Moikka! Tarvisin ulkopuolisen näkökulmaa asiaan joka koskee niska hartiasseudun vaivoja. Minulla alkoi reilu vuosi sitten kyseiset ongelmat ja nyt uuden työn myötä on esiintynyt enemmän lähes päivittäin huimausta pientä hoipertelua paineen ja pistelyn tunnetta päässä sekä väsymystä. Tiedän että oireet sopivat jännitysniskaan oireisiin mutta viime aikoina olen luulosairaana miettinyt eikai kysenvoi olla mistään kasvaimista päässä ym!vkiitos etukäteen jo vastauksista!:)
niska hartia kivut
1
171
Vastaukset
- Koulutettu hieroja
eikö nyt ensin kannattais yrittää päästä eroon jännityksestä, jos sellaista oiretta on mahdollista olla. Ja onhan sitä. Kaikki siisti siätyö on nykyään niska-hartiaseutua kuormittavaa.. Aiheuttaa staattista lihasjännitystä. Käy 2-3 kertaa hierojalla ja seuraa tilannetta. jos oireet helpottaa, kyse on lihasjännityksestä joka helpottaa hankkimalla sellainen liikntaharrastus, joka rentouttaa ko lihaksia: reipas kävely, jossa kädet heiluu, sauvakävely, uinti vesijuoksu... onhan noita.
Kaikenlaiset oireet hartiaseudun ja pään alueella voivat johtua myös purentaongelmista. sekin kannattaa selvittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849