Kuulokkeet pelaamiseen??

probleema??

Eli siis uuden headsetin ostamista mietin. (Nyt tulee miljoona kommenttia että "vit** osta erikseen kuulokkeet ja mikki" no en nyt vaan osta.) Tällä hetkellä nää Creativen Fatalityt käytössä. Olin tyytyväinen näihin siihen asti, kunnes aloin käyttämään mikkiä enemmän. Nykyiseen mikkiin täytyy melkeimpä huutaa, että oma ääni kuuluisi..(Ja kyllä, osaan säätää ne kaikki asetukset, vaikka te sitä kuitenkin epäilette.)

Eli siis mikä olis hyvä headset? Hyvällä mikillä?

Turtle beacheja ja Siberia v2:sia olen jo kauan katellut.

4

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • probleema??

      Mainittakoon vielä, että mieluiten parikymppiä alle satasen olis se ihanne hinta, ja parikymppiä yli satasen on vielä siedettävää ;)

    • Jotkut sennheiser pc sarjalaiset, mutta taitavat olla aika kalliita. Superluxeja jos jostain löydät niin ne on hyviä. Siberiat varmaan menettelee kun ei saa vaan maanantaimalleja. Niissä on tupannut olemaan vähän niitäkin joukossa.

    • kuulokkeet100eurolla

      Koss SB45 on yksi parhaita headsetteja, joita olen koskaan käyttänyt.

      http://musatekniikka.blogspot.fi/2012/09/laadukas-kuulokemikrofoni-sopuhintaan.html

      Superluxin headset on varmasti myös hyvä valinta, Thomannila 39 euroa 12 euron postikulut.

      http://www.thomann.de/fi/superlux_hmd_660e.htm?sid=bfc84bcd3a43e672a8634ea9325d3bfd

      Sennheiser ja AKG mahtunee myös budjettiin:

      http://www.verkkokauppa.com/fi/product/11171/cvgtx/AKG-GHS-1-kuulokemikrofoni-vari-camo

      http://www.verkkokauppa.com/fi/product/32460/dddfj/Sennheiser-PC-320-G4ME-kuulokemikrofoni

    • kulta-jas

      jos Turtle Beach PX21 mallia oot katellu niin äänen laatu ja mikki 5/5 mutta muu sitten onkin toista luokkaa. itellä käytösä alle vuoden ja lakkas toimimasta, enkä ole ainoa :Dkaverille tuli sama ongelma joten kannattaa TODELLAKIN harkita niitä kuulokkeita. ja kuka ostaa mikin ja kuulokkeet erikseen? nykyisissä headseteissa yhtä hyvä jos ei melkeen parempiki ääni kuha vaan rahaa pistää tarpeeks :D steelseries tai razer on se juttu. kuulemma steelseriesillä on nuo siberia v2 se suosituin ja varmaan syystäkin. samassa hintaluokassa pyörivät nuo razer tiamat 2.2 kuulokkeet ja razer krakenit. itse en ole kumpaakaan merkkiä kokeillut hiirimattoa enempää joten mitään kokemusperäisiä arvioita on turha lähteä kirjottamaan mutta veikkaisin että jos noista kolmesta pitäisi lähteä valitsemaan niin tiamat päässä istuisi tätä kirjottaessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10536
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2829
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1418
    Aihe