Mitä mieltä ootte jos jollakulla on hörökorvat? Onko ne teidän mielestä ihan kauheat? Haittaako teitä jos tyttö/poikaystävällänne on sellaiset? Ja jos nyt jollain on hörökorvat niin haittaako ne teitä tai onko ne teidän mielestä jotenkin nolot? Sori et on näi paljon kyssäreit, mut haluan tietää... :-D
Hörökorvat
8
262
Vastaukset
- 34567890987
Mun mielestä ne on ihan ylisöpöt! ;)
- je$$2
JE$$ :D
- Ihan jees
Ei hörökorvissa mitään vikaa ole. Eräällä lapsuudenkaverillani on hörökorvat ja kyllä sillä käy järjettömän hyvin flaksikin ;) Ehkä siksi, että ne hörökorvat saa aikaan semmosen pikkusen nössön vaikutelman (hyvässä mielessä), tytöt tykkäävät kun poika vaikuttaa luotettavalta, eikä semmoselta että se viihtyy muidenkin tyttöjen sängyissä ja on muutenkin kauhee pleijeri.
Itse olen siis tyttö ja em. kaveri on poika.
Ja jos jonkun mielestä hörökorvaisuus on aivan kauhea ongelma, niin kela voi kustantaa hörökorvaleikkauksen, jolla niistä pääsee eroon. Mutta mun mielestä siis hörökorvissa ei ole mitään hävettävää. Toisaalta leikataanhan sitä näkyvissä paikoissa olevia luomiakin, eikä kukaan siitäkään nillitä vaikka sekin on ihan vaan plastiikkakirurgiaa. - 17vtyttö
Mulla on semmoset ja häpeän niitä. Mut kuitenkin ihailen semmosia ihmisiä kenellä on hörökorvat ja ketkä uskaltaa laittaa vaikka kaikki hiukset ponnarille, niin että korvat näkyy. :) Mutta en silti koskaan haluaisi mennä mihinkään leikkaukseen, nää on mun korvat ja ne on aina ollu tälläset. Ei mulle kylläkään oo sanottu ku kerran, että mun korvat on hassut, mutta sillä on ollu silti iso vaikutus... :D
- poika30
Hörö ja Hörö? Kaunis kaula kuin myös kauniit olkapäät sellaisella, jolla on ponnari tai hyvällä maulla leikattu lyhyt tukka. Voiko kauniinpaa naisolentoa edes olla? Ei ole tullut vielä vastaan. Rutistaisin, jos tässä olisit.
- Ihanathörökorvat
Hörökorvat ovat ihana piirre ihmisellä :))
- ylisöpöihguu
Ihanat! Mun yks kaveri(poika) ihan sairaan söpö. Sopii ainaki sille
- www.etsi
googlaa vaikka Martin Clunes. Aivan ihana engelsmanni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356