Hirvemmehttuulla!!

EräJorma

Outtako jo pojjaat hirvemmeehhttuuulla kkäynny?? Tässä tositarinoita mehtuureissuilta:

- Mistä parhaiten tietää, milloin hirvenmetsästys on alkanut?
- Metsästä lemahtaa selvä Koskenkorvan haju.

Englantilainen matkailija oli ollut hirvenmetsästysaikaan Suomessa lomailemassa ja palattuaan takaisin kotimaahansa hän kertoi Suomesta:
- On se Suomi järjestäytynyt maa, siellä on kaikilla juopoilla punaiset lakit päässä.

Hirvenmetsästäjää kuulusteltiin, kun hän oli ampunut naapurin isännän, vaikka tämä oli huutanut: "En ole hirvi!" Metsästäjä puolustautui sanomalla, ettei hän ollut kuullut lauseen alkuosaa.

Hirviporukka oli metsästämässä tässä menneenä syksynä. Vähän siinä alkoholiakin otettiin. No kuinka ollakaan sattui vahingonlaukaus ja yksi metsästäjistä kaatui maahan pitkin pituuttaan. Sitä sitten pari selvintä kaveria lähti kuljettamaan sairaalaan muiden jäädessä nuotiolle odottelemaan. Kului tunti ja toinenkin ja vihdoin kaverukset palasivat sairaalasta ilman metsästäjätoveriaan. Muut tietenkin ihmettelivät ammutun kohtaloa, jolloin toinen kertoi lääkärin sanoneen:
- Ei se siihen ampumiseen olisi kuollut, mutta suolistaminen oli sille jo liikaa.

- Isä, minä olen ampunut hirven! - Isä, miksi sinä makaat siinä?

Kaksi metsästäjää oli yötä metsässä. He olivat saaneet jäniksen saaliiksi. Toinen päätti tehdä kovasti piereksivälle ja sikeästi nukkuvalle kaverilleen pilan ja otti jäniksen suolet ja laittoi ne iltayöstä nukkuvan kaverinsa housuun. Aamulla kun molemmat olivat heränneet, se joka oli nukahtanut ennemmin, kertoi:
- Yöllä piereskelin ihan lujasti. Niin lujasti, että peräsuoleni oli tullut ulos. Onneksi sain tungettua sen takaisin…

1

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harjanvarsi

Multipersoona taasen pilaamassa laatuvitsiä, viimeisen loppu: Jumalan ja harjanvarren avulla sain tungettua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      144
      5720
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3566
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      117
      2789
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2488
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      263
      1851
    6. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      29
      1839
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      49
      1790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1616
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1530
    Aihe