teroittimen! vaihdoin sen pinssiin.
löysin kätköstä
6
410
Vastaukset
- reprobates
Teroittimet ovat kätköissä vakiotavaraa, ja ne ovat siellä sitä varten että purkissa oleva kynä saadaan teroitettua, pinssillä sitä ei voi tehdä :(
Teroittimia ei ole tarkoitus napata mukaan - ts. ne eivät ole vaihtotavaraa.- korppi™
ois kiva löytää vaihto tavaraa kätköistä
- Kätköilijä
korppi™ kirjoitti:
ois kiva löytää vaihto tavaraa kätköistä
Mä löysin kätköstä perämoottorin. Pitääks se jättää vai vaihtaa johonkin?
- 3541 founds
mä löysin kynän!!
kelpasi!
- eräjorma
Erästä toista kätköä etsiessäni löysin metsästä suurimmaksi osaksi maahan hautautuneen large-kokoisen kätkölaatikon, jota ei ole geocaching.com:in kartalla. En löytänyt kätköstä lokia, mutta vaihtotavaroina näkyi olleen kivääreitä, muutama pistooli, ikivanha radio ja jotain pulloja, joissa oli oranssia nestettä ja ympärille sidottu kaksi tikkua. Mihin tämä pitäisi logata ja kuinka ilmoitan kätkön omistajalle lokin puuttumisesta?
t. nimim. "otin pyssyn, jätin tikkataulun"- Vaihtarivaihtui
Mie taas löysin mustikassa ollessa geokätkön jossa oli valkoista jauhetta pussukoissa sekä pistooli. Geosivulla ei kyllä ollut mainintaa että ko. paikalla mitään olisi. Ai niin, lokivihko oli viety. Jätin lokkauksen käyntikorttini taakse. Otin jauheet ja pistoolin ja jätin ilmapallon ja paperiliittimen. KK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665605Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti942951- 2742611
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232219Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581349Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131233- 881165
- 901146