Vanhempani eivät ole sosiaalisesti taitavia ja luulivat, että tyttöjen ja poikien välillä ei ole muuta eroa kuin kasvatus. He päättivät kasvattaa minut tytän pojaksi ja pikkuveljeni tytöksi. Mutta minä olin paljon fiksumpi, tuntevampi ja herkempi kuin veljeni. Menin rikki siitä, mikä veljelleni olisi ollut sopivaa ja minulle sopivat jutut olivat liian hienosti rakennettuja, tuntevia ja moraalisia veljelleni ja niin hän otti missiokseen tuhota sellaiset jutut maailmasta.
Uskokaa nyt vihdoin: tytöt ja pojat ovat perusmielenrakenteeltaan erilaisia! Pitää kasvattaa kukin lapsi omana itsenään eikä valehdella, ettei eroja muka ole!
Sukupuoliroolit tärkeitä
tärkeää
2
177
Vastaukset
- kokemus-k
"Pitää kasvattaa kukin lapsi omana itsenään"
Nimenomaan. Mutta tämä ei ole sama asia kuin että kaikki pojat pitäisi kasvattaa samalla tavalla ja kaikki tytöt samalla tavalla kuten otsikostasi voisi päätellä. - cheeseus
Kaksi ElenaMarian blogia sukupuolirooleista.
Epätäydellinen äiti
http://www.lokakuunliike.com/elena-maria-uusitalon-blogi/epataydellinen-aiti
Epätäydellinen isä
http://www.lokakuunliike.com/elena-maria-uusitalon-blogi/epataydellinen-isa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21112000- 298238
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.606398Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785319- 585020
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514543Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214472- 1233998
- 833472
- 582059