kysykää mitä vaa romanitytöltä!

8990655

kysykää

228

9258

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just asking...

      Minkäikäinen olet?
      Voisitko pistää kuvaa?
      Täytyykö aina käyttä hametta?
      Varastatko?
      Onko puukkoa?
      Missäpäin asut?

      • aloittaja :)

        oon 15 , en nyt ainakaa laita kuvaa , hametta täytyy käyttää lähes aina (paitsi liikunnassa) mut kyl mä välillä käytän salaa housujaki :D en varasta , en omista puukkoa ja asun eteläsuomessa :)


    • aloittaja :)

      lisää vaa kysymyksii :)

      • Anonyymi

        Miksi te aina varastatte..


      • Anonyymi

        Anteeksi uteliaisuuteni, mutta minkälaisia alusvaatteita käytät.


    • LOlze

      Panettaako? Tuu meille....

      • rositaa1

        juu tulos xd


    • rositaa1

      kysykääää......

    • ei tule rahaa

      Onko teillä jotkut kerjäysvuorot, että sinä kerjäät 8-12, veljesi 12-16 ja äitisi loppu illan?

      • rositaa1

        XDDD siis joo mistä tiesit


    • Suomimaammekaunehin

      Montako euroa olet parhaana päivänä kerjännyt? Miksi et asu Romaniassa, Suomi TÄYTTYY

      • rositaa1

        oot niin hauska. anteeks nyt mutta suomen romanit ja jotku romanian kerjäläiset on ihan eri asia. kerjätä mun ei tarvii koska meillä on kyllä ihan riittävästi rahaa ihan omasta takaa , veikkaisimpa että enemmän ku valtaosalla teistä :) suomi ei meistä taida hirveesti täyttyä meitä on aika vähän täällä ja kotini ei todellakaan ole missään romaniassa vaan ihan täällä suomessa on meidän kotimme ollut montasataa vuotta ihan samanlailla kun teidänkin :) siinä sulle vähän faktoja


      • Knowledge is free

        Romaniassa on varmaan vähemmän romaneja ku suomessa...


      • rositaa1
        Knowledge is free kirjoitti:

        Romaniassa on varmaan vähemmän romaneja ku suomessa...

        no ei kyllä oo. siellähän on niit kerjäläisii tosi paljon ja ne semmoset on edelleeki ihan eri asia ku suomen mustalaiset !!


      • esburger
        rositaa1 kirjoitti:

        oot niin hauska. anteeks nyt mutta suomen romanit ja jotku romanian kerjäläiset on ihan eri asia. kerjätä mun ei tarvii koska meillä on kyllä ihan riittävästi rahaa ihan omasta takaa , veikkaisimpa että enemmän ku valtaosalla teistä :) suomi ei meistä taida hirveesti täyttyä meitä on aika vähän täällä ja kotini ei todellakaan ole missään romaniassa vaan ihan täällä suomessa on meidän kotimme ollut montasataa vuotta ihan samanlailla kun teidänkin :) siinä sulle vähän faktoja

        ''meillä on kyllä ihan riittävästi rahaa ihan omasta takaa''

        Me suomalaiset veronmaksajat ollaan nekin rahat sulle maksettu


      • esburger

        Romani on rotu joka on Pohjois-Intiasta lähtöisin. Sillä ei ole mitään tekemistä Romanian kanssa. Romaniassa sattumalta silti on eniten Romaneja koko maailmassa, mutta romanialainen ei tarkoita romania


      • rositaa1
        esburger kirjoitti:

        ''meillä on kyllä ihan riittävästi rahaa ihan omasta takaa''

        Me suomalaiset veronmaksajat ollaan nekin rahat sulle maksettu

        XD ai että mulle ootte maksanu meijän rahat. kuule enpä tulis huutelee mitää ku et asiasta mitää tiiä. meijän rahat on hommattu ihan vanhempien työllä


    • 10+6

      oot niin kaunis rosita

    • hippeliheijaajuuu!!

      Ootko neitsyt? Kaunis?

      • rositaa1

        en oo neitsyt ja paha ite sanoo onko kaunis vai ei :D jos sitä tarkotit


      • Jussi...............
        rositaa1 kirjoitti:

        en oo neitsyt ja paha ite sanoo onko kaunis vai ei :D jos sitä tarkotit

        Milloin sinut on puhkaistu, Minkä ikäinen olit ? Oliko hyvää ?


    • 18+17

      Onks lävistyksii?

      • rositaa1

        on mul napakoru ja korvikset


    • asdffhx

      Ootko hommannu mopon

      • rositaa1

        en viel mut hommaan kyl


    • Onko sullaFB:tä?

      • rositaa1

        onn kui ?


      • rositaa1 kirjoitti:

        onn kui ?

        Saako pyytää kaveriksi?


      • Anonyymi

        Olkaan se siinä miehenä törröttää!


    • mamutvittuun

      Monta pyörää oot pölliny? Entä mersua? Monta ihmist on saanu morast kylkeen sulta? Monta euroo tienaat päiväs kerjäämäl? Paljo tienaisit jos myisit ittees? (siis kun myyt ittees)

      • rositaa1

        oon koko elämän aika varastanu ehkä 3 pyörää.. autoja en varasta. ei ole koskaan edes ollut moraa. en ei tarvii kerjää kun kela ja sosiaalivirasto antaa vahemmille palkat ja ite saan lapsilisää ja opintotukea. en myy itteeni paitsi kerran joku mies anto kengät kun koskin sen pippeliä


      • leiffi.....

        voi raukka vasikka lapsi tuu mulle päi naamaa sanomaa tuo tänne mulle äläkä täälä huutele tv: leiffi


      • rositaa1
        leiffi..... kirjoitti:

        voi raukka vasikka lapsi tuu mulle päi naamaa sanomaa tuo tänne mulle äläkä täälä huutele tv: leiffi

        mm totta !! rakas leiffini


    • uteliasvua

      Miks aina mersu? Kui vanhana opetetaa myymää rolexei kadul ja veikkaa raveja?
      Minne se pöllitty jääkaappi oikee mahtuu sinne hameen alle?

      • rositaa1

        kyllä sä olet idiootti :D montakoha mustalaista oot oikeesti elämäs aikana nähny myymäs kadulla jotai rolexei ? enpä usko et yhtäkää.


    • rositaa1

      elkää perkele kirjotelko mun nimillä täällä ja jos haluutte tietää ni ikinä en oo elämäni aikana mitää varastanu

      • hoisieee

        Tyrkytätkö kadulla ohikulkijoille ruusuja?


      • rositaa1
        hoisieee kirjoitti:

        Tyrkytätkö kadulla ohikulkijoille ruusuja?

        hauska olet


    • Valde

      Millonka tuutta taas pyörittää mannemarkettiiiiIIIII? Mie halluisin ostella jotaa. Manne hintaan tiettyyy.
      Samalla pittää kyssyy ravivihjeitääÄÄÄ.

      • rositaa1

        luuletko olevas jotenki hauska


    • plondi poika

      Kerro käyttääkö romanitytöt alushousuja? kun oon kuullu ettei käytä, mutta en oikein usko.DDD. Rehellinen vastaus siis. En oo ilennyt kysyä keltään romanitytöltä, nythän tässä on tilaisuus.

      Sitten oletko koulussa? Oletko kokenut rasimia? Tuletko toimeen valkoolaisten kanssa?

      • rositaa1

        varmaa ensimmäinen asiallinen kysymys ! :) ja kyllä me ihan normaalisti alushousuja käytetään :D juu koulussa oon peruskoulul viimesellä luokalla , pienimuotoista rasismia oon kokenu mut ei mitää hirveen pahaa ja kyllä tulen hyvin toimeen valkolaisten kanssa :)


    • asdasdasd5

      ajattelks mitenkää pahasti valkolaisista??

      • rositaa1

        en todellakaa ! en ajattele kenestäkää yleensä pahasti paitsi niist joista on joku syy ajatella :)


    • asdiasdasdsada5

      Onko manne sana loukkaava jos sitä ei ole tarkotettu loukkaavaksi?
      saako romanit olla parisuhteessa valkolaisten kanssa?

      • rositaa1

        ei se mulle niin loukkaava oo mut monille muille on. ja lapsena/nuorena ei saa seurustella ees toisen romanin kanssa mut kyllähän aikuisena saa olla vapaasti kenen kanssa haluaa mut kaikki romanit ei kuitenkaa sitä hyväksy


    • rositaa1

      kysykäää

    • Fuhaah

      Mitä olen kylillä noita rompputanttoja nähnyt, niin miten kaikki on semmoisia helkutin lihavia? Onko romaninaisten pakko lihota semmoisiksi jokinorsuiksi vai liittyykö tähän nyt jokin romppujen salainen rituaali. Ja ei, en ole rasisti, ihmettelen vain :D

      • rositaa1

        ei kaikki oo todellakaa lihavia ! :D en tiiä ootko sit nähny vaa lihavia romaninaisia vai hämääkö hameet :D


      • rositaa1
        rositaa1 kirjoitti:

        ei kaikki oo todellakaa lihavia ! :D en tiiä ootko sit nähny vaa lihavia romaninaisia vai hämääkö hameet :D

        itekkään en siis oo kun 91kg ja 170cm pitkä eli aika hoikka


    • oot lihava

      JOo tosi laiha . Ite 18 ja oon 180cm ja 73kg.

      • rositaa1

        en sitte ite kirjottanu tota


      • Anonyymi

        Jätä rauhaan!


    • Valde

      Mannemarketilla tarkoitin ihan arkipäiväisiä asioita. Harva se päivä mannemarketit pyörii siellä sun täällä. Turha sitä totuutta alkaa peitteleen. Sieltä se raha virta tulee. Raviradalla näkee paljon mustalaisia joten lienee asiallista kysyä ravivihjeitä.

    • OIKEA rosita

      itse en kyllä kirjota näitä kaikkia mitä tänne tulee että älkää kaikkia uskoko ! oon kyllä ihan 15 vuotias ja oon 166 ja painan 57 kiloa

      • rositaa1

        lopeta nyt hei! minä esiinnyn vaan tällä nimell noi "oikea rosita" henkilöt on jotain ihan muita


      • rositaa1
        rositaa1 kirjoitti:

        lopeta nyt hei! minä esiinnyn vaan tällä nimell noi "oikea rosita" henkilöt on jotain ihan muita

        kyllä on jollai näköjää tylsä ilta ku pitää mun nimillä leikkiä :) jos siitä jotain kiksejä saat ni antaa mennä vaa :)


      • hs cybec
        rositaa1 kirjoitti:

        kyllä on jollai näköjää tylsä ilta ku pitää mun nimillä leikkiä :) jos siitä jotain kiksejä saat ni antaa mennä vaa :)

        Kuppikokos? Käytäks rintsikoita?


      • Esmeralda73
        rositaa1 kirjoitti:

        kyllä on jollai näköjää tylsä ilta ku pitää mun nimillä leikkiä :) jos siitä jotain kiksejä saat ni antaa mennä vaa :)

        Onko se totta, että romanilapselle ostetaan kristallipallo 15-vuoden iässä? Onko sinulla kristallipalloa? Montako televisiota mahtuu hameesi alle? Miksei romanit käy koulua?


      • rositaa1
        hs cybec kirjoitti:

        Kuppikokos? Käytäks rintsikoita?

        75c , miksen käyttäis ?


      • rositaa1
        Esmeralda73 kirjoitti:

        Onko se totta, että romanilapselle ostetaan kristallipallo 15-vuoden iässä? Onko sinulla kristallipalloa? Montako televisiota mahtuu hameesi alle? Miksei romanit käy koulua?

        ei oo totta , ite en ainakaan omista mitää kristallipalloa. kyllä koulua käy monetkin romanit. mun hameen alle ei mahu yhtää telkkaa koska mul on vasta tää pieni hame :D


      • Esmeralda73
        rositaa1 kirjoitti:

        ei oo totta , ite en ainakaan omista mitää kristallipalloa. kyllä koulua käy monetkin romanit. mun hameen alle ei mahu yhtää telkkaa koska mul on vasta tää pieni hame :D

        Jos romanit käyvät koulua, niin miksi heitä ei ole kukaan nähnyt koulussa... ikinä?

        Lainaten wikipediasta: "Ensimmäinen kristallipallo – Tämä annetaan romanilapselle yleensä noin 15 vuoden iässä, kunhan lapsen Totolla ja karkaamalla hankkimat kristallit riittävät pallon hankkimiseen." JA "Kansakoulun lakkauttamisesta lähtien romanit eivät ole enää osanneet lukea eivätkä kirjoittaa, mutta he ovat mestareita salaamaan asian. Heillä on kuitenkin erittäin laaja ja pitkälle ulottuva suullinen traditio, joka sisältää vanhoja tarinoita tappelusta, nuorista aviopuolisoista, eläinten puoskaroinnista sekä parhaista monologeista Gigantin vartijoille. Romaneilla oli tapana liikkua paikasta toiseen hevosilla ja kärryillä, mutta perheiden tiedetään myös toisinaan ratsastaneen koirilla, mikäli ajat olivat olleet huonot. Nykyään Ladat ja asuntovaunut ovat kuitenkin korvanneet hevoset ja vaunut."

        Pitääkö tämä paikkaansa?


    • mannetsukupuuttoon

      Miksette vain mannet mene sinne romaniaai takas tai mistä marsista tulittekaa täyttää tätä suomee. Mun luokal on yks romani...Suomi suomalaisille!!!ootte vaa idiootteja jotka varastaa kaiken ja pällei jotka valtaa suomen, maailma ois helpompaa ilman teitä syntisiä kerjäläisiä!

      • fjkllb

        Onks tissis terhakat? Osaaks pissata seiste?


      • rositaa1

        otappa selevää ensi miten asiat oikeesti on ja tuu vasta sitte huutelee


      • rositaa1
        fjkllb kirjoitti:

        Onks tissis terhakat? Osaaks pissata seiste?

        joo ja joo


      • 67%404;
        rositaa1 kirjoitti:

        joo ja joo

        Kuinka usein pissaat seisten? Kun pissaat seiste meneeks kusi suoraa alas vai eteenpäi?


    • 15 v tyttö

      En voi tajuta näitä kysymyskisä!! hei haloo me ollan ihan saman laisia ku teki...okei ei ihan samanlaisia meitä kasvatetaaan toki erilailla kunnioittamaann erilaisia asioita mutta ihmisenä ihan saman laisia!! arrgghhh..oikeesti!! sitä paitsi ei kaikki käytä hametta varsinkaa alle14 vuotiaat !! ja ei mun perheessä kyllä niitä "säääntöjäkään" noudateta.. esim.. just tota hame juttua, sitte nää ei saa olla samassa huonessa juttuja :DD ja noi niin sanotut manne vitsit on niiin kuultu oikessti,, tullee semmon myötöhäppee kaikkia kohti ketkä niitä latelee tääl :DDD mut erilaisuuus on hyvästä !!

      • #5+:;

        Ku pissaat seiste meneeks kusi suoraa alas,vai eteenpäin? Kuinka usein kuset seiste?


      • rositaa1

        nonii totta !! ketä oot :)


      • rositaa1
        #5+:; kirjoitti:

        Ku pissaat seiste meneeks kusi suoraa alas,vai eteenpäin? Kuinka usein kuset seiste?

        en tiijä ja en ikinä


      • plondi poju

        Älä Rosita välitä tosta pissifetissistä se häiriköi kaikkia nuoria tyttöjä, saa näät jotain kiksejä siitä. Jos vastaat sille niin siitä se vain innostuu.


      • rositaa1
        plondi poju kirjoitti:

        Älä Rosita välitä tosta pissifetissistä se häiriköi kaikkia nuoria tyttöjä, saa näät jotain kiksejä siitä. Jos vastaat sille niin siitä se vain innostuu.

        joo aattelinki vähän et mitäköhän :D


    • Thats raykist

      Menkää kattoo youtubest "mannet varastaa korin kaljaa" video :d koska jolo

      • huhun kuullut

        Onko romaani naisilla tapana pitää alapää karvattomana eli posliinina ?


      • rositaa1

        sori mut ne ei kyl oo mustalaisia xd herää pelle


      • rositaa1
        huhun kuullut kirjoitti:

        Onko romaani naisilla tapana pitää alapää karvattomana eli posliinina ?

        kaikilla on varmaa omat tapansa


      • + - mustalaisile
        rositaa1 kirjoitti:

        sori mut ne ei kyl oo mustalaisia xd herää pelle

        On kiva, että tulet Rosita yleiselle foorumille vastaamaan kysymyksiimme sekä kertomaan omista asoistanne. Kysyin kerran eräältä mustalaispojalta, että oletko mustalainen vai romaani, niin poika vastasi, etten ole mikään kirja vaan oikea mustalainen.Olen joutunut tekisiin mustalaisten kanssa jonkun verran ja osaa kunnoitan ja osaa en. Toki meissä valkolaisissakin on monen sortin kulkijoita. Varmaan teidän joukossa on kyllä myös jokunen rehelinenkin yksilö, mutta pääosa on kaikkea muuta.Mutta erityisesti kunnioitan teidän perinteitänne, jos jätetään yllä oleva muomioimatta, niin siisteyttä. Likaista mustalaiste ette todella löydä. Nuorten poikien mustat suorat housut ovat siistejä katsottavia. Mustat hyvin hoidetuista kenklistä voi katsoa vaikka omaa kuvaansa. Vanhempien ihmisten kunnoitus saisi tarttua myös meihin valkolaisiin jne. On paljon hyvää, mutta myös paljon huonoa. Epärehellisyys, laiskuus ym. ovat ikäviä kansallisia piirteitä. Toki osaltaan pitää myös ymmärtää teidän vaikeuksianne. Entinen kiertolaisuus oli este koulun käynnille, mutta laiskuutta ja vielä nykyisinkin esiintyvää epärehellisyyttä ja laiskutta ei voi selittää millään. Tietysti on vaikea saa myös työtä ihmisten ennakkoaseteiden vuoksi, mutta jos sellainen järjestyy esim, kunnan avulla, niin ei viitsitä tulla töihin kun avustuksilla ja varastamallakin elää mukavammin. Tästä on minulla esimerkki. Toki ei voi sanoa, että yksi pääsky ei keväättä tee, mutta tiedossani on muitakin esimerkkejä. Työ ei edes ollut raskasta, vaan kahvilan apulaisena nuorten kahvilassa. Muuten nuortet kohtelivat tätä tyttöä esimerkillisen hyvin ei tullut herjoja. On kiva, että oot esimerkillinen mustalainen ja voit omalta osaltasi edesauttaa, että myös muitakin mustalaisia voisimme me valkolaiset katsoa ylös-
        päin ja antaa arvostusta. Ihailen monia mustalaistaitelijoita. Kaikke hyvää elämääsi.


      • rositaa1
        + - mustalaisile kirjoitti:

        On kiva, että tulet Rosita yleiselle foorumille vastaamaan kysymyksiimme sekä kertomaan omista asoistanne. Kysyin kerran eräältä mustalaispojalta, että oletko mustalainen vai romaani, niin poika vastasi, etten ole mikään kirja vaan oikea mustalainen.Olen joutunut tekisiin mustalaisten kanssa jonkun verran ja osaa kunnoitan ja osaa en. Toki meissä valkolaisissakin on monen sortin kulkijoita. Varmaan teidän joukossa on kyllä myös jokunen rehelinenkin yksilö, mutta pääosa on kaikkea muuta.Mutta erityisesti kunnioitan teidän perinteitänne, jos jätetään yllä oleva muomioimatta, niin siisteyttä. Likaista mustalaiste ette todella löydä. Nuorten poikien mustat suorat housut ovat siistejä katsottavia. Mustat hyvin hoidetuista kenklistä voi katsoa vaikka omaa kuvaansa. Vanhempien ihmisten kunnoitus saisi tarttua myös meihin valkolaisiin jne. On paljon hyvää, mutta myös paljon huonoa. Epärehellisyys, laiskuus ym. ovat ikäviä kansallisia piirteitä. Toki osaltaan pitää myös ymmärtää teidän vaikeuksianne. Entinen kiertolaisuus oli este koulun käynnille, mutta laiskuutta ja vielä nykyisinkin esiintyvää epärehellisyyttä ja laiskutta ei voi selittää millään. Tietysti on vaikea saa myös työtä ihmisten ennakkoaseteiden vuoksi, mutta jos sellainen järjestyy esim, kunnan avulla, niin ei viitsitä tulla töihin kun avustuksilla ja varastamallakin elää mukavammin. Tästä on minulla esimerkki. Toki ei voi sanoa, että yksi pääsky ei keväättä tee, mutta tiedossani on muitakin esimerkkejä. Työ ei edes ollut raskasta, vaan kahvilan apulaisena nuorten kahvilassa. Muuten nuortet kohtelivat tätä tyttöä esimerkillisen hyvin ei tullut herjoja. On kiva, että oot esimerkillinen mustalainen ja voit omalta osaltasi edesauttaa, että myös muitakin mustalaisia voisimme me valkolaiset katsoa ylös-
        päin ja antaa arvostusta. Ihailen monia mustalaistaitelijoita. Kaikke hyvää elämääsi.

        on ihan totta että valitettavasti iso osa meistä varastelee ja ovat muutenkin epäasiallisia , mutta silti valtaväestön pitäis kattoa kaikkia meitä yksilöinä eikä heti tuomita vain rodun perusteella ! on meitä hyviäkin , esimerkiksi oma perheeni ei ikinä varastele , isä ja äiti käyvät molemmat töissä ja meillä on aina opetettu ihmisten arvostusta , vanhemmat ihmiset etusijalla mutta arvostaa pitää kaikkia ihmisiä oli sitten mustalainen tai valkolainen ! kaikkea hyvää myös sulle


      • mansen taikkuli
        + - mustalaisile kirjoitti:

        On kiva, että tulet Rosita yleiselle foorumille vastaamaan kysymyksiimme sekä kertomaan omista asoistanne. Kysyin kerran eräältä mustalaispojalta, että oletko mustalainen vai romaani, niin poika vastasi, etten ole mikään kirja vaan oikea mustalainen.Olen joutunut tekisiin mustalaisten kanssa jonkun verran ja osaa kunnoitan ja osaa en. Toki meissä valkolaisissakin on monen sortin kulkijoita. Varmaan teidän joukossa on kyllä myös jokunen rehelinenkin yksilö, mutta pääosa on kaikkea muuta.Mutta erityisesti kunnioitan teidän perinteitänne, jos jätetään yllä oleva muomioimatta, niin siisteyttä. Likaista mustalaiste ette todella löydä. Nuorten poikien mustat suorat housut ovat siistejä katsottavia. Mustat hyvin hoidetuista kenklistä voi katsoa vaikka omaa kuvaansa. Vanhempien ihmisten kunnoitus saisi tarttua myös meihin valkolaisiin jne. On paljon hyvää, mutta myös paljon huonoa. Epärehellisyys, laiskuus ym. ovat ikäviä kansallisia piirteitä. Toki osaltaan pitää myös ymmärtää teidän vaikeuksianne. Entinen kiertolaisuus oli este koulun käynnille, mutta laiskuutta ja vielä nykyisinkin esiintyvää epärehellisyyttä ja laiskutta ei voi selittää millään. Tietysti on vaikea saa myös työtä ihmisten ennakkoaseteiden vuoksi, mutta jos sellainen järjestyy esim, kunnan avulla, niin ei viitsitä tulla töihin kun avustuksilla ja varastamallakin elää mukavammin. Tästä on minulla esimerkki. Toki ei voi sanoa, että yksi pääsky ei keväättä tee, mutta tiedossani on muitakin esimerkkejä. Työ ei edes ollut raskasta, vaan kahvilan apulaisena nuorten kahvilassa. Muuten nuortet kohtelivat tätä tyttöä esimerkillisen hyvin ei tullut herjoja. On kiva, että oot esimerkillinen mustalainen ja voit omalta osaltasi edesauttaa, että myös muitakin mustalaisia voisimme me valkolaiset katsoa ylös-
        päin ja antaa arvostusta. Ihailen monia mustalaistaitelijoita. Kaikke hyvää elämääsi.

        Voi iek kuitenkin miten kirjotat nätisti sinä " -mustalaisille".Tai siis alotit mutta loppu on ihan sitä saman tasosta kuin useimpien huulenheittäjien,besservisserien ja vitsiniekkojen. Ottakaa nyt aivot käteenne jos teiltä semmosia löytyy. Anteeks Rosita1 nämä kaikki tolvana finitiikot typerine kysymyksineen. Minulla on 15v tyttärentytär ,tosin nyt ollut kateissa liki pari viikkoa ja alan olla hermoraunio huolesta. En vois kuvitella että hänelle esittäisivät tuota törkyään. Hänpä onkin vaalea Jenna. KIITOS että vastailet ja yrität valaista näitä 1940-luvun kotimaisten elokuvien luomien mielikuvien vallassa eläviä törkyturpia. Nythän on niin että elämme 2013-lukua .Enää ei hevosia kärryineen näy. Ei myöskään pääasiallisesti vaeltavia mustalaisjoukkoja. Nykyään on sentään jo kiinteät asunnot jopa työpaikat ja lapset KÄYVÄT KOULUA. Toiset menestyvät toiset putoovat kelkasta mutta ihan samoin on myös suomilaisten laita. Minä piän että se joukko jonka mukaan suomen yks hienoin vähemmistö l e i m a t a a n on tämän vähemmistön pieni vähemmistö joka on huonotapainen mutta niimpäs on laita myös esim. Ruotsissa asuvien suomilaistenkin. Hyvin käyttäytyviä kunnon ihmisiä ei edes huomata,on hän sitten suomilainen ruotsissa tai mustalainen suomessa. Tässä ehkä tyhmiä kysymyksiä: miksi aina pestään käsiä, miksi ruoka kassia ei lasketa esim.tuolille saatikka lattialle, miks pitää olla erikseen paikat/astiat missä pestään A.nyrkkipyykit B.Perunat C.kädet/kasvot... entä kerrostalossa asuminen olen kuullut että vanhempi perhe ei voi asua nuorempien alapuolella. Kerro myos vanhempien kunnioituksesta,kerro mitä voit häveliäisyydestä,puhtaudesta jne. Jokohan alkas olla oikiaa asiaakin valaistukseksi niin vaaleille kuin kaaleille.


      • rositaa1
        mansen taikkuli kirjoitti:

        Voi iek kuitenkin miten kirjotat nätisti sinä " -mustalaisille".Tai siis alotit mutta loppu on ihan sitä saman tasosta kuin useimpien huulenheittäjien,besservisserien ja vitsiniekkojen. Ottakaa nyt aivot käteenne jos teiltä semmosia löytyy. Anteeks Rosita1 nämä kaikki tolvana finitiikot typerine kysymyksineen. Minulla on 15v tyttärentytär ,tosin nyt ollut kateissa liki pari viikkoa ja alan olla hermoraunio huolesta. En vois kuvitella että hänelle esittäisivät tuota törkyään. Hänpä onkin vaalea Jenna. KIITOS että vastailet ja yrität valaista näitä 1940-luvun kotimaisten elokuvien luomien mielikuvien vallassa eläviä törkyturpia. Nythän on niin että elämme 2013-lukua .Enää ei hevosia kärryineen näy. Ei myöskään pääasiallisesti vaeltavia mustalaisjoukkoja. Nykyään on sentään jo kiinteät asunnot jopa työpaikat ja lapset KÄYVÄT KOULUA. Toiset menestyvät toiset putoovat kelkasta mutta ihan samoin on myös suomilaisten laita. Minä piän että se joukko jonka mukaan suomen yks hienoin vähemmistö l e i m a t a a n on tämän vähemmistön pieni vähemmistö joka on huonotapainen mutta niimpäs on laita myös esim. Ruotsissa asuvien suomilaistenkin. Hyvin käyttäytyviä kunnon ihmisiä ei edes huomata,on hän sitten suomilainen ruotsissa tai mustalainen suomessa. Tässä ehkä tyhmiä kysymyksiä: miksi aina pestään käsiä, miksi ruoka kassia ei lasketa esim.tuolille saatikka lattialle, miks pitää olla erikseen paikat/astiat missä pestään A.nyrkkipyykit B.Perunat C.kädet/kasvot... entä kerrostalossa asuminen olen kuullut että vanhempi perhe ei voi asua nuorempien alapuolella. Kerro myos vanhempien kunnioituksesta,kerro mitä voit häveliäisyydestä,puhtaudesta jne. Jokohan alkas olla oikiaa asiaakin valaistukseksi niin vaaleille kuin kaaleille.

        ihan totta toi kaikki ! tosi kiva saada viestejä :) toivottavasti tyttärentyttäresi löytyy !! sitten kysymykset: käsiä pestään aina etenkin sillon kun ollaan menossa syömään , koska puhtaus on todella tärkeää romaneille. siihen ei ole sen ihmeellisempää selitystä :)
        ruokakassia ei lasketa lattialle siksi , koska ajatellaan että lattia ja kaikki alhaalla oleva on likaista ja ylhäällä oleva (esim.pöydät) ovat puhtaita. jos ruokakassi laskettaisiin lattialle , sen sisällä olevat ruuat tavallaan ''''saastuisi''''
        perunat yms pestään kaikki aivan normaalisti niinkuin myös kädet ja kasvot.
        nuoret romanit eivät saa asua kerrostalossa vanhempia ylempänä , koska vanhemmat romanit ovat arvojärjestyksessä muutenkin aina nuorta väkeä ''''ylempänä'''' , ja jos nuoret asuisivat vanhempien yläpuolella , se olisi tavallaan alistamista
        vanhempien ihmisten kunnioitus ja häveliäisyys ovat tärkeimpiä asioita romanikulttuurissa. vanhempia ihmisiä kunnioitetaan siten että heidän mielipiteitään kuunnellaan ja heidät otetaan huomioon ensimmäisenä. häveliäisyyden takia vanhempien edessä ei voi olla pukeutunut esim vähiin vaatteisiin ja seurusteleva pariskunta eivät voi istua lähekkäin tai pussailla ja halailla vanhempien läsnäollessa. puhtaudesta tais tullakkin ne tärkeimmät asiat jo , eli siis periaate on se että ylhäällä olevia asioita/esineitä ei laiteta lattialle tai penkille jossa istutaan koska se on likaista , ja myös vastaavasti lattialla olleita tavaroita ei nosteta takaisin pöydille


      • rositaa1
        rositaa1 kirjoitti:

        ihan totta toi kaikki ! tosi kiva saada viestejä :) toivottavasti tyttärentyttäresi löytyy !! sitten kysymykset: käsiä pestään aina etenkin sillon kun ollaan menossa syömään , koska puhtaus on todella tärkeää romaneille. siihen ei ole sen ihmeellisempää selitystä :)
        ruokakassia ei lasketa lattialle siksi , koska ajatellaan että lattia ja kaikki alhaalla oleva on likaista ja ylhäällä oleva (esim.pöydät) ovat puhtaita. jos ruokakassi laskettaisiin lattialle , sen sisällä olevat ruuat tavallaan ''''saastuisi''''
        perunat yms pestään kaikki aivan normaalisti niinkuin myös kädet ja kasvot.
        nuoret romanit eivät saa asua kerrostalossa vanhempia ylempänä , koska vanhemmat romanit ovat arvojärjestyksessä muutenkin aina nuorta väkeä ''''ylempänä'''' , ja jos nuoret asuisivat vanhempien yläpuolella , se olisi tavallaan alistamista
        vanhempien ihmisten kunnioitus ja häveliäisyys ovat tärkeimpiä asioita romanikulttuurissa. vanhempia ihmisiä kunnioitetaan siten että heidän mielipiteitään kuunnellaan ja heidät otetaan huomioon ensimmäisenä. häveliäisyyden takia vanhempien edessä ei voi olla pukeutunut esim vähiin vaatteisiin ja seurusteleva pariskunta eivät voi istua lähekkäin tai pussailla ja halailla vanhempien läsnäollessa. puhtaudesta tais tullakkin ne tärkeimmät asiat jo , eli siis periaate on se että ylhäällä olevia asioita/esineitä ei laiteta lattialle tai penkille jossa istutaan koska se on likaista , ja myös vastaavasti lattialla olleita tavaroita ei nosteta takaisin pöydille

        tarkotin siis että tosi kiva saada asiallisia viestejä ! :D


    • sitarin vaksi

      Vaikka mekko on vielä pieni eikä sinne mahdu vielä telkkareita mutta kait sinne sentään muutamat farkut ja nahkatakit mahtuu. Kuinkas aktiivisesti osallistut ns. mannemarketti toimintaan?

      • rositaa1

        en jaksa enää ees vastata tollasii kysymyksii..


      • tyjrehbegf
        rositaa1 kirjoitti:

        en jaksa enää ees vastata tollasii kysymyksii..

        Aivan. Eihän mustalaisten rahanlähdettä sovi paljastaa. Ei tietenkään.


      • rositaa1
        tyjrehbegf kirjoitti:

        Aivan. Eihän mustalaisten rahanlähdettä sovi paljastaa. Ei tietenkään.

        tarkotin kyllä tota hamejuttua


      • Anonyymi
        rositaa1 kirjoitti:

        en jaksa enää ees vastata tollasii kysymyksii..

        Täällä on kyllä ihmeen tyhmii kysymyksiä... Kiva että vastailet täällä kysymyksiin. HERÄTYS KAIKKI! Romanit on normaaleja ihmisiä, heillä on vain eri kulttuuri.
        Muutama kysymys:
        Miltä romanipuvun käyttäminen tuntuu, mitä osia siihen kuuluu ja onko se pakollista?
        Miten Romania liittyy romaneihin, kun sillä on tuo nimi? Ja mistä on syntynyt virheellinen käsitys että romanit varastaisivat ja kerjäisivät? Vietättekö te joulua?


    • keklus keuhkossa

      rosita vaikuttaa symppaattiselta ihmiseltä, ja kaikissa meissä on hyviä ja huonoja että turha kai on yleistää. Kerran olin leffassa ja vanhempi romani luki tekstit aikuiselle nuoremmalle romaninaiselle.. jotenkin ihmettelin sitä.

    • 15 v tyttö

      joo totta tuokin!! mutta suurin osa valkolaisistakin on varastanut jne.. ja suurin osa vankilassa olevista on valko ihoisia!! :DD ei milläään pahalla mutta halveksun kaikkia ketkä leimaa kaikki tumma ihoiset varkaiksi, huumeveikoiksi yms.. :))

      • heherasistit! :D

        Syy, miksi valkoiset päätyy vankilaan ja mannet ei:1 Manne alkaisi valittaa rasismista. 2 Mannet lähtee karkuun mora taskussa ja katoaa illan varjoihin. ei niitä löydetä. 3 vakoiset on rehellisiä ja menee mieluummin vankilaan kuin jää pihalle mannejen kanssa.


    • 15v tyttö

      ainii ja rositaa1 mikä sun sukunimi on :D..?

      • rositaa1

        emmä tääl sitä kerro en haluu et ihmiset tietää ketä oon xd


    • 15 v tyttö

      aaaa..okeii :DD

      • rositaa1

        mikä sun etunimi on ? :D


      • lahen dimitri
        rositaa1 kirjoitti:

        mikä sun etunimi on ? :D

        Ollaankos sitä Lindgrenin sukua Lahesta??


      • rositaa1
        lahen dimitri kirjoitti:

        Ollaankos sitä Lindgrenin sukua Lahesta??

        en oo lahen rosita


    • hassuako1

      Hahah tuli naurettua vähäsen tälle keskustelulle..

      • tietämätön tyttö

        Mikä on peelo?


      • rositaa1
        tietämätön tyttö kirjoitti:

        Mikä on peelo?

        pippeli XD


      • Anonyymi
        rositaa1 kirjoitti:

        pippeli XD

        Penis


    • RichBitch B)

      Kui paljo rahaa sun perheel on?

      • rositaa1

        tarpeeks :)


    • ryskyntakasiipi

      Hoi hoi onko teil valkonen Toyota Hiace ja onko paljon varastettuu tavaraa kontis hoi hoi

      • rositaa1

        juu mistä tiesit :) ?


    • jokuvalkolainenvaan

      Tähän keskusteluun on osallistunut yksi fiksun ja asiallisen oloinen romani, pari ihan järkevää keskustelijaa ja aika monta idioottia mukahauskaa rasistia. En ole kovin ylpeä meistä "valkolaisista".

      Tietty mulla on huonoja kokemuksia joistain romaneista, mutta niin on turkulaisistakin tai pohjalaisista. En silti koe oikeudekseni tuomita kaikkia joidenkin idioottien vuoksi. :)

      • rositaa1

        nii ihan totta ! :)


      • mansen taikkuli

        KIITOS sinä ihana JÄRKEVÄ IHMINEN. Voi kun olis enemmän sinun kaltaisiasi ,niin tämähän alkais olla lähes paratiisi. "Jokuvalkolainenvaan" viisain teksti mitä olen pitkään aikaan lukenut oli lauseesi "En silti koe oikeudekseni tuomita....." Levitä asennettasi ,se kertoo että olet kiltti ihminen.Kiitos.


      • Anonyymi
        rositaa1 kirjoitti:

        nii ihan totta ! :)

        Nii on, mut onko kaikki romanit tummaihosia,
        kun jotkut näyttää luokittelevan ihmiset romaneihin ja valkosiin? Oon 10v myöhässä rosita1 ei varmaan enää oo täällä mut oisko joku muu romani?


    • 15 v tyttö

      rositaa1 mun nimi on Henriikka :DD

      • mannemeikäläinen

        Tässä taas nähää ihmisten idioottimaisuus :D kokoajan yritetään provota ja piilovittuila kerranki ku joku asiallinen mustalaislapsi vaivautuu vastaileen kysymyksii. Mutts rositalle peukut pystyy kun jaksaa pysyä asiallisena vittuiluista huolimatta. Ei me kaikki mustalaiset samanlaisia olla vaikka muutama mätäperse löytyy


      • rositaa1
        mannemeikäläinen kirjoitti:

        Tässä taas nähää ihmisten idioottimaisuus :D kokoajan yritetään provota ja piilovittuila kerranki ku joku asiallinen mustalaislapsi vaivautuu vastaileen kysymyksii. Mutts rositalle peukut pystyy kun jaksaa pysyä asiallisena vittuiluista huolimatta. Ei me kaikki mustalaiset samanlaisia olla vaikka muutama mätäperse löytyy

        no eikö !!!! :)


    • hieman utelias

      Minkä ikäisenä menkat alkoi? Sheivaatko alakertaa? Kuin usein masturboit?

      • rositaa1

        11 , juu , entiiä


      • hieman utelias
        rositaa1 kirjoitti:

        11 , juu , entiiä

        Et tiiä kuinka usein masturboit? kai sä joskus olet itseäsi räplänny? ja saanu ehkä orgasmin?


      • rositaa1
        hieman utelias kirjoitti:

        Et tiiä kuinka usein masturboit? kai sä joskus olet itseäsi räplänny? ja saanu ehkä orgasmin?

        ketä kiinnostaa.. xd


      • mua kiinnostaa
        rositaa1 kirjoitti:

        ketä kiinnostaa.. xd

        "kysykää mitä vaa romanitytöltä!"

        Jos kysytään niin vastataan!


      • rositaa1
        mua kiinnostaa kirjoitti:

        "kysykää mitä vaa romanitytöltä!"

        Jos kysytään niin vastataan!

        no jos nyt niin haluut tietää ni vastaan että en osaa sanoa koska en tee sitä säännöllisesti


      • masturbo69
        rositaa1 kirjoitti:

        no jos nyt niin haluut tietää ni vastaan että en osaa sanoa koska en tee sitä säännöllisesti

        kyllä se on korkea aika opetella säännölliseen masturbointiin, siitä on vain pelkkää hyötyä monella tapaa.


      • mansen taikkuli
        masturbo69 kirjoitti:

        kyllä se on korkea aika opetella säännölliseen masturbointiin, siitä on vain pelkkää hyötyä monella tapaa.

        ...ja tässä näkee tuloksen, "hieman utelias" "mua kiinnostaa" ja "masturbo69" ovat tainneet säännöllisesti masturboida aivonsa pellolle.


      • rositaa1
        masturbo69 kirjoitti:

        kyllä se on korkea aika opetella säännölliseen masturbointiin, siitä on vain pelkkää hyötyä monella tapaa.

        kiitos tiedosta


      • rositaa1
        rositaa1 kirjoitti:

        kiitos tiedosta

        siis toi masturb69 ja mansen taikkuli: joo just mietin samaa :D


      • lahen alesandro
        rositaa1 kirjoitti:

        siis toi masturb69 ja mansen taikkuli: joo just mietin samaa :D

        Onks sul poikaystävää? Ja jos olis kaajeen poikaystävä, nii mitä vanhemmat sanois?


      • rasismia vastustava
        rositaa1 kirjoitti:

        kiitos tiedosta

        Nyt V*TTU oikeesti kaikki rasistiset haukkujat teillä on varmasti ongelmia itsenne kanssa kerran teillä on pokkaa tulla v*ittuilemaan rehelliselle tytölle.

        Rositaa1: koetko rasimia huutelua ym kadulla tai iha mis vaa? Joo sori jos tää on kysytty mut mist teidän hame kulttuuri oikeen tulee tai niiku miks teil on hameet? Kiitti jos jaksat vastata :)


      • rositaa1
        lahen alesandro kirjoitti:

        Onks sul poikaystävää? Ja jos olis kaajeen poikaystävä, nii mitä vanhemmat sanois?

        on mul poikaystävä ja ihan sama olisko se poika kaaleita vai kaajeita ni ei olis hyvä koska kulttuurissa kielletään nuorena seurustelu


      • rositaa1
        rasismia vastustava kirjoitti:

        Nyt V*TTU oikeesti kaikki rasistiset haukkujat teillä on varmasti ongelmia itsenne kanssa kerran teillä on pokkaa tulla v*ittuilemaan rehelliselle tytölle.

        Rositaa1: koetko rasimia huutelua ym kadulla tai iha mis vaa? Joo sori jos tää on kysytty mut mist teidän hame kulttuuri oikeen tulee tai niiku miks teil on hameet? Kiitti jos jaksat vastata :)

        no sanos muuta !! en itekkää oikee tiiä mistä se tulee mut hametta käytetää sen takia että se tavallaan peittää naisten muotoja joita ei siis saa olla näkyvissä mustalaiskulttuurissa koska se on tosi häpeetä :D kyllä nyt pienimuotosta rasismia oon kokenu just niinku mannettelua ja jotai huutelua kadulla mut en anna sen vaikuttaa :) kiitos ku oot noin asiallinen ja ihana ihminen ! :)


      • stadin muikkeli
        mansen taikkuli kirjoitti:

        ...ja tässä näkee tuloksen, "hieman utelias" "mua kiinnostaa" ja "masturbo69" ovat tainneet säännöllisesti masturboida aivonsa pellolle.

        mikäs sun ongelma on? onko sulle masturbointi joku tabu vai mitä siellä keuhkoat? masturbointi täysin normaalia itseensä tutustumista ja on suositeltavaa et kaikki nuoret niin tekee, siitä ei ole haittaa mutta hyötyjä paljon. se vähentää seksuaaliongelmia myöhemmällä iällä, varsinkin meillä naisilla voi olla suuria ongelmia nauttia seksistä, sillä vain harvat saa orgasmin itse yhdynnässä eli omin käsin onneen ja jos ei omaa kehoa hallitse tarpeeksi hyvin, niin aika heikoilla jäillä ollaan. sillä ei ole merkitystä onko vaalee, kaalee vai jonkun muun maalainen.


    • rositaa1

      mikä v*ittu siinä on niin vaikeeta ymmärtää että me ei olla mitää romanialaisia tai maahanmuuttajia ihan samoilla oikeuksilla me täällä asutaa ku teki perkelee kyllä palaa hermo ! :D

      • vaaaaksiiiioo

        turvallisuusalalla työskennelleenä täytyy kyllä sanoo että kaikki kivat kuvitelmat "ei kaikki mannet oo pahoja/varasta yms." niin kyllä katos ensimmäisen työvuoden aikana. koskaan kukaan milloinkaan ei oo ollu niin röyhkee ku mustalainen! edes vittu suomalaiset nistit ole niin törkeitä käytökseltään. kertakaikkiaan työn takia en pysty enää ajatteleen että mannet olis samalla viivalla mun kanssa. ja monet kollegat, myyjät, poliisit ajattelee ihan samoin.... ja mua vituttaa että me valkolaiset maksetaan romanien eläminen. ja nyt joku tulee tähän että kyllä minä käyn töissä!!! no ensinnäkin missä kun en koskaan oo romania nähny vakituisessa/pitkäkestoisessa työssä. ja se että yks romani käy töissä ja sata muuta varastaa ei paljon vaakakupissa paina sen työssäkäyminen. kaikki suomalaiset jotka jaksaa jauhaa että romanit on kivoja. vittu menkää vuodeks työskenteleen töihin jossa tapaatte romaneja säännöllisesti kyllä on avartavaa hommaa!!!!! muutaman kivan romaninaisen olen töissäni tavannu..... hekin kyllä olivat varkaita....


      • rositaa1
        vaaaaksiiiioo kirjoitti:

        turvallisuusalalla työskennelleenä täytyy kyllä sanoo että kaikki kivat kuvitelmat "ei kaikki mannet oo pahoja/varasta yms." niin kyllä katos ensimmäisen työvuoden aikana. koskaan kukaan milloinkaan ei oo ollu niin röyhkee ku mustalainen! edes vittu suomalaiset nistit ole niin törkeitä käytökseltään. kertakaikkiaan työn takia en pysty enää ajatteleen että mannet olis samalla viivalla mun kanssa. ja monet kollegat, myyjät, poliisit ajattelee ihan samoin.... ja mua vituttaa että me valkolaiset maksetaan romanien eläminen. ja nyt joku tulee tähän että kyllä minä käyn töissä!!! no ensinnäkin missä kun en koskaan oo romania nähny vakituisessa/pitkäkestoisessa työssä. ja se että yks romani käy töissä ja sata muuta varastaa ei paljon vaakakupissa paina sen työssäkäyminen. kaikki suomalaiset jotka jaksaa jauhaa että romanit on kivoja. vittu menkää vuodeks työskenteleen töihin jossa tapaatte romaneja säännöllisesti kyllä on avartavaa hommaa!!!!! muutaman kivan romaninaisen olen töissäni tavannu..... hekin kyllä olivat varkaita....

        kaks sanaa , haista vitttu


      • tiedäsitte kui totta
        rositaa1 kirjoitti:

        kaks sanaa , haista vitttu

        ahahahahahhahhh!!!!! alkaako polttelee kun joku joka oikeesti näkee läheltä mitä se meno mustalaisilla on, tulee tänne kirjottelee??? :D en tiä kuinka faktatietoa tuo kirjotus on, mutta jos henkilöllä, joka työssään saa varmaan riittävästi asioida kaiken maailman pohjasakan ja normi-ihmisten parissa, on tuollanen näkemys niin ei se ihan voi tuulesta temmattu olla????? mutta luulis nyt että on niitä poikkeuksiakin tavannu.... koska eihän KAIKKI voi oikeesti varastaa..


      • vaaaaksiiiioo
        rositaa1 kirjoitti:

        kaks sanaa , haista vitttu

        no katos, heti saatiin se romanin kaunis sanainen arkku auki kun tulin kertomaan mun näkemykseni asiasta.... kaikki jotka vähääkään kuvittelee että liiottelen seuraavalla kerralla kun meette asioimaan abc, nesteellä, shellillä mitä näitä nyt on niin kysykää henkilökunnalta mitä mieltä on mustalaisista.... voin sanoo että ykskään kauppias ei niitä "asiakkais" ottais jos saisivat ite päättää


      • rositaa1
        vaaaaksiiiioo kirjoitti:

        no katos, heti saatiin se romanin kaunis sanainen arkku auki kun tulin kertomaan mun näkemykseni asiasta.... kaikki jotka vähääkään kuvittelee että liiottelen seuraavalla kerralla kun meette asioimaan abc, nesteellä, shellillä mitä näitä nyt on niin kysykää henkilökunnalta mitä mieltä on mustalaisista.... voin sanoo että ykskään kauppias ei niitä "asiakkais" ottais jos saisivat ite päättää

        no katos vaan , siellä huoltoasemilla yms yleensä hengailee pelkästää jotai kännisiä romanimiehiä ni en yhtään ihmettele ettei mielellään otettais siellä asiakkaiks jos saatais päättää :) mutta kuules kun siellä on just se sellanen 'huonompi' väki mikä semmosissa paikoissa esim iltasin pyörii ni niillä työntekijöillä on kokemusta vaa sellasista romaneista ja se ei mun mielestä edelleenkään tarkota että kaikkia ois sellasia ?? herää


      • vaaaksiooooo
        rositaa1 kirjoitti:

        no katos vaan , siellä huoltoasemilla yms yleensä hengailee pelkästää jotai kännisiä romanimiehiä ni en yhtään ihmettele ettei mielellään otettais siellä asiakkaiks jos saatais päättää :) mutta kuules kun siellä on just se sellanen 'huonompi' väki mikä semmosissa paikoissa esim iltasin pyörii ni niillä työntekijöillä on kokemusta vaa sellasista romaneista ja se ei mun mielestä edelleenkään tarkota että kaikkia ois sellasia ?? herää

        paskan marjat siellä mennää kahella autolla pihaan ja molemmista nousee kourallinen romaneita ulos. miehet auheuttaa härdelliä ja häirikö henkilökuntaa ja naiset tunkee sillä aikaa puolet kaupasta hameeseen. ja kaikki on SELVINPÄIN...... röyhkeyden huippu


      • rositaa1
        vaaaksiooooo kirjoitti:

        paskan marjat siellä mennää kahella autolla pihaan ja molemmista nousee kourallinen romaneita ulos. miehet auheuttaa härdelliä ja häirikö henkilökuntaa ja naiset tunkee sillä aikaa puolet kaupasta hameeseen. ja kaikki on SELVINPÄIN...... röyhkeyden huippu

        toi ei varmasti oo totta että kaikki muka niin tekis , jos tollasta on joskus käyny ni mikä v*tun oikeus sulla on leimata kaikki samanlaisiks ?


      • vexi
        vaaaksiooooo kirjoitti:

        paskan marjat siellä mennää kahella autolla pihaan ja molemmista nousee kourallinen romaneita ulos. miehet auheuttaa härdelliä ja häirikö henkilökuntaa ja naiset tunkee sillä aikaa puolet kaupasta hameeseen. ja kaikki on SELVINPÄIN...... röyhkeyden huippu

        Olen Suomen mustalainen, aloitin työt 17vuotiaana sahalla, nyt olen ajanut bussia pääkaupunkiseudulla 12v. ja epärehellisimmät matkustajat ovat olleet ja tulevat olemaan, juuri ns. suomalaiset jullit, työni alkuaikoina saatoin kiireessä antaa rahasta väärin takaisin eli enemmän kuin olisi pitänyt, niin nämä rehelliset suomalaiset naureskelivat keskenään, että kuski antoi liikaa takaisin.
        Kaikki jotka ovat tämän kahdentoista vuoden aikana yrittäneet mennä maksamatta ohitseni ja tuottaneet häiriöitä bussissa, ovat olleet ns. suomalaisia. Ja vielä tiedoksi, aidot, alkuperäiset suomalaiset ovat saamelaiset, he olivat jo tässä maassa kun Ural vuoriston takaa lähteneet kaajeet tuli tähän maahan.


      • Anonyymi
        vaaaaksiiiioo kirjoitti:

        turvallisuusalalla työskennelleenä täytyy kyllä sanoo että kaikki kivat kuvitelmat "ei kaikki mannet oo pahoja/varasta yms." niin kyllä katos ensimmäisen työvuoden aikana. koskaan kukaan milloinkaan ei oo ollu niin röyhkee ku mustalainen! edes vittu suomalaiset nistit ole niin törkeitä käytökseltään. kertakaikkiaan työn takia en pysty enää ajatteleen että mannet olis samalla viivalla mun kanssa. ja monet kollegat, myyjät, poliisit ajattelee ihan samoin.... ja mua vituttaa että me valkolaiset maksetaan romanien eläminen. ja nyt joku tulee tähän että kyllä minä käyn töissä!!! no ensinnäkin missä kun en koskaan oo romania nähny vakituisessa/pitkäkestoisessa työssä. ja se että yks romani käy töissä ja sata muuta varastaa ei paljon vaakakupissa paina sen työssäkäyminen. kaikki suomalaiset jotka jaksaa jauhaa että romanit on kivoja. vittu menkää vuodeks työskenteleen töihin jossa tapaatte romaneja säännöllisesti kyllä on avartavaa hommaa!!!!! muutaman kivan romaninaisen olen töissäni tavannu..... hekin kyllä olivat varkaita....

        Romaaneja näkee vähemmän töissä, koska heitä syrjitään työnhaussa!


    • ylpeyttä

      mistä kumpuaa teidän jumalaton ylpeys itseänne ja omaa väkeännä kohtaan? Teidän historia ja tapa jolla tänäkin päivänä ympäri maailmaa elätte ei voi kauheesti ylpeillä? totuushan on se, että tää maailma ei pyöris jos kaikki ihmiset olis samanlaisia ku mustalaiset. mistä ihmeestä siis revitte sen ylpeyden? helvetin huonoista käytöstavoista vai??? ja kun täällä paasataan siittä että pitäis meidän ottaa mallia mustalaisilta.... mitä paskaa!!!!! avakkaa ny valkolaiset silmänne ja olkaa vaihteeksi tekin ylpeitä omasta väestöstä

      • rositaa1

        tämä päivänä kuule mustalaiset elää ihan samanlailla li suomalaisetki ainaki suurin osa meistä että älä tule tänne repimää turpaas ku et asioista näköjää paljonkaa tiiä.


      • rositaa1
        rositaa1 kirjoitti:

        tämä päivänä kuule mustalaiset elää ihan samanlailla li suomalaisetki ainaki suurin osa meistä että älä tule tänne repimää turpaas ku et asioista näköjää paljonkaa tiiä.

        siis samanlailla ku suomalaiset ****


      • ylpeyttä
        rositaa1 kirjoitti:

        siis samanlailla ku suomalaiset ****

        miten niin suurin osa teistä???? kun suurimmalla osalla mustalaisista on merkintä papereissa..... niiin mihin helvettiin perustuu sanonta suurin osa meistä???? kun totuus on että suurin osa teistä varastaa


      • rositaa1
        ylpeyttä kirjoitti:

        miten niin suurin osa teistä???? kun suurimmalla osalla mustalaisista on merkintä papereissa..... niiin mihin helvettiin perustuu sanonta suurin osa meistä???? kun totuus on että suurin osa teistä varastaa

        sinähän sen näytät tietävän paremmin ku minä kuule kumpikohan meistä on se joka on eläny romanisuvussa koko elämänsä ja vähän enemmän kyllä taidan näistä asioissa tietää ku sä ! mistä v*tusta sä muka tiiät että SUURIMMALLA OSALLA romaneista on merkintä papereissa ? elä helvetti tule täällä mulle päätäs aukomaa sellasista asioista joista et tiedä ku ehkä kuulopuheitten perusteella ja kuitenkaa et uskaltais sanoo tota päin naamaa !


      • ylpeyttä
        rositaa1 kirjoitti:

        sinähän sen näytät tietävän paremmin ku minä kuule kumpikohan meistä on se joka on eläny romanisuvussa koko elämänsä ja vähän enemmän kyllä taidan näistä asioissa tietää ku sä ! mistä v*tusta sä muka tiiät että SUURIMMALLA OSALLA romaneista on merkintä papereissa ? elä helvetti tule täällä mulle päätäs aukomaa sellasista asioista joista et tiedä ku ehkä kuulopuheitten perusteella ja kuitenkaa et uskaltais sanoo tota päin naamaa !

        kiitos. tässähän se tuli tämä teidän ylpeys hienosti esille. tätä juuri tarkotan...


      • rositaa1
        ylpeyttä kirjoitti:

        kiitos. tässähän se tuli tämä teidän ylpeys hienosti esille. tätä juuri tarkotan...

        missä kohtaa tossa oli sun mielestä ylpeyttä ? sekö on sun mielestä ylpeyttä että puolustan meitä mustalaisia ku jotku ei osaa muuta ku jauhaa paskaa ? mietippä vähän mitä puhut


      • Anonyymi

        👍👍👍👍


    • suomalainen :)

      hyvä rosita puhut asiaa! ja ne joilla ei oo muutaku pahaa sanottavaa ni pitäkää turpanne kiinni

    • puoliksi kaale

      oon puoliksi kaale, mun isä on valkolainen, mut äiti on romani.
      aiotko laittaa perinteisen romanihameen, kun täytät 16 ? Itse haluaisin laittaa perinteisen romanivaatetuksen, mut en voi kun hyppäisin yhden sukupolven yli, koska äitini ei ole elänyt romani elämää, vaikka on romani.

      • rositaa1

        en mää vielä 16 vuotiaana mut kyllä vähän myöhemmin laitan. ja ei kai siinä mitää kyllähän sä voit laittaa jos haluat.. mikä sun nimi on


      • puoliksi kaale
        rositaa1 kirjoitti:

        en mää vielä 16 vuotiaana mut kyllä vähän myöhemmin laitan. ja ei kai siinä mitää kyllähän sä voit laittaa jos haluat.. mikä sun nimi on

        ok. en usko, et voin ku äitikään ei oo pitäny romanivaatetusta ja en tiiä hyväksyiskö äitin romanisukulaiset sitä. jonna


      • rositaa1
        puoliksi kaale kirjoitti:

        ok. en usko, et voin ku äitikään ei oo pitäny romanivaatetusta ja en tiiä hyväksyiskö äitin romanisukulaiset sitä. jonna

        ei se haittaa vaikla sun äitillä ei ois ollu kyllä sä voit silti laittaa ja uskon kyllä että sukulaiset hyväksyy koska miksei ne hyväksyis.. sun oma asijashan se on


    • FinlandForFinnish

      miks ette voi vaan pysyä siellä romaniassa vaan pitää tulla tänne?

      • rositaa1

        nyt herätys XD suomen mustalaiset ei oo ikinä asunu missää romaniassa !


    • rositaa1

      Niin siis paitsi ne ketkä on tullu romaniast suomeen kerjää eli tilastollisesti about 97%, ja loput 3% tekee säännöllisin väliajoin varastelureissuja tänne Suomeen.

    • kiinnostunut

      Myytkö mulla ihan ihka aito Rolex?? Ja montas moraa teijän perheessä on??

      • rositaa1:n äiti

        Kyllä rosita voi myydä, itse en saanut tarpeeksi rahaa eilen itseni myymisestä huumevelkoihin. Ja rosita tavataan tänään citymarketissa ota työvaatteet eli suuri hame mukaan että sinne mahtuu paljon tavaraa.... Meidän perheessä on noin 33 moraa


      • mage :-D
        rositaa1:n äiti kirjoitti:

        Kyllä rosita voi myydä, itse en saanut tarpeeksi rahaa eilen itseni myymisestä huumevelkoihin. Ja rosita tavataan tänään citymarketissa ota työvaatteet eli suuri hame mukaan että sinne mahtuu paljon tavaraa.... Meidän perheessä on noin 33 moraa

        hahaha sossu maksaa teille kaiken paitsi sheiverit :D


      • rositaa1
        rositaa1:n äiti kirjoitti:

        Kyllä rosita voi myydä, itse en saanut tarpeeksi rahaa eilen itseni myymisestä huumevelkoihin. Ja rosita tavataan tänään citymarketissa ota työvaatteet eli suuri hame mukaan että sinne mahtuu paljon tavaraa.... Meidän perheessä on noin 33 moraa

        ja voi mun äitiki muka tääl vielä..... tätä myötähäpeän määrää !


      • rositaa1
        mage :-D kirjoitti:

        hahaha sossu maksaa teille kaiken paitsi sheiverit :D

        aa no kiva että tiiät sossu ei kyllä maksa meille yhtään mitään :)


      • biss
        rositaa1 kirjoitti:

        aa no kiva että tiiät sossu ei kyllä maksa meille yhtään mitään :)

        ei ainakaa sheivereit


      • Anonyymi
        rositaa1:n äiti kirjoitti:

        Kyllä rosita voi myydä, itse en saanut tarpeeksi rahaa eilen itseni myymisestä huumevelkoihin. Ja rosita tavataan tänään citymarketissa ota työvaatteet eli suuri hame mukaan että sinne mahtuu paljon tavaraa.... Meidän perheessä on noin 33 moraa

        Rasismi ja toisen esittäminen on kumpikin vakavaa rikollisuutta! Siis mitä järkee XD tuskin yksikään romani sanoisi noin, vaikka jotkut kerjää ja varastaa, niin kyllä muutkin kun romanikulttuuriin kuuluvat tekee niin!


    • rositaa1

      kyllä on säälittäviä ihmisillä ku taas mun nimillä sitä vaa kirjotellaa :)

      • rositaa1

        ihmisiä ***** v*tun ennakoiva syöttö !!!!!


      • rositaa1 pappa
        rositaa1 kirjoitti:

        ihmisiä ***** v*tun ennakoiva syöttö !!!!!

        Rosita! Häpeät että äitisi osallistuu samaan keskusteluun hyi! hän on sinua vanhempi, joten kunnioita häntä.

        ps.muista että lauantaina on telkkarinhakukeikka,ja tänään tulet meille ja tuot kossua, Tuo myös viagraa että seisoo varmasti kun yleensä kun sut näkee ei seiso.


      • rositaa1 pappa
        rositaa1 pappa kirjoitti:

        Rosita! Häpeät että äitisi osallistuu samaan keskusteluun hyi! hän on sinua vanhempi, joten kunnioita häntä.

        ps.muista että lauantaina on telkkarinhakukeikka,ja tänään tulet meille ja tuot kossua, Tuo myös viagraa että seisoo varmasti kun yleensä kun sut näkee ei seiso.

        Ja muistakkin että tyydytät minut kunnolla.


    • rositaa1

      aa sori mun pappa on kyl kuollu.... xd mut ok !

      • rositaa1

        SÄÄLITTÄVÄÄ! Varastit nimimerkkini ja sanoit pappaani kuolleeksi, voisitko lopettaa vitun trolli? Ja joo lähden teille kohtapuoliin.


      • rositaa1
        rositaa1 kirjoitti:

        SÄÄLITTÄVÄÄ! Varastit nimimerkkini ja sanoit pappaani kuolleeksi, voisitko lopettaa vitun trolli? Ja joo lähden teille kohtapuoliin.

        voi v*tun pelle painu jo muualle


      • rositaA1:n sisko
        rositaa1 kirjoitti:

        voi v*tun pelle painu jo muualle

        Rosita rumaa kielenkäyttöä kerron äidillesi ja voitko kerjätä puolestani illan koska normikeikka alkoon.


    • hsadjhladfsdfsagasfg

      One day he came in the bathroom while I was pissin
      And had me in the position to beat me into submission
      He banged my head against the urinal til he broke my nose,
      Soaked my clothes in blood, grabbed me and choked my throat
      I tried to plead and tell him, "We shouldn't beef"
      But he just wouldn't leave, he kept chokin me and I couldn't breathe
      He looked at me and said, "You gonna die honkey!"

    • moiiii:)
      • rositaa1

        en tiiä miksen pysty avaa tota mut mul on ruskeet silmät :)


    • hretew

      ootko sellane perus öykkärimanne joka syö kaupungil raakaa lihaklönttiä paljain käsin ja örisee & varastaa vai ootko ihminen joka on romanitaustainen(mannella tarkotan öykläriromania, tälla toisella normaalia romania) ja mac vai windows

    • hretew

      ja tosiaan en halunnut olla epäkunnioittava, mullaki huono päivä takana... ite oon 100% suomalainen, ja mua oikeestaa kiinnostaa mannejen(ei haukkumasanana) perinteet, mutta olen saanut harmi kyllä sellasen kuvan mustalaisista... no, eiväthän kaikki ole öykkärimäisiä pummeja(ei läheskään kaikki). oletko käynyt ikinä Romaniassa? ja anteeksi, jos äskeinen viestini oli ilkeä/epäkunnioittava, tosiaan en halua toiselle pahaa mieltä ja minulla on ollu huono päivä. mut kiva jos vastaat! :)

      • hretew

        seuraatko tv sarjoja? lempiruoka? pidätkö mämmistä?


      • rositaa1

        ei ollu epäkunnioittavaa ! :) en oo ikinä käyny romaniassa , mitäs se mulle kuuluis ? :D ei me sieltä kotosin olla vaikka monet niin luulee


      • rositaa1
        hretew kirjoitti:

        seuraatko tv sarjoja? lempiruoka? pidätkö mämmistä?

        joo no salkkareita ja bb:tä seuraan säännöllisesti ainaki ja uusipäivää :D ei oo sillee mitää lempiruokaa ja en tykkää mämmistä


    • ManneKiinni

      Pidäkö pitkistä romaneista? Mahtuuko hameesi alle neljä geissiä olutta, moottorisaha, 17 4 L kannua öljyä?

    • rositaa1

      joo oon öykkärimanne , windows, seuraan tv sarjoja, mustamakkara,no kyllä se ihan hyvää on, pidän pitkistä romaneista mutta itse olen vain 170 ja 91kg.... ennätys paljonko on mahtunut oli muistaakseni 11,moottorisahoja mahtuu 5 ja 21 kannua öljyä:D

      • rositaa1

        juu ja minähän ton taas kirjotin :) jollai on taas tylsä ilta.. en ole mikään öykkärimanne


    • dhtajyra

      mitä vaatteita käytät liikunta tunneilla? ja mikä on unelma ammattisi :)

      • rositaa1

        Käytän normaaleja t paitA etc.. Ja unelma ammatti siivooja


      • rositaa1

        äskeinen en taas ollu minä.. käytän liikunnassa ihan perus kollareita/muita venyviä housuja joissa voi liikkua ja jotai ihan normaalia t paitaa tai toppia. en tiiä mikä ois mun unelma ammatti mut oon aatellu jotai lähihoitajaa tai kosmetologii tai sit jotai ravintola alaa :)


    • Prppe

      Aijoks käydä joskus siellä Pohjois-Intiassa, kun sieltähän romanit on lähteny leviin?

      • rositaa1

        juu no enpä taida


    • perse6

      Miks mannella on kaks puukko? Hoi sie toisel mie paan pistoi toisel veän viiltoi!

      • rositaa1

        ok !


    • hahahahahhah

      manne

      • rositaa1

        ja helvetin ylpee siitä :)


    • Cowcam

      Mistä johtuu, että peruskoulun jälkeen moni teistä jää eläkkeelle?


      Muuten tuossa aikaisemmin kun aloit kiroilemaan tuolle yhdelle kysyjälle, niin ei kovin hyvää kuvaa sinusta antanut.

      • wupdiduu

        Mikä jengiä oikein vaivaa? Kerranki joku suht asialliselta kuulostava romani pyytää kyselemään itsestään niin melkeinpä joka kommentissa kysytään et montako autoa oot pölliny. Tai onks sul moraa. Mä kysyisin ennemmin et asteikol 1-10 paljon kyrpii tommonen yleistäminen?


      • rositaa1

        Sen takia koska ne menee naimisiin. Oon nytki naimisissa yhen 67 v papan kanssa. Imen sitä joka päviä ja se panee mua kovasti. Välillä saattaa löytyä pöllittyjä Mersuja mun vaginasta mutta ei se haittaa koska se voi ajella sitten niillä.
        Ja kiroilin sille sen takia koska runkkasin mun 67 v miestä. Sen nimi on Kalle ja sen esinahka irtos. Onneks oli rahaa niistä mersuista nii päästiin leikkaukseen. Nyt sillä on ihan ihka uus esinahka!


      • rositaa1

        jää eläkkeelle ? xd anteeks mitä.. jos jotku ei halua jatkaa opiskelua tai ees yrittää saada töitä ni se on vaa ihan sitä laiskuutta eikä mitää eläkkeelle jäämistä :D ite ainaki haluun jatkaa opiskeluu ja saada hyvän työpaikan ! ja sekö antaa musta huonon kuvan jos välillä menee hermo just tollasii kysymyksii et monta telkkaa sun hameen alle mahtuu montako autoo oot pölliny ja montako ihmistä oot morannu yms pitäiskö mun sit jaksaa kuunnella tollast vittuiluu näiltä keskenkasvusilta ihmisiltä ja ite en saa sanoo yhtäkää pahaa sanaa ? huhhuh


      • rositaa1
        rositaa1 kirjoitti:

        jää eläkkeelle ? xd anteeks mitä.. jos jotku ei halua jatkaa opiskelua tai ees yrittää saada töitä ni se on vaa ihan sitä laiskuutta eikä mitää eläkkeelle jäämistä :D ite ainaki haluun jatkaa opiskeluu ja saada hyvän työpaikan ! ja sekö antaa musta huonon kuvan jos välillä menee hermo just tollasii kysymyksii et monta telkkaa sun hameen alle mahtuu montako autoo oot pölliny ja montako ihmistä oot morannu yms pitäiskö mun sit jaksaa kuunnella tollast vittuiluu näiltä keskenkasvusilta ihmisiltä ja ite en saa sanoo yhtäkää pahaa sanaa ? huhhuh

        toi oli siis tolle Cowcamille


      • rositaa1
        wupdiduu kirjoitti:

        Mikä jengiä oikein vaivaa? Kerranki joku suht asialliselta kuulostava romani pyytää kyselemään itsestään niin melkeinpä joka kommentissa kysytään et montako autoa oot pölliny. Tai onks sul moraa. Mä kysyisin ennemmin et asteikol 1-10 paljon kyrpii tommonen yleistäminen?

        niimpä ! samaa mietin kans.. oon yrittäny olla asiallinen vaik välil onki tullu vähän epäasiallista tekstiä oon pahoillani siitä mut ei oikeesti jaksais kuunnella koko ajan noit ikivanhoi mannevitsei ne on kyllä kuultu jo.. en ymmärrä mikä ihmisii vaivaa ku tarvii tulla tänne päätänsä aukomaa en varmaa ite voi sille mitää et oon mustalainen enkä ikinä oo elämässäni mitää varastanu tai vastaavaa.. ni kyllä sitte vaa jaksetaa jauhaa !


      • rositaa1
        rositaa1 kirjoitti:

        Sen takia koska ne menee naimisiin. Oon nytki naimisissa yhen 67 v papan kanssa. Imen sitä joka päviä ja se panee mua kovasti. Välillä saattaa löytyä pöllittyjä Mersuja mun vaginasta mutta ei se haittaa koska se voi ajella sitten niillä.
        Ja kiroilin sille sen takia koska runkkasin mun 67 v miestä. Sen nimi on Kalle ja sen esinahka irtos. Onneks oli rahaa niistä mersuista nii päästiin leikkaukseen. Nyt sillä on ihan ihka uus esinahka!

        mikä sua vaivaa.....


    • haiiiiiiiiiiiii

      hai haii haiii haii hiaii ahihiahhiii

    • rosita1 veli

      Rosita voisitko hoitaa tän päivän Siwan ryöstöreissun. Pitäis mennä pölliin tuolta K-marketista ja älä unohda äidin dildoa

    • romanien kaveri

      Hei te kaikki jotka vittuilette että joku on romani mun pikkusiskon kummisetä on mustalainen mutta ihan suomalais syntynen ja niin suomalainen kun voi vaan suomalainen olla että lopettakaa toi valittaminen et "kaikki romanit vie meidän rahat " ja siihen malliin vittu te olette aaseja

      • rositaa1

        totta..


    • Weikkoo
    • kokemusta on...

      Mun mustalais naapurit varastaa meiltä kokoaja esim kerra ku sanoi niille et "öö...mis mun pyörä on tost" sit ne sanoo "ei tieta mina en sinu puoraa koskenu" seuraavana päivänä niitte poika ajaa ohi mun pyörällä joka oli maalattu....sit ne pöllii kaljaa meijjä parvekkeelt ja kaikkee tavaraa myös muilta naapureilta :/

      • rositaa1

        aa.... no noi 'ei tieta missä sinun pyörä on' tyypit ei kyllä ole mustalaisia :D me ei nimittäin puhuta huonoa suomea xd taidatte ihmiset sekottaa romani ja romanialainen sanan keskenää ja pahasti


      • Kokemusta on..
        rositaa1 kirjoitti:

        aa.... no noi 'ei tieta missä sinun pyörä on' tyypit ei kyllä ole mustalaisia :D me ei nimittäin puhuta huonoa suomea xd taidatte ihmiset sekottaa romani ja romanialainen sanan keskenää ja pahasti

        Ootko varma? kyl niil oli sellaset hameet joitten alle menee kaikki telkkarit ja muut...ja me puhu huonoo suomee! :|


      • Kokemusta on..
        Kokemusta on.. kirjoitti:

        Ootko varma? kyl niil oli sellaset hameet joitten alle menee kaikki telkkarit ja muut...ja me puhu huonoo suomee! :|

        Ne* vitun puhelin...


      • ootko??
        Kokemusta on.. kirjoitti:

        Ne* vitun puhelin...

        Heiii rosita1 nyt vastaa rehellisesti onks teil se valkonen auto hausjärvellä... jos on niin oon sielt se mopoilija poju !!


      • rositaa1
        Kokemusta on.. kirjoitti:

        Ootko varma? kyl niil oli sellaset hameet joitten alle menee kaikki telkkarit ja muut...ja me puhu huonoo suomee! :|

        olen varma :)


    • Mun enkka 16

      Kuinka monta kalja korii saat tungettua hamees alle.

    • pääperkele

      Teistäkään suurimmasta osasta manneista ei ole ollut mitään muutakun harmia.. Vois koko perkeleen mustalaiskunta suksia vittuun meidän suomesta.

    • apujavaantännepäin

      mitä tarkottaa kaasomielo??

    • JeesusGefilus
    • ....................

      Eiks semmone ylipaksu mekko oo aik epämiellyttävä kesäll?

    • 14+13

      Ootko Rosita koskaan ottanut m--aa suuhus ja niellyt kaiken mitä sieltä tulee ja onko sun teini p----a nuoltu ja n---tu p-------n ootko posliini??

    • miso2

      Kamalaa huomata, m6ten paljon ihmiset vihaa ja halveksii toisia ihmisiä. Ite oon täysin valkolainen, mutta kaveri/tuttavapiiriin kuuluu todella paljon teikäläisiä.
      Suurin osa kusipäistä, joita kohtaa on kyllä ihan täysin valkolaisia. Näkee sen tällä keskustelupalstallakin. Ei se oikeita ketään haukkumaan toista, vaikka "on kuullu kaverilta juttua, että mustalaiset varasti sen kaverilta jotain."
      Hatunnosto Rositalle, joka jaksaa kuunnella tällästä, ja todennäkösesti vielä muuallakin kuin netissä.

      Noudatetaanko teidän perheessä mm. Näitä sääntöjä:
      Jos hopealusikka (tai muu hopeinen aterin) putoaa lattialle, se on täysin käyttökelvoton?
      Jos nainen kävelee jonkkn esineen yli, esine on saastunut?
      Kukaan ei saa nukkua jalat keittiöön päin?
      Jos nainen riisuutuu, keittiön ovi täytyy laittaa kiinni?

      • Anonyymi

        Niinpä, vittuillaan aina, vaikka eläisi miten fiksusti ja lakien mukaan tahansa.
        Ja tuo on totta, kusipäistä suurin osa on valkolaisia ja se ei muutu, vaikka mustalaisia kuinka haukuttaisiinkin.


    • lelele

      Miksi pidät aina puukkoa piilossa hameen alla?

    • fasdfasdrf

      missä mun pyörä???

    • Anonyymi

      Oon romani ja käyn koulua

      • Anonyymi

        Hyvä.
        Itse olen myöskin romani, puoliksi tosin, äitini on valkolaisia.
        Olen käynyt itsekin kouluja, lukion ja ammattikoulun.
        Ja olen elättänyt itseni aikuisikäni rehellisellä työllä. 25 vuoden aikana olen ollut kaikkinensa noin 4 kuukautta työttömänä ja siten "yhteiskunnan loisena", muun ajan olen tosiaan elänyt tekemälläni palkkatyöllä.
        Onneksi on ollut sen verran älykkäitä ja henkisesti terveitä työnantajia, että ovat palkanneet töihin, eivätkä inisseet mitään mannepaskaa tm syrjintää, vaikka varmasti ovat nimestä ja ulkonäöstä osanneet tajuta etniset taustani.


    • Anonyymi

      Pitääks romaanit sitä jotain päähinettä
      Mikä on sun uskonto
      Keskiarvo koulus ja millä luokal oot
      Onks susta ollut jotai rnnakkoluuloi ku oot romani tai kiusattu onks sul kaveria jota ei ole romaneja
      Mitä kieliä osaat

    • Anonyymi

      Mistä saa romanihameen?
      Onko romanihame painava nii ku sillee et sil on vaik raskas kävellä?

      • Anonyymi

        Painaa se muistaakseni 7-8kg.
        Eli on aikas painava.
        Kannattaa ehkä kysyä romaninaisilta, mistä saavat ostettua hameensa..
        Tekeekö räätäli vai tekeekö itse/jokin ompelutaitoinen omasta suvusta.


    • Anonyymi

      Miksi romanit eivät käy töissä? Miksi romanimiehet eivät tee kotitöitä? Miksi romaninaiset käyttää hametta vaikka monessa tilanteessa housut olisivat paremmat?

      • Anonyymi

        eläimiä en vahingoittas mutta mannen kyllä lopettaisin.ihan turha joukko syömään verorahoja ja ryöstää vanhuksia ym.manneveri on aina manneveri sano ketä mitä sano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eläimiä en vahingoittas mutta mannen kyllä lopettaisin.ihan turha joukko syömään verorahoja ja ryöstää vanhuksia ym.manneveri on aina manneveri sano ketä mitä sano.

        Kehari olet kun joutaisit itse lopetettavaksi asennevammaisuutesi vuoksi.


      • Anonyymi

        Yhtälailla voisit kysyä, että miksi valkolaiset käyttäytyvät kuten käyttäytyvät?
        Vaikka ei sen puoleen, kyllä mustalaisia on myös työelämässä. Siis ihan oikeissa töissä verokortilla, kuten on valkolaisiakin.
        Niin ja toisekseen, on myös valkolaistalouksia, joissa mies ei todellakaan tee kotitöitä. Tai mitään muutakaan työtä.


    • Anonyymi

      Eikö se rahtihame ole kuuma, käytätkö sukkahousuja vai polvisukkia ? Mikä tehtävä on sillä valkoisella esiliinalla ?

    • Anonyymi

      Ei kannata varastaa? Lain vastaista.

    • Anonyymi

      Kyllä hävetti lukea rasistista irvimistä, öykkärimäisiä kysymyksiä.

    • Anonyymi

      Millainen teillä on suhtautuminen alastomuuteen?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3326
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      436
      3115
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2849
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2202
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2050
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1200
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe