löysin kätköstä

nyt toimii

teroittimen! vaihdoin sen pinssiin.

6

363

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reprobates

      Teroittimet ovat kätköissä vakiotavaraa, ja ne ovat siellä sitä varten että purkissa oleva kynä saadaan teroitettua, pinssillä sitä ei voi tehdä :(
      Teroittimia ei ole tarkoitus napata mukaan - ts. ne eivät ole vaihtotavaraa.

      • korppi™

        ois kiva löytää vaihto tavaraa kätköistä


      • Kätköilijä
        korppi™ kirjoitti:

        ois kiva löytää vaihto tavaraa kätköistä

        Mä löysin kätköstä perämoottorin. Pitääks se jättää vai vaihtaa johonkin?


      • 3541 founds

        mä löysin kynän!!
        kelpasi!


    • eräjorma

      Erästä toista kätköä etsiessäni löysin metsästä suurimmaksi osaksi maahan hautautuneen large-kokoisen kätkölaatikon, jota ei ole geocaching.com:in kartalla. En löytänyt kätköstä lokia, mutta vaihtotavaroina näkyi olleen kivääreitä, muutama pistooli, ikivanha radio ja jotain pulloja, joissa oli oranssia nestettä ja ympärille sidottu kaksi tikkua. Mihin tämä pitäisi logata ja kuinka ilmoitan kätkön omistajalle lokin puuttumisesta?

      t. nimim. "otin pyssyn, jätin tikkataulun"

      • Vaihtarivaihtui

        Mie taas löysin mustikassa ollessa geokätkön jossa oli valkoista jauhetta pussukoissa sekä pistooli. Geosivulla ei kyllä ollut mainintaa että ko. paikalla mitään olisi. Ai niin, lokivihko oli viety. Jätin lokkauksen käyntikorttini taakse. Otin jauheet ja pistoolin ja jätin ilmapallon ja paperiliittimen. KK


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe