rex wizard sauvat

perässähiihtäjä

Minulla on ollut käytössä rex wizard sauvat ja nyt ennen tulevaa hiihtokautta niihin pitäisi hommata uudet kahvat. Nykyinen/alkuperäinen kahva on RXrace cork/RXpower cork kahva. Olen etsinyt nettikaupoista kyseistä kahvaa mutta ne tuntuvat olevan kiven alla. Oisko kellään tietoa että mistä niitä voisi hommata tai sitten vaihtoehtona voisi olla joku muukin kahva. Mikä muu kahva olisi hyvä kyseiseen sauvaan? Kahvan sovite taitaa olla 17-18 mm.

9

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm...

      Osta syksyn tarjouksesta esim. One Wayn kävelysauvat (Prismassa näkyi olevan 15e) tai rullaluistelusauvat. Niissä näkyi olevan suunnilleen sama kahva remmi kuin ko. merkin hiihtosauvoissa. Irrota kahva kuumapuhaltimella ja liitä niihin rex-putkiin.

      Yleensä melkein kaikki kahvat käyvät kaikkiin putkiin, merkistä riippumatta.

    • kpl5

      Kokeile vaikka Forte Sport....

      • perässähiihtäjä

        Aika paljonkin löytys näköjään erilaisia kahvoja. Mutta"ongelma"on siinä että valtaosassa kahvoista kahvan sisähalkaisija on 16mm ja se ei sovi tuohon rexin putkeen. Kahvan sisähalkaisjan pitäisi olla 17-18mm niinkuin tuossa rexin alkuperäisessä kahvassa on.


    • Hmmm...

      Minulla on sama Rex-putki, ja olen saanut siihen kyllä vaihdettua erimerkkisiä kahvoja. Tällä hetkellä siinä on Yokon kahva.

      Ainoastaan halkaisijaltaan ovaali putki on ollut ongelma. Exelillä oli joskus sellainen ovaali, ja siihen ei mikä tahansa kahva käy.

      Muuten olen testannut erimerkkisiin kilpasauvoihin erimerkkisiä kahvoja ja ovat aina käyneet. Ainakin Swix, Rex, Yoko, Exel (pyöreä) ovat varmoja nakkeja.

    • wizardtoo

      kysäise Normarkilta suoraan joka myy kyseistä sauvaa. yhteystiedot löydät netistä

      • Hmmm...

        Rexin kahvat ja remmit ovat sen verran rimpulat, että kannattaa harkita jonkin muun valmistajan kahvoja. Käytännössä siis mikä tahansa kahva sopii kyseiseen putkeen.


    • Rex-mies

      Itse laitoin Rexin Wizardeihini Swixi kahvan. Mahtava yhdistelmä.

    • hiihtäjä 014

      Minulla olisi kyseisiin sauvoihin uudet käyttämättömät kahvat ja hihnat..

      • hiihtäjä014

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe