Kauppakorkea ulkomailla

Kauppisulkomailla

Olen valmistunut juuri lukiosta ja seuraavana tavoitteena olisi mennä yliopistoon. Hain kauppakorkeaan nyt tänä vuonna, mutta kirjoitusten jälkeen lukuinto ei riittänyt saavuttaman opiskelu paikkaa. Olin lukio aikoina vaihto-oppilaana Amerikassa, joka innosti minua kaiken näköiseen kansainväliseen toimintaan. Nyt olen miettinyt, jos olisi mahdollista mennä suorittamaan kauppakorkea ulkomaille. Mieluiten menisin takaisin Amerikkaan, mutta käsittääkseni tämä hyvin hintavaa. Kuulin myös, että Saksassa joku maksullinen mutta kohtuuhintainen kauppis. En ole tähän ulkomailla opiskeluun paljoa perehtynyt, joten kaikki tieto, info, ideat ja omat kokemukset olisivat kullan arvoisia. Kiitos etukäteen!

3

1769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fksmfmsfksmfks

Tällä palstalla on jo paljon keskusteluja aiheesta, mutta voit aloittaa tiedonhaun täältä:

http://www.maatieto.net/

Mikäli olet kiinnostunut opiskelusta Isossa-Britanniassa, kannattaa mennä tänne:

http://www.isory.org/

Britanniassa opiskeluun voit saada sekä suomalaisen että paikallisen opintolainan ja Skotlannissa EU-kansalainen saa vielä opiskella niin, että paikallinen Kela maksaa lukukausimaksut puolestasi, toisaalta kilpailu paikoista hyviin yliopistoihin on tietysti kova ja huonompiin yliopistoihin ei välttämättä kannata edes mennä.

Myös Hollannissa on tarjolla englanninkielistä yliopistokoulutusta, samoin esimerkiksi Tanskassa, mm. täällä: http://sdu.dk/en/Uddannelse/Bachelor

• coach

Englantilaisissa yliopistoissa aloittaneet ovat jatkaneet kuuluisissa euroopaalaisissa
        kauppakorkeakouluissa ja ovat vaativisa töissä kansainvälisissä pankeissa.
        Ranskalaisissa kauppakorkeissa on englanninkielisiä ohjelmia.

• nissa2

Esim. täältä löytyy muutama kohtuuhintainen kauppis: www.heihei-ulkomaille.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2644
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      37
      1180
    Aihe