teroittimen! vaihdoin sen pinssiin.
löysin kätköstä
6
387
Vastaukset
- reprobates
Teroittimet ovat kätköissä vakiotavaraa, ja ne ovat siellä sitä varten että purkissa oleva kynä saadaan teroitettua, pinssillä sitä ei voi tehdä :(
Teroittimia ei ole tarkoitus napata mukaan - ts. ne eivät ole vaihtotavaraa.- korppi™
ois kiva löytää vaihto tavaraa kätköistä
- Kätköilijä
korppi™ kirjoitti:
ois kiva löytää vaihto tavaraa kätköistä
Mä löysin kätköstä perämoottorin. Pitääks se jättää vai vaihtaa johonkin?
- 3541 founds
mä löysin kynän!!
kelpasi!
- eräjorma
Erästä toista kätköä etsiessäni löysin metsästä suurimmaksi osaksi maahan hautautuneen large-kokoisen kätkölaatikon, jota ei ole geocaching.com:in kartalla. En löytänyt kätköstä lokia, mutta vaihtotavaroina näkyi olleen kivääreitä, muutama pistooli, ikivanha radio ja jotain pulloja, joissa oli oranssia nestettä ja ympärille sidottu kaksi tikkua. Mihin tämä pitäisi logata ja kuinka ilmoitan kätkön omistajalle lokin puuttumisesta?
t. nimim. "otin pyssyn, jätin tikkataulun"- Vaihtarivaihtui
Mie taas löysin mustikassa ollessa geokätkön jossa oli valkoista jauhetta pussukoissa sekä pistooli. Geosivulla ei kyllä ollut mainintaa että ko. paikalla mitään olisi. Ai niin, lokivihko oli viety. Jätin lokkauksen käyntikorttini taakse. Otin jauheet ja pistoolin ja jätin ilmapallon ja paperiliittimen. KK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418