green1 kokemuksia?

maukka18

olen ettinyt yhtä vitriini kaappia jo jonkin aikaa ja sit löysin sellasen green1 nettikaupasta. koitin ettii tietoja kyseisestä kaupasta mutten löytäny mtn ni arveluttaa hiukan tilata sieltä mtn. onko kellää kokemuksia tai ootteko kuullu mtn kyseisestä kaupasta?? http://www.green1.fi/kaappi-lasiovella-saara-p-1651.html tuollaisen aattelin tilaa hi-fi käyttöön.

17

1244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sj123

      Hei, sohvista voin sanoa, että äärimmäisen huonolaatuisia! Pinta heti sohjona vaikka sohva ollut meillä vain toista kuukautta.

      • Kusetusta

        Aivan pers...stä koko putiikki!!! Todella huonoa palvelua, soittopyyntöihin ei vastata ja tuotteiden kuvat netissä eivät vastaa lähellekään todellisuutta. Palautus mahdotonta eikä uudet tilalle saadut tuotteet vastaa lähellekään lupausta.Varokaa!!!


    • vittuuntunut

      Heippa, VAROITUS green1:stä toiselta nimeltä Carone Oy!

      Asiakaspalvelu surkeaa, heti kun tuli laadusta kyse niin eipä vastattu! Huonekalujen laatu aivan järkyttävä, myyjä ei ota vastuuta mistään!

    • Green1.fi Asiakaspal

      Green1.fi asiakaspalvelun vastaus edellä esitettyihin väitteisiin:
      Nimimerkki ”sj123” kertoo tuossa kuinka "sohvan pinta sohjona".
      Vastaus: meille on sohvan kankaasta tullut olemassa olomme aikana vain yksi reklamaatio syyskuulla, josta ilmeisesti on tuossa kyse.
      Kun olemme vastaanottaneet kyseisen reklamaation olemme sohvatehtaan kanssa päätyneet samantien siihen, että toimitamme asiakkaalle uudet istuintyynyt, jonka asiakas hyväksyi. Kuten muissakin sohva tuotteissa toimitusaika on muutaman viikon, koska useasti kangas täytyy tilata ja tuote täytyy sitten vielä tehdä. Asiakkaalla on sohva ollut edelleen käytössä, joten tästä ei aiheudu haittaa. Ennen uusien tyynyjen toimitusta asiakas perui uusien istuintyynyjen vaihtamisen 18.10.2013 ja siirsi asian kuluttajaoikeusneuvojalle. Olemme keskustelleet Kuluttajaoikeusneuvojan kanssa miten saisimme vaihdettua uudet tyynyt asiakkaalle, jotka haluaisimme edelleen toimittaa, kun istuin tyynykangas on nyppääntynyt kuukaudessa, joka on hyvin epätavallista.
      Kyseisen kankaan martindale on 30000 ja nyppääntymis arvo (EN ISO 12945-2) 4/5, joka puolueettoman laboratorion antama testi tulos. Näillä kankailla tästä johtuen ei pitäisi kyseistä nyppääntymistä olla kuukauden tai pitemmänkään aikaisen käytän jälkeen. Jotain erikoista on täytynyt tapahtua kun näin on kuitenkin päässyt käymään.
      Kaikesta huolimatta olemme edelleen halukkaita vaihtamaan istuintyynyt uusiin, joka on myös kuluttajaoikeusneuvojan näkemys asiassa. Vielä emme ole saaneet tähän lupaa asiakkaalta.

    • Jutta :)

      Tilasin reilu vuosi sitten sohvan Green1 myymälästä. Miettiessäni vaihtoehdoista itselleni sopivaa kankaan värisävyä olin yhteydessä asiakaspalveluun, josta todella ystävällisesti ja ripeästi esiteltiin vaihtoehtoja ja lähetettiin lisäkuvia. Sähköpostiviesteihini vastattiin nopeasti. Sohva tuli juuri silloin kun oli sovittu. Meillä sohva on kovassa käytössä ja kangas on edelleen kuin uusi (Neljä henkeä kaksi koiraa) Olen pessyt tyynynpäälliset koneessa ja hyvänä ovat edelleen. Kokemukseni Green1 myymälästä on siis pelkästään positiivinen. Ostamani sohva on erittäin mieluinen ja hyvälaatuinen.

    • Vaikea asiakas :)

      Hei,
      Vastaukseni saattaa tulla hieman myöhässä tähän, mutta laitetaan tänne bittiavaruuteen kuitenkin siinä toivossa, että olisi apua muille kyseisen firman kanssa asiointia harkitseville.
      Olen tilannut green1:lta kuusi tuotetta. Puolet niistä eli kolme oli todella hienoja ja hyvässä kunnossa. Näyttäviä ja laadukkaista.
      Se toinen puoli taas oli sekundaa. Tavalla tai toisella viallisia.
      Asiakaspalvelu on "muka" oikein ymmärtäväinen asiakkaan sinne soittaessa ja reklamoidessa mutta sähköiset viestit ala-arvoisia.
      Minua kutsuttiin vaikeaksi asiakkaaksi, kun kyseenalaistin heidän tapansa hoitaa asioita. Ja kun en uskonut heidän selityksiä.
      Nyt odotan hyvitystä n.800,- tuotteesta. Hyvitykseksi pyysin itse toista tuotetta joka oli arvoltaan 169,- ja he tarjosivat 80,- rahana.
      Katsotaan tuleeko kumpikaan perille.. :)
      Otin tämän tittelin vaikea asiakas itse hymyillen vastaan ja kannan sitä ylpeydellä. Nimittäin olen oikein mielelläni vaikea asiakas, jos sillä on edes pienen pieni vaikutus siihen miten he kohtelevat asiakkaitaan....ja tarkkailevat tuotteiden tasaista laatua.
      Toisaalta en usko tehneeni minkään sortin vaikutusta.
      Mutta neuvoksi teille jotka mietitte asiointia green1:ssa...
      Toisaalta suosittelen mutta toisaalta en.
      On mahdollisuus, että saatte todella laadukkaita tuotteita jotka ovat hienoja ja persoonallisia mutta on myös mahdollisuus, että saatte sekundaa.
      On mahdollista, että saatte hyvää ja asiallista asiakaspalvelua.
      Kannattaako riski ottaa... ? En tiedä?
      Tuotteet täytyy maksaa etukäteen mikä tekee omasta mielestäni reklamoinnin täysin mitättömäksi. He voivat siihen joko suostua tai sitten eivät. Tai ehdottavat mitätöntä korvausta. Tällöinhän asiakkaalla ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin tehdä valitus kuluttaja-asiamiehelle...
      Rahat on siltikin menneet, tuote sekundaa ja mahdollisesti pitkäkin prosessi edessä...
      Haastaisinkin yrityksen poistamaan tuotteiden etukäteen maksamisen.
      Lasku tuotteiden mukaan olisi minusta reilua.
      Tällöinhän asiakkaan on huono tuote saatuaan helppo tehdä asiakaspalautus. Ja kumpikaan osapuoli ei ole saanut tai menettänyt sentin senttiä.
      Tämä ehkä myös edesauttaisi tämän kyseisen firman laadun valvontaa. Eivät laittaisi sivuilleen tuotteita yrityksiltä jotka päästävät varastostaan toisarvoisia tuotteita eteenpäin.
      Itse en aio enää ikinä tämän kokemuksen jälkeen asioida heidän firmassaan vaikka tykkäsin tietystä tuotemerkistä mikä heillä on valikoimassa ERITTÄIN paljon!

      • jupex3

        Missä tämän "firman " liiketoimipaikka siis sijaitsee? ...vai onko se joku kellari jossain Italiassa?


      • Abc_

        Meinasit sitten romaanin kirjoittaa ;)


      • Edge___
        jupex3 kirjoitti:

        Missä tämän "firman " liiketoimipaikka siis sijaitsee? ...vai onko se joku kellari jossain Italiassa?

        Sijaitsee ilmeisesti Kuopiossa. Kurjoita googleen carone oy (green1).


      • Edge___
        Edge___ kirjoitti:

        Sijaitsee ilmeisesti Kuopiossa. Kurjoita googleen carone oy (green1).

        *Kirjoita


    • joopajoo.

      Tein täältä tilauksen joku aika sitten. Ei tullut tilaus/toimitusvahvitusta eikä tuotetta koskaan näkynyt eikä kuulunut. Lähetin asiakaspalveluun s-postia, mutta sieltä ei vastattu. Ihan paska putiikki.

    • Jupex3

      Niin minäki, enkä löytäny

    • Luotettavaon

      Luotettava verkkokauppa on. Tilasin sieltä vitriinin ja maksoin ennakoon, joka olikin loppunut, niin maksoivat sen takaisin ongelmitta :) p.s Vastaavat kyllä sähköposteihin.

    • Huijarikauppa

      Ei kannata ostaa. Olen reklamoinut viallisesta tuotteesta ja viestitellyt, ollaan olevinaan ystävällisiä mutta palautus ei onnistu. Todella huonolaatuinen tuote. Onneksi olen yrittäjä ja mun puhelut tallentuu automaattisesti. Olen viemässä juttua eteenpäin.

      • oikeatie

        ...siis onko tuo carone joku autokauppa tai rahoittaja myös? aika säälittävää...


    • nuoitämaantietäjät

      Kokemukseni on negatiivinen.
      -Mainostaa tuotteita nettisivuilla, joita ei oikeasti ole saatavilla niin kuin lupaa.
      -Ilmoittaa ettei tuotetta ole vasta, kun nettisivun mukaan tuote pitäisi olla jo perillä.
      -Sitten alkaa jaaritus.Tekstiviestien vaihtoa. Hyvä nettikauppa ei jaarittele.
      -Myyjä pyrkii vaihtamaan tuotteen toiseen, "samanlaiseen". Joka ei kuitenkaan välttämättä ole samaa tasoa. Vaikka samanlaiselta näyttäisikin.
      -Jos laskee mukaan kaiken oman vaivannäön , ei voi puhua enää halpuudesta.
      Ja hinnaltaankin löytyy näköjään pienelä nettiselailulla edullisemmin muualta, läheltä kyseistä liikettä vielä.

    • Velmu

      Ostimme Green1:stä kaksi lasten sänkyä. Tuotteet olivat ala-arvoisia ja lisäksi sängyissä oli outo lisäjalka keskellä sänkyä, tätä ei ollut mainittu tuotekuvauksessa eikä sitä ollut tuotteen valokuvissakaan. Palautuksen kanssa oli ongelmis. Lopulta asia eteni kuluttajariitalautakuntaan, joka suositti Caronea maksamaan virheeliisten tuotteiden palautuskulut. No eihän tämä huijarifirma noudata edes kuluttajariitalautakunnan suosituksia....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe