Kuinka kannattaa toimia kun avopuolisolla on ulosotossa velkoja, voinko hakea vain omilla tiedoillani esim. kunnan tai valtion tukemia kohteita jotta vuokratakuu olisi minimi, esim VVO? Muuttaisimme siis kuitenkin samaan asuntoon pysyvästi. Vai pitääkö molempien tiedot ilmoittaa asuntoa hakiessa?
KAKSION HAKU
tietoa vailla
6
215
Vastaukset
- luin ekan lauseen
Kannattaa maksaa ne velat pois.
- tyhjäpää, olet
Idiootti
- lue lisää
Pikkuisen vielä tsemppiä niin pystyt ehkä ymmärtämään kokonaisen lauseen.
- Avoimesti :-)
Kai nämö asiat on tapauskohtaisia. Ota ihmeessä yhteys firmaan, jolta aiot vuokrata ja kysele. Avoimuus kannattaa.
- Selvä peli
Kiitos asiallisuudesta.
- ter3
Moikka!! Juu ehdottomasti soittoo firmaan, ja reilu peli. Kyllä Tampereella ainakin saam hyvin asiat sovittua kyseisissä tilanteissa. Vuokratakuu saattaa pikkasen nousta, mutta muuta "ongelmaa" ei täälä ainakaan ole vaikka olisi luottotiedot menneet. Tsemii kämpän hakuun!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1536717
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263988- 453226
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323064- 512846
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262236- 412078
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711978Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511928- 291786