TODELLA urheilullinen harrastus?

14veepoikaEsp

Moi,

Olen 14vee poika, joka kaipaa harrastusta, jossa treenataan KOVAA. Kilpauinti ja fudis eivät kelpaa.

31

458

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratsaille mars!

      Ratsastus.... Siinä treenataan jokasella tunnilla selkää, vatsoi, persettä, ja yms.. Käteenkin niitä lihakisa tulee kun tarpeeksi ilkikurisen hevosen kanssa tulee juttuun.. Ja siinä saa naisii.. Ja muutenkin ratsastaja tytöt on niin kilttejäkin muille ihmisille.. paitsi jos ei lasketa niitä joukon muutamaa ylimielistä huoraa.. itse olen 15 vuotias poika ja olen harrastanut ratsastusta ja salil käyntii se vasta on mukavaa! Etenki sillo ku saa iha vaa harrastuksena nähä tyttöi tiukois housuis yms :D
      Espoossa on yksi talli Millintalli se on vitun halpa,
      Oikeesti jos nyt vittu mietit et vitut mä en hevosen selkään mee se on tytöille.. Nii sit oot aika vitun jonne, Kannattaa harkita oikeesti!!
      Mut jos haluut jotain muutaki niin salil käynti, judo, nyrkkeily yms.

      • Anonyymi

        Siihen tarvitaan kaikkia lihaksia muta tämä!!


    • Pinjauuuuuhhhhh

      No siis oon samaa mieltä Ratsaille mars! henkilön kanssa : )
      Ratsastus on tosi kivaa ja silleen :)
      Jos oikeesti haluut treeniä niin ratsastus ja joku salil käynti :)
      Itse suosittelen Viikin ponikoulua, mun kaverin luokkalainen ratsastaa siel..

    • H>iihtäjä

      Kilpahiihto on tosi urheilullinen harrastus. Siinä tarvii jokaista lihasta ja paljo treenii.

      • Himohiihtäjätyttö98

        Jep! Kilpahiihto on parastaaaaa!!


    • MMA...

      vapaaottelu.

      • Ftjcyvjivd

        Yleensä vapaaottelu kurssit on k 15 ja tarviit yleensä muiden kamppailulajien peruskurssit jos sinne haluut alota nyrkkeily tai potkunyrkkeily siellä yleensä on rankatt harkat


      • vapaaottelija

        Tämä


    • Metalismygod

      Kung fu. Ehdottomasti. Saatanan raskaat treenit. Aloittelijoilla ei ole ehkä mitkään kovin raskaat, mutta sit ku rupeet saamaa vöitä.

    • Kaveriharrastaa

      Telinevoimistelu on kuulemma tosi kovaa reeniä! Ja samalla saat kunnon lihakset ja ihan jäätävän kehonhallinnan :DDD

      • joo täs ois pari

        Telinevoimistelu se on rankkaa mun piikuveljellä(11v) on jo sixpack ja se osaa vaikka mitä voltteja maallakin mää ite harrastan judoo se on aika kevyttä mutta kehonhallinta on kyl mull hallus on nimittäin vihree vyö kolme natsaa


    • ...

      CS..

      • 14veepoikaEsp

        Oon ruvennu harrastamaan käteenvetoa. Treenaan pientä piliäni tauotta.
        Hiki lentää, ja muu perhe katsoo vierestä.


    • 15vtytttö

      ala twerkkaa XD! Siis oon ite kokeillu mut sitä ei vaan aloittelijoilla kunto kestä :D lihaksii tulee nopeesti ja perseenheilutus tanssitaito kehityy (y) :)
      eikä toi laji oikee ees pojille sovi mut kannattaa yrittää, nauran jo pelkälle mielikuvalle ku joku jätkä twerkkaa :''DD

      • Pliis älkää kukaan "twerkatko". Koko touhu on ihan vitun junttia.


    • HELARI_PERSE2000

      Mee armeijaa SAATANA!

      • 14veepoikaEsp

        En voi mennä armeijaan. Siellä on niin paljon kauniita tiukkapeppuisia
        poikia että sekoan...


    • cheerleader1

      kannattaa alottaa cheerleading! siinä treenataan ihan kauheesti ja huh huh..:DD älä ajattele että se on homoille!(: onko muka kovin homoa nostella tyttöjä ilmaan perseestä:D ihan helvetin rankka laji on muuten!

    • Ratsaille mars

      Ratsaille! Ratsastavia poikia on muutenkin ihan liian vähän :) ja lisäks salille, lenkkeily, hiihto ym.

    • Kokeile airsoftia. Ei ehkä "reenata" mutta peleissä saa juosta juuri niin paljon kuin halöuaa, niin paljon kamaa päällä kuin haluaa kantaa.

    • crossfit!

      Crossfit

    • scrumhalf

      rugby vähä ku jenkkifutist mut ilman varusteit. kunto kehittyy saatanaan nopeasti ja lihas kunto

    • noeisiinä
      • Enkeksijärkeväänimeä

        Uppopallo siinä tarvii iha vitusti kestävyyttä ku siel on 3 metrin syvyydes 3kg painavan pallon kaa ja pidättää hengityst se on aik raskast ja kivaa


    • mukko

      Parkour

    • Jammu

      Homostelu

    • meriiihh

      no joo samaa ku muutki et salille voit mennä tai ratsastaan :)

    • Kilpauintia kaikille

      Kilpauintia! Kun treenataan, silloin treenataan! OMASTA MIELESTÄNI jos aloittaa kilpauinnin, täytyy olla KESTÄVYYTTÄ ja VOIMAA. Nuo ovat avainsanat kilpauinnista! Jatka jos harrastat, jos et aloita! Kaikille Pojille ja tytöille suosittelen.

    • Anonyymi

      Shakki.

    • Baletti ja motocross. Kokonaisvaltaisesti kauheampia rääkkejä on vaikea edes kuvitella.

    • Anonyymi

      Mun ehdotus teinipojalle sopivista urheilulajeista:

      Joukkuelajeista ehdottomasti jääkiekko. Monipuolista ja mukavaa. Tulee kunnolla hiki, on varmasti kovaa treeniä ja saa hyviä kavereita.

      Yksilölajeista motocross. Kokonaisvaltaista liikuntaa, kehonhallintaa ja samalla oppii ropaamaan vehkeiden kanssa kun huoltaa pyörää yms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe