millainen sisko teillä on ? vastatkaaaaa :) kiitos

jaahas4

heips!
millainen isosisko teillä on ?
-minkä ikäinen?
-paljon teillä on ikäeroa?
-asuuko hän samassa talossa kuin sinä?
-valittaako hän sinulle joka asiasta ?

Itselläni ei ole isosiskoa, mutta minulla on yksi ns.kaveri Erika, joka on 24-vuotias.
Hän on minulle kuin sisko. olen tutustunut häneen äitini kautta ja olen tuntenut erikan muutaman vuoden. Vietän hänen luonaan paljon aikaa ja voin viedä sinne kavereitanikin. Erika aina valittaa minulle jos olen tehnyt jotain tyhmää.. esim. juonut.. ja vähän kaikesta. en tiedä onko se vain sitä että hän välittää minusta vai haluaako hän vain kiusata minua ??? hän on kyllä todella mukava ja TODELLA tärkeä minulle.. olen itse 14 vuotias tyttö.

12

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isosisar

      Ei ole isosiskoa mutta pikkusisko oli.
      Kuoli 19 vuotiaana.
      Riideltiin kuten sisarukset tekee.
      Jos olisin tiennyt miten käy olisin jättänyt tyhjänpäiväiset känät siihen.
      Nauti ja elä jos sinulla on siskoa vastaava.
      Koskaan et voi tietää milloin kaikki muuttuu.

      • i have a littlesister

        ei isosiskoo, mut pikku.. ite nyt 13 ja hän 5


    • 7+14

      20
      1 vuotta
      asumme kummatkin omissa asunnoissa
      ei valita

      • LatiPutiFuckinTrucki

        Ai sinä 20-vuotias ja 1-vuotias sisaruksesi asutte omissa asunnoissanne?


    • Uneton.

      Mun sisko on ainakin mukava ja voin luottaa siihen (ja se muhun), sille voi kertoo ihan vapaasti jos on jotain, ja se auttaa mua esim, koulun suhtee. Kyl me välil "kiusataan" toisiimme mut sillee leikkimielisesti :)

      22v & ikäeroo 8v

      Ei asu samas talossa, eikä nyt oikeestaan muuta valita kun sillon tällön että jätän mun kaikki tavarat sekasin sen kämppään :D

    • seppotaavi

      -kiva.
      -18
      -2v
      -asutaan samas talos vanhempien luona
      -valittaako hän sinulle joka asiasta ?-ei valita. harrastamme usein seksiä kun vanhemmat ei ole kotona

    • rakastansiskojani

      mul on 2 isosiskoo kerron eka vanhemmasta ku ollaa läheisempiä. se on siis 23v ja mä oon 12v me ollaan tosi läheisiä

    • fnfnfn

      millainen isosisko teillä on ? - Kiva, rakas, huumorintajuinen.
      -minkä ikäinen? - 27
      -paljon teillä on ikäeroa? - 8 vuotta
      -asuuko hän samassa talossa kuin sinä? - Ei asu enää
      -valittaako hän sinulle joka asiasta ? - Ei valita enää, sillo ku se oli teini niin aika monesta asiasta :D

      -fnfn joka ei jaksa kirjautua

    • asdfghjkgggg

      Ei ole, mutta pikkusisko on, Rakas, mukava yms.
      15v
      3v
      kylllää
      ei

      terveisin: asdfghjkggg

    • Likka :DD

      Mun isosiskot on kaksoset :D
      He ovat ihania! :)
      21w
      8 vuotta
      Kumpikin asuu omissa aunnoissa :)
      Vain jos olen ärsyttävä :D

      He ovat minulle rakkaita, menen heille usein yöksi. Kummallakin poikaystävät, mutta vietetään tyttöjeniltojankin ;)

    • -minkä ikäinen? ~ isosisko pian 25 ja pikkusisko pian 5
      -paljon teillä on ikäeroa? ~ itse täytän pian 21
      -asuuko hän samassa talossa kuin sinä? ~ isosisko ja minä asutaan omillaan :) pikkusisko on isän ja "äitipuolen" kanssa.
      -valittaako hän sinulle joka asiasta ? ~ isosisko välillä, mutta haluaa vain auttaa. pikkusisko ei valita ^w^

    • kolme siskkooo

      mullon kolme isosiskoo 26, 23, 20 ja oon ite 17v poika.
      Kaikki asutaan omissa kämpissä.
      Vanhin valittaa, muut nyt ei nii paljoa. :)
      23v antaa runkatakki sen pikkareihin ja rintsikoihin :D Ei oo ainakaa sanonu mitää muutako vihjaillu alusvaate varkaista :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2689
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2577
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2337
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      191
      1808
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe