Hieronta ja hyvä asiakaspalvelu

Parempi palvelu

Koskien hierontaa ja hyvää asiakaspalvelua.
Olen pannut näillä suomi 24 sivuilla merkille, että muutamat mielestäni ei ammattilaiset,
suosivat ja suorastaan kehottavat täällä epäasialliseen toimintaan ja asiakas lähestymiseen
hieronnassa ja hoitotapahtumassa.
Mielestäni kaikki asiattomuus ja asiakkaiden käyttö omiin seksuaalisiin perverssioihin ei kuulu
mihinkään hyvään ja asiakasta arvostavaa hoitotapahtumaan!
Tuollainen toiminta on varma tie tulla huonomaineiseksi ja ei ammattimaiseksi alalla.
Tyyliin " huono kello kauas kuuluu!"
Tämä on hyvin vastuuton ja paheksuttava tapa ja saattaa jopa muita alan ammattilaisia
huonoon valoon jos joku toimii näin epäammattimaisesti ja moraalittomasti!
Puhumattakaan mitä seurannaiskärsimyksiä siitä voi tulla asiakkaille tai heidän perheilleen!
Koska itse olen jäsenkorjaaja kannatan vain hyvää eettismoraalista asiakaslähtöistä
palvelua. Tämähän kuuluu jo alan opiskeluvaiheeseen eräänä tärkeänä osana!
Mielestäni se on ainut tapa menestyä alalla ja saada aikaan hyviä pitkäaikaisia asiakassuhteita!
Tunnen monia hierojia ja teen heidän kanssaan hyvää yhteistyötä ja kaikille heille on
yhteistä hyvä ja moraalinen ja asiakasta kunnioittava asiakkaan lähestymistapa!
Mielestäni se on yksi hyvin tärkeä syy heidän hyvään menestykseensä alalla!
Eemeli Jussila

6

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en oikein tiedä mitä tarkoitat tolla viestilläsi. Ei pidä jokaista viestiä ottaa aina niin vakavasti, eihän osa viesteistä edes ole ilmeisesti tarkotettukaan asialliseksi keskusteluksi vaan provoksi. Itse pyrin asialliseen keskusteluun oli aihe mikä hyvänsä.
      Ja mitä asiakaspalveluun tulee niin pyrin kohtelemaan asiakasta aina tasa-arvoisena ja kunnioittavasti. Ja tärkeintä on että asiakas saa sen palvelun mitä tarvitsee ja lähtee tyytyväisenä pois ja tulee taas pian takaisin asiakkaaksi. Siksi vakiasiakkaat ovat niin tärkeitä..se merkitsee sitä että asiakas luottaa hierojaansa. Mutta toki uudet asiakkaat ovat aina tervetulleita.

      Samalla periaatteella itse valitse hierojani tai hiustenleikkaajani tms palvelut. Olen löytänyt hyvän parturi-kampaajan, olen tyytväinen hänen palveluunsa, työnlaatuunsa ja hintaansa, miksi siis lähteä euron tai kahden takia hakemaan halvempaa palvelua jostain muualta. Parturini on miellyttävä rouva, nyt kun tutuiksi ollaan vuoden aikana tultu, on kiva mennä sinne aina uudelleen.Ja aina kun ohitan hänen liikkeensä, hän iloisesti tervehtii kättä heilauttamalla, vaikka asiakas on hänen käsittelyssään samaan aikaan. Nauramme monille jutuille siinä samalla kun hän leikkaa hiuksiani.Osaamme jutella sivistyneesti myös vakavistakin asioita ja luottamus elaa molempiin suuntiin.
      Samalla tavalla pysirn kohtelemaan asiakkaitani hieronnassa. Ne asiakkaat jotka haluaa olla tupisuuna, kunnioitan sitä enkä hlöpise turhia, ne jotka haluavat jutella mistä tahansa, olen aina valmis juttelemaan, kertomaan mielipiteeni asiasta kuin asiasta ja myös luottamuksellinen keskustelu kaikesta käy. Koen, että hieronta on myös tavallaan sosiaalinen tapahtua, siinä tulee niin kroppa kuin mieli rennnoksi.

    • Tiukka moraali

      Ymmärsin täysin aloittajan viestin.Sinä hoitsukundi et taas näytä ymmärtävän,joten
      kuinka voit olla hoitaja?

      Mielestäni hierontaan ei kuulu minkäänlainen pervoilu tai seksihommatkaan,eikä
      mitkään epämääräiset kopeloinnitkaan hierojalla,jos näin tapahtuu niin ilmiannon,
      rikosilmoituksen saa kyllä tehdä.

      Aloittajan kanssa olen sitten samaa mieltä,toivottavasti myös suurin osa hierojista
      ja asiakkaistakin on samaa mieltä.

    • hmm....misssä vaiheessa sanoin et kopeloin asiakkaita tai pervoilen?
      luettte ehkä "rivien välistä" tai sitten mielikuvituksenne tuotosta tuollainen.

    • hyväähoitoa

      Miksi täällä haukutaan hoitsukundia, jos hän palvelee asiaksta kuten asiakas haluaa.
      Tällöinhän ei ole kyse hierojan haluista.
      Minä saan hierojaltani aina hyvää palvelua ja hieronnan joka paikkaan, eikä hieroja saa niistä kiksejä.
      Minulle tällainen hieroja on hyvänpalvelun hieroja..
      Antakaa jokaisen hierojan hoitaa asiakkaansa omalla tavallaan, koska se on asiakkaan ja hierojan välinen juttu, eikä kuulu kellekkään muulle.

      • Asiallista hoitoa

        Ei ole haukuttu ketään.Olet tainnut ymmärtää jotakin väärin.


    • $$$$$$

      Minusta olisi hyvä keksiä jokin aivan oma termi näille hoidoille, missä
      edellä mainitusti peukutetaan sitä jos tätä paikkaa ja imeskellään päälle.
      Lähdetään siitä että, hieronta tarkoittaa valviran valvomaa terveystoimintaa.
      Suomessa hieronnalla on saavutettu erinomainen asema, kuten saunallakin.
      pitäkäämme siitä kiinni. Ei sekoiteta puuroa ja velliä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe