiötä. (Onneksi ei sitä 3-7pankkipäivää ole kestänyt) nyt odotellaan miten viimeisen kerran kanssa käy. Enää en laita uudestaan tilausta ellei nyt mene läpi. En todellakaan suosittele kenellekään, itse vain niin pihi, pakko yrittää koska sen verran halvemmat liput. Nyt lukemisen jälkeen melkein jopa toivon että rahat palautuvat vain tilille...

    • HuijaustoimistoTicket

      Huijari firma! Ei voi suositella kenellekään. Myivät lentoja, joita ei ole olemassa ja sitten rahastavat peruutus- ja muutoskuluilla.

    • mikehoo

      Tuntuu olevan hiukan haastavaa asioida tämän yrityksen kanssa. Puhelinpalvelu ei vastaa. Sähköpostiin ei vastata. Varausvahvistusta ei ole tullut (3vrk). Rahat lähtivät kyllä nyt tililtä 3vrk tilauksesta. Saas nähdä koska ruvetaan taistelemaan....

    • Simon1190

      I had booked a flight from Helsinki to Zürich. I’ve been waiting for the booking confirmation which should be send to my email. I waited patiently for more than 8hrs but i never received any emails. So i called them, i was really angry as i had to wait for them to answer for a long time. Btw, i am at number 30 as they are busy answering a lot off calls. I think the one who answers call is only one person.
      I asked the reason why they haven’t send me a confirmation, i never got any explanation. So i asked for a refund. They sent the refund back after 24hours.
      Never book from them again!!

    • Anonyymi

      En suosittele...
      Jouduin perumaan 3 edestakaista Finnair-lentoa. Finnair ei suostunut lähettämään todistusta vakuutusyhtiötä varten, koska liput oli ostettu matkatoimiston kautta. Lähes kuukauden, päivittäin jouduin lähettämään Ticketille pyyntöjä ko. todistuksen saamiseksi. Lopulta se tuli, mutta, mutta... siinä todistuksessa ei suinkaan mainittu niitä summia, jotka lentolipuistani maksoin, vaan summat, jotka Finnair maksaa välityspalkkiona ko. firmalle. Nooh, nytpä tiedän senkin, että Finnairilla olisi varaa laskea ns. suoramyyntihintojaan reilusti.

      • Anonyymi

        Paljonko ne Finnairin välityspalkkiot ovat?


    • Anonyymi

      Ticket.fi todellakin on täysi huijjarifirma. Ostin lennot peruutusturvalla ja jouduin perumaan ne. Maksoin  400euroa ja lupasivat maksaa takaisin vain 140 euroa 2-3 viikon kuluessa. Saa nähdä tuleeko niitäkään rahoja. En suosittele. Täyttä kusetusta. Pyysin puhelimitse laskelmat, mutta ne ovat kuulemma salaiset ja siitä ei lähetetä ja tämä puuttuva raha 260 euroa menee kuulemma lentoyhtiön veroihin. Mikä ihme tämä tällainen firma oikein on????

      • Anonyymi

        I made an mistake for my booking, I forgot to put surname but First name and middle was ok! Ticket.fi charging me 541euro right away valid for 4hrs have to pay it???? Really disappointed, its too much! I dunno want to pay it! I need some help to fix it.


    • Anonyymi

      Sis mikä heidän sähköpostiosoite on?

      • Anonyymi

        Jos et saa selville edes s.postia niin minkä ihmeen takia olet tekemisissä tuon firman kanssa? Mikä on tämän tyhmyyden syy?


    • Anonyymi

      Tickket.fi :stä en tiijjä , mutta Ticket. se :stä tilasin Cph-Bkk edestakas marraskuussa , ihan hyvin toimi kaikki , ollaan ruottin Ticketiin tyytyväisiä :)

    • Anonyymi

      Joopa joo nyt kävi itsellekin niin että varaus ja maksu onnistui mutta seuraavana päivänä tuli ilmoitus ettei lentoyhtiö pysty vahvistamaan varausta ja rahat ehkä kuukauden päästä palautetaan..ylibuukkaus tai huijaus,kunpa tietäisi.Uutta varaustakaan ei voi tehdä ennen kuin rahat on palautettu.Sellainen Ticket.fi

    • Anonyymi

      1.4 lento peruttu lentoyhtiön toimesta, eikä tosiaan vieläkään palautuksia näkynyt. Yhteyttä otettu ensimmäisen kerran lomakkeella ennen lennon suunniteltua ajankohtaa. Sen jälkeen 8vk jälkeen puhelimella lomakkeella ja nyt ajattelin viikon välein pommittaa näitä puhelimitse.
      Yksi intialainen "asiakaspalvelija" vastaa palvelunumerosta, jolla ainoa pyyntö on, että täytä lomake otamme yhteyttä sen jälkeen. Muuta eivät voi tehdä.

      Soittaahan tänne voi 11-14 välillä ma-pe. Samat kokemukset kuin muilla siis. Tahtovat ilmeisesti kerätä kassaan varaa, että pääsevät hyvittämään jo tuhlattuja rahoja asiakkaille, jos hyvittävät ja näistäkin peritään ilmeisesti palvelumaksu. Lentoyhtiö ilmeisesti hyvittänyt jo varat Ticketille heti lentojen peruttua, mutta asiakkaille näitä ei kiirehditä. Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Älkää helvetissä sortuko tähän. Varasin lennon Usa:han. Kuukausi ennen lentoa, lentoani siirrettiin. 2 päivällä aikaisemmaksi. Joten en voinut siihen suostua koska loma oli töistä anottu.

      Vaihtoehtoina ticket tarjosi rahat takaisin tai jotain muuta sontaa. Soitin suoraan lentoyhtiöön. Josta käskettiin ottaa yhteys ticket.fi ja bookkaamaan sama lento takaisin. Arvatkaa vastaako kukaan asiakaspalvelusta mikä auki 11-14 arkisin.

      Pääkonttori Routsissa joten toi FI pääte ei tarkoita sitä että ovat Suomesta. Itseasiassa asiakaspalvelu Ruotsiksi tai Englanniksi.

      Rahat pyysin takaisin. Tuskinpa tulen niitä näkemään. Täytyy soittaa Suoraan SAS asiakaspalveluun ja kysellä sieltä

      HUIJAREITA!!

      • Anonyymi

        Ticket.fi vastasi ainakin minulle sähköposteihin suht nopeasti.

        Ticket.fi lähettää viestin muuttuneista lennoista, siinä on linkki jolla voi ilmoittaa ettei hyväksy muutosta, jolloin rahat maksetaan takaisin. Samalla lomakkeella voi myös tehdä pyynnön siirrosta toisille lennoille.

        Finnairin peruuntuneista lennoista rahat tulivat takaisin vähän hitaammin kuin Finnairilta suoraan, olisiko mennyt viikko tai pari, palvelumaksu €15.

        Itse kuitenkin ostaisin lennot korona-aikana suoraan lentoyhtiöltä, koska muutokset ovat nopeampia tehdä, ja peruutustapauksissa ei yleensä joudu maksamaan palvelumaksuja.


    • Anonyymi

      Osti lippu ticket.fi kautta tammikuu 5.2022 tilausnumeroni on 13648336 ja osti peruttus vahingon vakutuus. Sairastui matkustamisen aikana ja pitännut sirttää matkustumaninen aika sama päivänä myöhemin ja maksaa nöin 224 euros. Olen yrritannyt ottaa yhteytä ticket.fi pitkään, mutta on tosi väikeä. He ei vastaa ja heidän puhelin palvelu ei toimi. Puhelin vain soitaa monta tuntia ja lopulta asiakas väsytää ja hei mennä pois ilman maksu palautus. Olen tosi epätyytyväinen.

    • Anonyymi

      Erittäin huono palvelu, asiakaspalvelu on kiinni aukioloaikoina, jonottamisen jälkeen puhelu katkeaa. Olen odottanut yli viikon vastausta, joka minun piti saada 48h sisällä. Erittäin hankala saada yhteyttä. Sähköposteihin/lomakkeisiin ei vastata. En suosittele.

      • Anonyymi

        Hei, minulla on sama ongelma, mitä on heidän puhelin numero ja sähköposti? En löytönyt mistä kään.


    • Anonyymi

      En suosittele. Nimi kirjoitettu väärin lippuun ja useista pyynnöistä huolimatta eivät sitä korjaa. Koska kyseessä ei ole nimen muutos, vaan korjaus niin minä en siitä halua maksaa koska se kuuluu minusta asiakaspalveluun.
      Soittaa ei voi, ja sähköpostit menevät jonnekin Intiaan ... ei hyvä:(

    • VAROKAA TICKET. -palvelua (#ticket.fi, #ticket.se, #ticket.no, #ticket.de).
      Maksoin lentolipustani 602 Euroa, mutta lentoyhtiö siirsi lentoa yli 6 tuntia, joten olin oikeutettu täyteen palautukseen. TICKET.FI VARASTI MINULTA 284 EUROA ja palautti vain 318 Euroa.
      TICKET.FI ON SIIS HUIJAUSFIRMA.
      Mitään palvelua ei saa, nettisivut ovat epäselvät, koskaan et tiedä mitä olet varannut (esim. laukkujen lukumäärä) ja lentojen peruuttaminen todella vaikeaa, vaikka syy olisi lentoyhtiössä.
      Puhelinpalveluun on järkyttävän pitkä jono, puhelu on kallis ja vastaaja mitään tietämätön help desk henkilö Intiassa ja puhuu huonoa englantia.
      Veloittavat jokaisesta asiasta 159 Euroa ja myös silloin, kun lentoyhtiö peruu lennon tai muuttaa lentoa.
      Maksavat peruutetun lennon hinnan takaisin vasta 6-8 viikon kuluttua.
      Aivan surkea palvelu.
      ÄLÄ KÄYTÄ ticket. palvelua (#ticket.fi, #ticket.se, #ticket.no, #ticket.de).
      ticket.fi kokemuksia
      ticket.se kokemuksia
      ticket.no kokemuksia
      ticket.de kokemuksia

    • Anonyymi

      Ticket.fi myy matkoja missä KLM:n lennolta on Amsterdamissa 70 min vaihtoaika China Southernin lennolle. Ehdoissa ei suoraan sanota mitään mitä käy jos jatkolennolle ei ehdikään. Kuka vastaa? Varmaan pesevät kätensä? Ja KLM:ää ei kiinnosta kun ei periaatteessa ole samalla lipulla.

    • Anonyymi

      Haluaisin kyseisen firman sähköpostiosoitteesi ja Puh nron. Huonosti löytyy netistä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      43
      1805
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

      Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      207
      1238
    6. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1137
    8. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1086
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

      Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe