Uskaltaako hotellihuoneeseen jätää rahaa?

Pelkään rosvoja

Kai Lontoossa siivoojat ovat rehellisiä, eivät vie hotellihuoneesta rahoja? Eihän kaikkia rahoja tai luottokorttia kannata pitää mukana vaan kätkeä suurin osa hotellihuoneeseen? Vai onko jotain tallelokeroita?

117

6054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      ei missään nimessä saa jättää käteistä huoneeseen...ei edes vähää määrää sillä häviää takuulla. Kyllä rahat on kortilla ja pidä se mukanasi aina. Tallelokeroit aon mutta käteinen on se huonoin vaihtoehto...on hävinnyt lokerostakin. JOs sinulla on luottokortti niin se riittää.

      • Kaksoisvarmistus

        Ai että pidät mukanasi kaikki rahat ja luottokortin, entä sitten kun sinut ryöstetään ja kaikki viedään?! Tallelokeroon jätetään suurin osa rahoista, kortti mukaan ja sillä maksaa. Jos kortti viedään on kuitenkin käteistä jolla pärjää.


      • Maailmaa kiertänyt
        Kaksoisvarmistus kirjoitti:

        Ai että pidät mukanasi kaikki rahat ja luottokortin, entä sitten kun sinut ryöstetään ja kaikki viedään?! Tallelokeroon jätetään suurin osa rahoista, kortti mukaan ja sillä maksaa. Jos kortti viedään on kuitenkin käteistä jolla pärjää.

        Vaatteiden alle voi ommella salataskuja, on erilaisia vöitä jne..

        Itse olen ollut kolmen kuukauden rinkkamatkalla Kaakkois-Aasiassa. Kaikki tavarat aina mukana.

        Jos Lontoossa ryöstetään, ei siellä aleta ihmistä nakuksi riisumaan. Valitsee vain parit housut jonka sisälle on ommeltu tasku, jossa pidät luottokorttia ja isompaa käteistä. Käteistä laukussa vain yhden päivän käyttöön. Jos tulee lisämenoja, kahvion/kaupan vessaan ottamaan kortti pois, automaatille ja takaisin vessaan kortti piiloon.


      • SeppoSetä88
        Kaksoisvarmistus kirjoitti:

        Ai että pidät mukanasi kaikki rahat ja luottokortin, entä sitten kun sinut ryöstetään ja kaikki viedään?! Tallelokeroon jätetään suurin osa rahoista, kortti mukaan ja sillä maksaa. Jos kortti viedään on kuitenkin käteistä jolla pärjää.

        Tallelokeroiden yleiskoodi on yleensä 0000 tai sitten vuosiluku. Eli kovin varmassa tallessa omaisuus ei ole. Samat koodit pätevät myös esim oppilaitosten lukoissa. Testasin huvikseni koulussa kannettavan tietokoneen lukkoa. Ensin 2013, sitten 2012, 2011 klik. Siitä olisi lähtenyt ilmainen kone varkaalle matkaan.


      • et näi
        SeppoSetä88 kirjoitti:

        Tallelokeroiden yleiskoodi on yleensä 0000 tai sitten vuosiluku. Eli kovin varmassa tallessa omaisuus ei ole. Samat koodit pätevät myös esim oppilaitosten lukoissa. Testasin huvikseni koulussa kannettavan tietokoneen lukkoa. Ensin 2013, sitten 2012, 2011 klik. Siitä olisi lähtenyt ilmainen kone varkaalle matkaan.

        NO hehheh. JOS keran kyseessä on numerokoodilla varustettu "poksi", se AINA koodataan ITSE ! Avaipoksistakaan ei minulta ole rahaa hävinnyt - mutta omassa käytössä tyhjenee aina paljon lomalla ;)
        Kouluista ja niiden koneista ei liene ollut kyse - ne ovat samana päivänä monen käytössä - "yleiskoodi" ymmärrettävä.


      • köyhtynyt
        Kaksoisvarmistus kirjoitti:

        Ai että pidät mukanasi kaikki rahat ja luottokortin, entä sitten kun sinut ryöstetään ja kaikki viedään?! Tallelokeroon jätetään suurin osa rahoista, kortti mukaan ja sillä maksaa. Jos kortti viedään on kuitenkin käteistä jolla pärjää.

        ehdottomasti kyllä kannattaa kantaa kaikki arvokas mukanaan eikä jättää hotelliin..... mul varastettiin huoneest monen sadan euron edestä tavaraa. Jäi viimeseks kerraks ku jätän mitään arvokasta hotellihuoneeseen. enkä minä uuno edes ottanut tavaroille matkavakuutusta... kerskuin etten tarvitse.. Ellei sitten ole varmaa jemmaa huoneessa. Tallelokeroa lukuunottamatta, siihen ei voi luottaa myöskään!!


      • Maakuntamatkaaja
        Maailmaa kiertänyt kirjoitti:

        Vaatteiden alle voi ommella salataskuja, on erilaisia vöitä jne..

        Itse olen ollut kolmen kuukauden rinkkamatkalla Kaakkois-Aasiassa. Kaikki tavarat aina mukana.

        Jos Lontoossa ryöstetään, ei siellä aleta ihmistä nakuksi riisumaan. Valitsee vain parit housut jonka sisälle on ommeltu tasku, jossa pidät luottokorttia ja isompaa käteistä. Käteistä laukussa vain yhden päivän käyttöön. Jos tulee lisämenoja, kahvion/kaupan vessaan ottamaan kortti pois, automaatille ja takaisin vessaan kortti piiloon.

        Oikein hyvä. Itse kävin kerran Savossa. Tikkasin luottokortin päänahkani ja kallon väliin, niin rahanahneet maajussit eivät saaneet vietyä sitä.


      • ityiyt
        SeppoSetä88 kirjoitti:

        Tallelokeroiden yleiskoodi on yleensä 0000 tai sitten vuosiluku. Eli kovin varmassa tallessa omaisuus ei ole. Samat koodit pätevät myös esim oppilaitosten lukoissa. Testasin huvikseni koulussa kannettavan tietokoneen lukkoa. Ensin 2013, sitten 2012, 2011 klik. Siitä olisi lähtenyt ilmainen kone varkaalle matkaan.

        Vitun nero! AAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU


      • kaakana kalakukko
        Maakuntamatkaaja kirjoitti:

        Oikein hyvä. Itse kävin kerran Savossa. Tikkasin luottokortin päänahkani ja kallon väliin, niin rahanahneet maajussit eivät saaneet vietyä sitä.

        Savossa syntyneenä huomaan, että olet viärässä! Savolainen nimittäin tunkeutuu pään sisälle ja sekoittaa pään-ei ravistettuna.. Kuopijossa tosin voi käydä niin patoutumien aikana, että (kapakin jälkeen naista ei saanut) piä (pää) isketään seinämaattiin ja kilistetään rahat pois.


      • ihanainen58
        Kaksoisvarmistus kirjoitti:

        Ai että pidät mukanasi kaikki rahat ja luottokortin, entä sitten kun sinut ryöstetään ja kaikki viedään?! Tallelokeroon jätetään suurin osa rahoista, kortti mukaan ja sillä maksaa. Jos kortti viedään on kuitenkin käteistä jolla pärjää.

        Samaa mieltä, vuokrataan tallelokero ja sinne passit, luottokortit ja matkaliput. Ulos mentäessä vain käteistä rahaa mukaan, jos se häviää niin ainakin suurinpi osa on tallessa.
        Olin juuri kolmen viikon reisulla Teneriffalla ja kaikki sujui hyvin.


    • älä jätä mitään

      Ei tarvitse siivoojan edes olla epärehellinen. Luulevat vain heille jätetyksi juomarahaksi.

    • numerolukko

      Olen pitänyt käteistärahaa lukollisessa matkalaukussa hotellihuoneessa. Laukku aina lukkoon huoneesta lähtiessä. Aina on laukku saanut olla rauhassa ja matkustellut olen monessa maassa. Huoneen omaan tallelokeroon en luota.

      • satuu joo

        HEH HEH, onneksi palsta on - tyhmät kysymykset, ei vastaustenkaan tasolla ole niin väliä. Säilyyhän ne rahat siinä hotellihuoneen pöydälläkin, jos ei satu epärehellisiä huoneeseen, eipä niitä nyt Espanjassakaan varmaan ole :)
        "lukollinen matkalaukku" ei paljon kyllä varkaita hidasta.
        Minulta ei koskaan ole MUUT vieneet rahoja tallelokerostani.


      • W London
        satuu joo kirjoitti:

        HEH HEH, onneksi palsta on - tyhmät kysymykset, ei vastaustenkaan tasolla ole niin väliä. Säilyyhän ne rahat siinä hotellihuoneen pöydälläkin, jos ei satu epärehellisiä huoneeseen, eipä niitä nyt Espanjassakaan varmaan ole :)
        "lukollinen matkalaukku" ei paljon kyllä varkaita hidasta.
        Minulta ei koskaan ole MUUT vieneet rahoja tallelokerostani.

        Se on vaan kuules niin että vakuutusyhtiö korvaa jos tavaraa varastetaan lukitusta matkalaukusta. Jos taasen rahat, ipad tai muu arvotavara häviää hotellihuoneen pöydältä, on turha korvauksia hakea. Riippuu paljon hotellin tasosta, kannattaako stressata rahojen jättämisestä pöydälle. Jossain viiden tähden W hotellissa voi sen tehdä aivan huoletta.


      • Pohjola best
        W London kirjoitti:

        Se on vaan kuules niin että vakuutusyhtiö korvaa jos tavaraa varastetaan lukitusta matkalaukusta. Jos taasen rahat, ipad tai muu arvotavara häviää hotellihuoneen pöydältä, on turha korvauksia hakea. Riippuu paljon hotellin tasosta, kannattaako stressata rahojen jättämisestä pöydälle. Jossain viiden tähden W hotellissa voi sen tehdä aivan huoletta.

        kuule ihan itse sillä näin se ei ole.....tavarat korvataan aina mutta ei käteistä rahaa.
        Ota nyt hyvä ihminen asioista selvää ennenkuin puhut mitä sattuu.


      • W London
        Pohjola best kirjoitti:

        kuule ihan itse sillä näin se ei ole.....tavarat korvataan aina mutta ei käteistä rahaa.
        Ota nyt hyvä ihminen asioista selvää ennenkuin puhut mitä sattuu.

        Jos vakuutetun henkilökohtaiset matkatavarat, rahat tai matka-asiakirjat katoavat, varastetaan tai vahingoittuvat , vakuutetulle korvataan enintään:
        a) yhteensä 3000 euroa matkaa kohden
        c) 750 euroa rahasta ja matka-asiakirjoista

        American Express Platinum Card vakuutusehdot


      • kilioppipolisi
        W London kirjoitti:

        Se on vaan kuules niin että vakuutusyhtiö korvaa jos tavaraa varastetaan lukitusta matkalaukusta. Jos taasen rahat, ipad tai muu arvotavara häviää hotellihuoneen pöydältä, on turha korvauksia hakea. Riippuu paljon hotellin tasosta, kannattaako stressata rahojen jättämisestä pöydälle. Jossain viiden tähden W hotellissa voi sen tehdä aivan huoletta.

        "Riippuu paljon hotellin tasosta, kannattaako stressata rahojen jättämisestä pöydälle. Jossain viiden tähden W hotellissa voi sen tehdä aivan huoletta. "

        Hmm, olipas outo lausekuvio. Viestisi mukaan, viidentähden hotellissa voi stressta huoletta :D


    • roistot

      Kannattaa jättää kaikki rahat ja kortit pöydälle muös puhelin muista et se on auki...B-)

      • Riippuu itsestä.

        No mutta miksi ei voi. Kyllä.

        Ensimmäinen asia matkoilla on, että tutustun oman hotellini kerrossiivoojaan (siivoojiin) heti aluksi, ja annan heille tippiä ensimmäisenä, viimeistään toisena päivänä.

        Palvelutaso nousee välittömästi potenssiin 10 ja voi huoletta jättää rahaa, läppärin, tabletin...yöpöydälle tai yöpöydän laatikkoon.

        Kun tulee kaupungilta, on tavarat järjestetty siististi, jopa sohvalle jäänyt keskeneräinen kirja laitettu nätisti yöpöydälle ja hujan hajan olevat tavarat järjestykseen. Tosin en ole mikään sikailija, en asu kaaoksessa.

        Sohvapöydältäkään ei ole viety kolikon kolikkoa.

        Viimeisen kymmenen vuoden aikana mitä olen matkustellut avoimesti avoimin mielin, ei ole huoneistani hävinnyt yhtään mitään.

        Lähtiessä jätän myös tippiä ja kaikki ylimääräiset kerrossiivoojille.


      • En kyllä luottais..
        Riippuu itsestä. kirjoitti:

        No mutta miksi ei voi. Kyllä.

        Ensimmäinen asia matkoilla on, että tutustun oman hotellini kerrossiivoojaan (siivoojiin) heti aluksi, ja annan heille tippiä ensimmäisenä, viimeistään toisena päivänä.

        Palvelutaso nousee välittömästi potenssiin 10 ja voi huoletta jättää rahaa, läppärin, tabletin...yöpöydälle tai yöpöydän laatikkoon.

        Kun tulee kaupungilta, on tavarat järjestetty siististi, jopa sohvalle jäänyt keskeneräinen kirja laitettu nätisti yöpöydälle ja hujan hajan olevat tavarat järjestykseen. Tosin en ole mikään sikailija, en asu kaaoksessa.

        Sohvapöydältäkään ei ole viety kolikon kolikkoa.

        Viimeisen kymmenen vuoden aikana mitä olen matkustellut avoimesti avoimin mielin, ei ole huoneistani hävinnyt yhtään mitään.

        Lähtiessä jätän myös tippiä ja kaikki ylimääräiset kerrossiivoojille.

        Jopas on eri tavat ulkomailla. Ite työskentelin opiskeluaikana kanssa hotellisiivoojana, ja meillä oli määräyksenä että mihinkään asukkaan tavaraan ei saa koskea! Jos petaamattoman sängyn päällä oli asukkaan tavaroita, petikin piti jättää petaamatta koska asukkaan omaisuuteen ei kosketa. No, Suomessa tosin siivoojien luotettavuus toki on ihan toista luokkaa kun ulkomailla..


    • hoh hoijaa

      miksi sinulla on käteistä niin paljon että ei tiedä minne ne laittaa.....kun on kortti millä saa milloin haluaa ja Lontoossa kortti käy lähes minne vaan. Onko sinulla myös kotona käteistä pöydät levällään?

    • Olen viimeisen 20 vuoden aikana ollut yli 4000 yötä hotelleissa pitkin maailmaa. Kyllä minä käytän tallelokeroa jos sellainen on mutta muuten olen pitänyt lukitussa matkalaukussa huoneessa. Rahaa minulla on korkeintaan muutama satanen ja se on päivällä mukana. Osa luottokorteista on mukana koko ajan ja osa lukitussa matkalaukussa.

    • salatasku

      Miksi epäilet siivoojan epärehellisyyttä? Onhan hotellissa muutakin henkilökuntaa, joilla on pääsy huoneeseen. Satoja öitä olen maailmalla hotelleissa ja hostelleissa viettänyt. Aina ei ole ollut tallelokeroa. Mitään ei ole huoneista hävinnyt.

      Ei kai niille peloille mitään voi, jos sellainen iskee. Ensimmäiseen kysymyksesi on kuitenkin vaikea varmaan kenenkään vastata, kun Lontoossa lienee tuhansia siivoojia. Voi olla monenlaisia, mutta tuskin sentään niin tyhmiä, että työpaikkaansa riskeeraisivat varastamalla sun roposiasi.

      • Just tultiin Lanzarotelta. Itse laitoin 6 numeroisen koodin tallelokeroon , eipä menis kukaan tyhjentämään. No ihan mahtava siivooja, eikä koskenut mihinkään henkilökohtaiseen. Muuten viimeisen päälle hoidettu.


      • miss finlandia?

        Juuri näin, siivooja varsinkaan sen oman huoneen siivooja ei aina ole se rosvo, vaan joku muukin voi tulla.
        Olin kerran ystävättäreni kanssa lomamatkalla ja ystäväni halusi levätä ja sovimme että lähden yksi käymään läheisessä kaupassa hakemassa meille retkieävästä.
        Tällä välin oli yksi hotellissa töissä ollut mies tullut huoneeseemme koputtamatta.
        , avaimilla. Ystäväni oli ensin miettinyt haluaako mies tutustua, mutta sekin jäi epäselväksi.. inhottavaa kuitenkin ja jätti epäluuloja, sillä mitään työtä mies ei ollut tehnyt.


      • Tästä on jo aikaa
        miss finlandia? kirjoitti:

        Juuri näin, siivooja varsinkaan sen oman huoneen siivooja ei aina ole se rosvo, vaan joku muukin voi tulla.
        Olin kerran ystävättäreni kanssa lomamatkalla ja ystäväni halusi levätä ja sovimme että lähden yksi käymään läheisessä kaupassa hakemassa meille retkieävästä.
        Tällä välin oli yksi hotellissa töissä ollut mies tullut huoneeseemme koputtamatta.
        , avaimilla. Ystäväni oli ensin miettinyt haluaako mies tutustua, mutta sekin jäi epäselväksi.. inhottavaa kuitenkin ja jätti epäluuloja, sillä mitään työtä mies ei ollut tehnyt.

        Samoin kävi meille. Istuimme illalla parvekkeella, kun ovikello pimpahti kerran. Ei menty heti avaamaan ja ovesta tuli mies avaimilla hienosti puettuna valkoiseen bleiseriin ja mustiin suoriin housuihin. Hämmästyi vähän, kun sisällä olikin ihmisiä ja alkoi kysellä, onko lamppuja rikki, lähti kyllä äkkiä eikä lamppuja vaihdettu... aamulla hotellilla oli poliisiauto. Tämä oli Teneriffalla Puerto de la Cruzissa Valle Luz -hotellissa.


    • ghghjgfhj

      Yritin kerran jättää pari vanhaa puseroani hotellin komeroon sen sijaan, että olisin heittänyt ne roskiin tai raahannut takaisin kotiin. Ei onnistunut. Ne kiikutettiin minulle nätisti taitettuna iloisen hymyn kera, kun olin lähdössä. Nolotti.

    • varman päälle..

      Jos vain mahdollista hotellista lokero. Tosin tämäkään ei ole 100 % varmuus, koska esim Kreikassa ystävä kävi tässä vuosi sitten lomalla, ja lähtöaamuna huoneen tallelokerorosta lähes 800 e hävisi. Itse olen aina kun vain mahdollista vaikka maksan lokerosta..

      • Maankiertäjä

        en kyllä ymmärrä, että pitää noin paljon olla käteistä ..... kortit on sitä varten, että seinästä saa rahaa. Satanen per päivä ja vararahasto kortilla riittää mainiosti.


    • Ei kannata

      luottaa hotellin tasoon eikä henkilökuntaan sokeasti.
      Pidän aina kortit ja rahat mukana, missä liikun. Koskaan ei ole varastettu laukkua tai muutakaan mukana kantamaani. Huoneesta on kyllä nyysitty pieni määrä esille tarkoituksella jätettyä rahaa.
      Huoneeseen ei kannata piilottaakaan, koska ei siellä ole montakaan varsinaista piilopaikkaa, mikä ei olisi siistijöiden tiedossa.

    • No se vähän riippuu siitä miten sinä käyttäydyt kohteessa olemme olleet marokossa ja Egyptissä koskaan ei ole varastettu rahaa tai mitään muutakaan.Rahaa on jätetty ihan normaalisti kaappiin lähtiessä ja tullessa olemme laskeneet aina rahat,jotka on huoneessa.Hotelli henkilökunnalla ei ole varaa varastaa mitään keneltäkään koska ne saavat lopputilin jos varastaa turisteilta,niin eihän se keneltä varastetaan jätä tekemättä rikosilmoitusta että huoneesta on varastettu rahaa tai jotakin muuta.Yleensä jos on turistimatkalla kerrotaan myös oppaalle,niin opas kertoo matkanjärjestäjälle ja niin edespäin eipä se hotelli ole kauaa sillä matkanjärjestäjällä,vaan etsivät uuden hotellin.Nämä kysymykset ovat samaa luokkaa,kuin se että jos syö eikä liiku niin lihooko taitaa olla ensikertalainen kun matkustaa pois mamman helmoista herätkää pahvit.

    • pravdat meni

      en tiiä lokeroista.itse olen käynyt venäjällä usasti parhaan vuonna 14 kertaa.koskaan ei ole hävinnyt mitään,olen jättänyt asiapaperit rahat passit respaan säilytykseen ja aina on kaikki palautettu.isot rahat kuljetan ostoskassissa pari päällekkäin ja suuret summat esimerkiksi 168000 euroa kerran oli ostoskassissa.eihän nyt kukaan ruokakassia varasta mutta rahapussi takataskussa on varma pommi että häviää.takataskuun laitankin tyhjän rahapussin ja pravdasta rahan kokoisia paloja parikymmentä että on vähän pulleamman oloinen parikertaa on pravdat viety mutta ei takaisin ole palautettu.

    • paljon kokenut

      Missään ei kannata jättää rahoja, maksuvälineitä, elektroniikkaa, koruja tms näkyville tai saataville. Vaikka huoneesi siivooja voi hyvinkin olla rehellinen, voi joku toinen siivooja tai huoltomies olla taas löyhemmällä moraalilla varustettu.
      Hotellista riippuen luottaisin respassa olevaan tallelokeroon.

      • siivooja respasta

        Respassa voi olla epärehellistä porukkaa työssä. Pääsevät kyllä lokeroihin jos haluavat.


      • IHG platinum

        Kappas, kun mun hotelleissa ei koskaan ole tallelokeroa respassa, vaan elektroninen tallelokero aina huoneessa. Eikä siitä koskaan tarvi maksaa ylimääräistä. Hotelliöitä maailmalla vuosittain 80-100 kpl, enimmäkseen IHG ja Starwood ketjun hotelleissa.


      • anaali
        siivooja respasta kirjoitti:

        Respassa voi olla epärehellistä porukkaa työssä. Pääsevät kyllä lokeroihin jos haluavat.

        Hullut jättäkää arvoesineet respaan kaikki nussitaan


      • SeppoSetä88
        IHG platinum kirjoitti:

        Kappas, kun mun hotelleissa ei koskaan ole tallelokeroa respassa, vaan elektroninen tallelokero aina huoneessa. Eikä siitä koskaan tarvi maksaa ylimääräistä. Hotelliöitä maailmalla vuosittain 80-100 kpl, enimmäkseen IHG ja Starwood ketjun hotelleissa.

        Tallelokeroihin on yleensä hotellin sisäinen yleiskoodi, jolla kaikki kaapit saadaan auki. Monasti koodia ei muuteta, vaan jätetään oletukseksi 0000. Myös vuosiluku on yleinen 2013, 2012, 2011 tms


      • ruts
        anaali kirjoitti:

        Hullut jättäkää arvoesineet respaan kaikki nussitaan

        Annoin palkaksi uuden nahkatakin hotellin tatjaanalle pikku palveluksesta. Vaimo kysyi mihin olin uuden takkini jättänyt kun tulin matkalta paitasillani kotiin. Ajattelin olla rehellinen ja kerroin niinkuin asia on: "se nussittiin Tallinnassa".


      • PetteriJaa
        anaali kirjoitti:

        Hullut jättäkää arvoesineet respaan kaikki nussitaan

        Miten jotain arvoesinettä voi nussia, tietysti jos on pien kikkeli että mahtuu sormukseen. Mut kuitenkin...


    • 14+19

      kehenkään ei ole luottamista, ei edes omaan varjoonsa.

    • lääkäri.

      Jospa ottaisit lääkkeesi.

    • Suomi

      Luotan Suomalaisten hotellien Suomalaisiin siistijiin. piste

      • anteeksi tämä

        Kannattaisi luottaa myös suomalaisten peruskoulujen äidinkielenopettajien antamiin ohjeisiin.


      • afraid to live?

        No pieni on sitten maailmasi. Piste.


      • Suomi
        afraid to live? kirjoitti:

        No pieni on sitten maailmasi. Piste.

        Kokemuksesta kerron, vain ja ainoastaan, jos vaikka nyt ymmärtäisit. piste


    • Ent. tekarit

      Minulta vietiin kerran hotellihuoneesta tekohampaat! Varasta ei koskaan tavoitettu. Epäilen kyllä siivoojaa.... Teetin sittemmin sillat. Niitä ei pääse kukaan suusta viemään ( toivottavasti ! )

      • Maunohampaaton

        Kyllä ne nykyajan rosvot ovat ovelia. Kerran veivät ihan kotoa kauniiden ja rohkeiden parhaat palat vhs-kasetin ja popedan c-kasetin. Tein rikosilmoituksen, mutta mitään ei ole asiasta sen koomin kuulunut.


      • nainen

        Tais kyl jostain muusta olla kyse


    • en luota kehenkään

      Siivoojat eivät ole sen rehellisempiä kuin muutkaan ihmiset.

    • viisas ei vainoharha

      No tietokoneet jne. Jätän aina huoneeseen, mutta piilotan laukun pohjalle. Ei hyvissähotelleissa varasteta asiakkailta, koska joutuisiva heti siitä vastuuseen ja maineen menettämiseen. Toista se on sitten kehitysmaissa tai hostelleissa. Käteinen kannattaa mieluummin kantaa mukana tai laittaa tallelokeroon.

    • sure thing

      En luota rantalomakohteiden hotellisiivoojiin, mutta kongressihotelli suuren tai tunnetun kaupungin keskustassa on taatusti luotettava, sillä heidän täytyy pitää maineestaan huolta. Se näkyy rekrytoinnissa.

    • Mieti sitä

      Lontoossa siivoojien palkka on surkea ja kaupunki järkyttävän kallis.

      Jos siivooja jää kiinni varastamisesta, löytyy aina uusi työ Lontoon kokoisesta kaupungista.

    • kalapylly

      Luotan enemmän siivojaan kuin armeijan kapiaiseen.

    • Rätti mukaan

      Siivoojista puheenollen - tiedättekö, mikä on tutkitusti hotellihuoneen epähygieenisin kohta?
      Eräs tutkimus paljasti sen ellottavan totuuden, että likaisin ja bakteereja vilisevin paikka ei suinkaan ole kylppärissä, vaan yöpöydällä.

      Ajattele siis, mitä yöpöydälle asettelet. Kannattaa ottaa käsipaperipala aina kaiken alle.

      • nainen

        Vesihana


    • En jättäisi.

      Meillä myös vaatteissa salataskuja, joita ei voi varastaa viemättä kyseistä vaatetta samalla. Laukussa vain käyttökäteinen ja halpa puhelin, jossa prepaid-liittymä. Eli ei haittaa hirmuisesti jos laukku viedään.

      Välillä testaan hotellissa, että tutkitaanko matkalaukut. Kyllä tutkitaan.
      Heitän ekana päivänä matkalaukun päälle jonkun vaatteen ja otan siitä kuvan kännykällä. Asetan laukun sellaiseen paikkaan, ettei siivoojan tarvitsisi kuin korkeintaan työntää (4 rengasta) laukkua hiukan siivotakseen, mutta aina on vaate ollut eri lailla mytättynä. Viikkaisivat edes sen vaatteen niin voisin luulla, että ovat ystävällisyyttään sen viikanneet ettei mene ryppyyn! ;o)

      Ja mainitakseni vielä, että jätämme aina tippiä.

    • Hetu

      Siivoojalla ei ole oikeutta koskea asiakkaan tavaroihin, ei ole väliä missä siivoat. Hotellihuoneita, toimistoja.. Ja asiakas voi huoletta pitää rahojakin pöydällä. Ei siivooja oleta että se olisi tippirahaa.

      Ihme kysymyksiä täällä!

      Nim. 5 vuotta hotellisiivoojana.

      • merkkierkki

        Usko tai älä, tällaisia siivoojia on aika paljonkin maailmassa. Moisista varkauksista on paljonkin uutisia. Ja kyse on yleensä koko hotellissa vain siitä yhdestä henkilöstä jolla viiraa päässä eikä niin paikan maineesta. Myös se voi olla suuri vaikuttaja jos sääntöjä ei olla puittu tarpeeksi eikä tarkasti tiedetä mitä saa ja mitä ei saa tehdä.


    • Kefiiri1

      Monessa maassa kolikot ja pikkusetelit on mielletty siivoojan tipeiksi jos on pöydälle jätetty.
      Rahat ja arvotavara respan säilytyslokeroon joka tarvii kaksi henkilöä avaamaan, aika varma paikka.

      Huoneessa oleva lokero ei suojaa mitään, sinne ei kannata jättää mitään arvokasta.

    • Miten kukakin

      BCN:nässä olessani kassakaappi ei toiminut ja jätin avoimesti kaikki rahani ja korttini sinne sekä tietysti kameran.Sitä ennen odotin ekan aamun ja katoin että minkä näköinen siivooja on töissä en itse rullaisi itseäni.
      Mutta riippuu ulkoisesta habituksesta varmaan aika paljon
      eihän niihin voi koskaan luottaa mutta jos aina vaan pelkää niin
      kannataako sitten lomailla? Saahan ne massit siltä siivoojalta takasin..Tai portieerilta..TAI omistajalta.

      Pääsääntöisesti yksikään tähditetty hotelli ei halua tuollaista huomiota.
      joten sanoisin noin 67-70% tavarasi on turvassa..Typerys ei tarvitse silti olla.
      Pariisissa opelin rahani ja korttini patjaan (Runkopatja sänky) .

      • Kaik män van mänköön

        Siis ensin sievä viilto patjaan, rahat sisälle ja opeli päälle? Menikö se noin?


    • kuinka?

      opelin rahat?olitko pariisissa ostamassa opelia?saako pariisista edullisia ooppeleita?

      • nainen


    • Roope

      Kun minä lähden matkalle, en matkusta koskaan ilman Kaso E5-300 kassakaappiani. Se tuodaan aina lentorahtina perille hotellille. Mukana kulkee myös aseistettu vartija, jonka tehtävänä on vartioida omaisuuttani hengellään.

      • wwerewer

        eikö hotellin omistaja pane pahakseen, kun se pitää aina pultata lattiaan?


      • nainen


      • nainen
        wwerewer kirjoitti:

        eikö hotellin omistaja pane pahakseen, kun se pitää aina pultata lattiaan?


    • bobbypin

      Olen laittanut rahaa piiloon kätevien tavaroiden väliin huoneessa, en nyt voi paljastaa mihin ettei varkaat saa vihiä :D
      Olen myös koruja ym piilotellut vaatteiden alle hyllyssä kun en ole tallelokeroa käyttänyt. Joissakin huoneissa löytyy sellaiset mutta niihin en luota kun näillä managereilla tms voi olla avaimet niiden mitätöimiseen.
      Käytin Lontoossa käydessäni myös pientä kukkarovyötä joka oli helppo piilottaa takin alle ja josta sai vararahaa käyttöön - myös hyvä vara jos käsilaukku viedään. Joten: rahaa säästöön vähän kaikkialle jotta jos yksi häviää on toinen piilo. Käteistä ei kuitenkaan kannata säilyttää paljoa ylimääräistä muutoin kuin sen mitä päivällä ajattelee käyttävänsä. Pankkinostot ovat kuitenkin jopa ilmaisia ja kortin voi kuollettaa toisin kuin käteisen.

      Kyllä jokaisessa maassa voi sattua jonkinlaisia turvallisuuden laiminlyöntejä että kannattaa aina olla varuillaan.

    • jos siivooja on noin kaunis kai sitä voi jättää vähän vaivan palkkaa minulla ainakin siivooja teki paljonkin jota en voi tässä kertoa mut "siivous" oli eriomainen. Muuten en jättäisi mitään rahaa hotelli huoneeseen, silleen olen päässyt ettei minulta ole mitään viety sillä ne vievät kaiken rahan arvoisen.

    • putipuhdas

      Mitään ei pidä jättää , nooo ehkä hotellilasku maksamatta.

    • suomalainen tyttö

      Olen matkustanut Suomessa, Amerikassa, Kanadassa ja Meksikossa ja käytetty talletuslokeroa, Parnussa veli otti passin ja vei tallelokerron. Ikinä ei ole viety mitään.

      Helsingissäkin näytti huonesiivoja olevan muumaalainen, eri kiva nainen, pidettiin huone siistinä ja kertoi, että hänenkin kerroksessansa on living pigs ihmisiä.

      Arvokkaita koruja ei kannata ottaa reissulle.

      • Jalokivinäytille

        Minulla on aina timangit ja rubingit mukana ja joka reissulla kaikki on varastettu


    • urts

      Edes pankin holviin ei voi luottaa. Menin eräänä päivänä nostamaan pankista käteistä mutta virkailija sanoi, että "voi voi kun meillä kävi viime yönä varkaita ja sinun rahalaatikkosi oli murrettu auki ja kaikki oli viety". Mikäs siinä enää auttoi, mennyttä mikä mennyttä.

      • nainen


    • nainen

    • htyyterywwerywery

      En kyllä luota vaan pidän rahat mukana.

    • Naisturisti

      Koskaan ei ole varastettu mitään. Kolikoita hyllyssä ja kellot yms. halvat korut hyllyssä ei mitään viedä. Annan siivoojalle heti aluksi vähän tippiä n. 10,00 €. Homma toimii hyvin, ovat kohteliaita. Ainakin Kreikassa, Espanjassa...

    • yk-sotilas

      Tel Avivissa hotelli Floridassa kaverit pani hotellin siivojaa ihan luvallisesti. Siis oltiin rauhaa turvaamassa ja lomalla. Ei se siivooja mitään "n.ussinut", siis tavaraa. Tai tavaraa ja tavaraa, mutta ei esim kolikoita tms.

    • no joo

      Tallelokeroon tietysti!!!!

    • Hotellin siivoojista ei koskaan tiedä. Toissa vuonna (täällä Patongilla) oli yksi kaverini piilottanut palkkansa 40000b (1000e) patjan alle koska ei päässyt pankiin sitä heti viemään. No sehän oli varastettu kun tämä oli poissa huoneesta...

      Itsellä sen sijaan viime viikolla pankkikortti oli tippunut lattian kulmaan, mutta siivoojaa oli vaan nostanut sen pöydälle vaikka luottokortilla olisi pahimillaan 8000e voinut itselleen vetää (ostamalla jotain ja sitten myymällä sen). Mutta ei ollut näin tehnyt. Erittäin rehellistä! Tämä oli siis IStay Guesthousessa Patongilla jossa olin 2vk kunnes sain vuokra-asuntoni hallintaan. Voin paikkaa kaikille suositella. Erittäin hyvä ja halpa jopa näin top-seasonilla (722b/yö). Löytyy siis aircon, jääkaappi, tv, lämmin suihku ja ilmainen wlan.

      http://www.agoda.com/istay-guesthouse-patong/hotel/phuket-th.html

      • jotainrajaa

        Joo, mutta kuka viitsii lähteä tuollaiseen ryssiä ja huoria täynnä olevaan paskakylään lomailemaan?


      • jotainrajaa kirjoitti:

        Joo, mutta kuka viitsii lähteä tuollaiseen ryssiä ja huoria täynnä olevaan paskakylään lomailemaan?

        Hei, jos niikseen tulee niin huoria on IHAN joka paikassa! Myös Helsingissä - etenkin Kalliossa! Mutta mitä niistä välittämään. Ei mua ainakaan haittaa kun ohi kävellessä lirkuttavat. Koska mulla on ihan vakio thai-gf. Eikä todellakaan mistään baarista tai vastaavasta löydetty. Hänet tapasin BKK:ssa kun oli kaverinsa synttäreitä viettämässä ja sillon sellasessa nousuhumalas et päätin iskeä. Ja onnistuin! :)


    • inhorealisti1

      Ehkä joku menee just niitten huorien takia sinne.

      • Itseasiassa niitä on aikapaljon jotka tänne tulee juuri niiden tyttöjen takia...


      • Ja muuten hulluinta mitä oon kuullut niin monet menevät Laosiin ja kirjautuvat heti sairaalaan. Siellä kun maksaa rahaa niin antavat kokoajan morfiinia suoneen... Ja veikkaan että esim. 2vk tollaisen käsittelyn jälkeen voi hiukka olla vierotusoireita!

        Kerran täällä meni käsi sijoiltaan ja jouduin sairaalaan menemään. Eka yrittivät vetää sen paikalleen, mut ei onnistunu ja sattu niin pirusti. No sitten antoivat ison piikin morfiinia. Neljäsosan jälkeen kysyivät että vieläkö sattuu, sanoin et joo. Puolikkaan ja 3/4-osan jäkeen yhä sattu ja tuikkasivat loput. Ja sitten ei sattunut enää yhtään ja pystyivät ronskilla vedolla saamaan käden paikoilleen. Ite vaan olin että onpa ihana olo!

        Mutta pahin siitä oli että seuraavan viikon ajan olin kokoajan että aijai kun saisi morfiinia... Morfiinihan on käytännössä heroiinia joskaan ei yhtä vahvaa.

        Mutta ihan opetuksena siitä sain että EN KOSKAAN aio huumeita ottaa sillä (henkiset) vieroituoireet silkasta morfiinista olivat aikamoisia...

        Eli en suosittele kenellekkään (paitti pakkotilanteissa, kuten tuollaisten onnettomuuksien yhteydessä.) Mutta muuten, EI OLLENKAAN!


    • Mirjan Pillupankki

      Minulla on naisena varma konsti säilyttää seteleitä. Kääriin rullalle ja pujotan kondomiin ja kortsu sisääni etureikään tietty. Varma paikka. Miehetkin voivat säilyttää siten peräsuolessa, mutta täytyy muistaa poistaa ajoissa kun käy ulostamassa. Minä voin taas vapaasti pissata, koska emätin on pankkina. Ei kyllä auta retkahtaa ja alkaa naimaan muistamatta kätköä, siis on oltava selvin päin.

      • Mänttinä maailmalla

        Just tällaiset alatyyliset kirjoittajat pilaa kaikki palstat. Ehkä pitäis ettiä joku muu purkutapa.


    • Periaatteessa luotan. Riippuu kuitenkin tilanteesta, maasta, ja ao.yhteiskunnan rakenteesta. Hoka jotellissa on tallelokerot. Itellä ole koskaan ollut laitettavaa.....

    • Hotlapanijamies

      Olen monelle hotellisiivoojalle eri maissa esittänyt enemmän tai vähemmän vihjailevasti tai jopa suoraan maksutonta tai maksullista sukupuoliyhdyntää, mutta vain ennen vanhaan NL:n aikaan ennen vuotta 1992 päässyt hinnalla panemaan, ja siinä auttoi se että ovet pantiin lukkoon entivanhaan siivotessa ja olin jäänyt odottamaan siivoojan kohtaamisia. Usein päästin vaimoni shoppailemaan ja onnistuin nussimaan silloin kun olin yksin huoneessa. Aina maksoin dollareilla tai Saksan markoilla, harvoin Suomen. OLi halpaa yleensä, noin 20 dollia ritti tai muutaman savukeaski tms. Hyvät oli kokemukset.

      • Maankiertäjä

        Törkiä hyväksikäyttäjä !


    • yk-sotilas

      Ten points! Eli tuli todistettua, että ainakin Neuvostoliitossa hotellisiivooja saattoi n.ussia "tavaraa" ja viedä mukanaan vähän rahaakin!

    • varmuuden vuoksi

      En kokeile siivoojien luotettavuutta. Laitoin kaiken arvokkaan matkalaukkuun ja laukku kiinni jossa on numerokoodi. Sekä käytin huoneen tallelokeroa joka toimi avaimella. Matkakohde oli Afrikassa.

      • Maankiertäjä

        Juuri näin. Tavarat koodilukolliseen laukkuun ja tallelokeroon, jonne passi, liput ja osa rahoista. Eli rahaa eri paikkoihin ja mukaan käsilaukkuun ja sitten vielä kukkaroonkin. Ei mene kaikki kerralla.

        Siivoja voi vaihtua viikonkin lomalla, joten jätän päivittäin tippiä pienen lapun päälle, johon olen kirjoittanut luvan ottaa ja kiitokset. Parempi näin kuin kertapalkka, jonka hotellin pomo voi käydä keräämässä poslähtiessä.

        En ota koruja reissuun enkä mitään arvokasta, en edes vaatteina, eikä ole koskaan käynyt kuinkaan. Jos pyrit olemaan samalla tasolla paikallisten kanssa, kaikki on mukavampaa. Turha on lähteä esittelemään varallisuuttaan ulkomaille, ei siitä mitään iloa ole. Tavallisetkin pohjoismaalaiset on joka tapauksessa rikkaita. Käytän palveluja ja annan aina tippiä.


    • tallelokerot

      Hotellihuoneitten tallelokerot saa kyllä respanavaimella auki tarvittaessa. Nimittäin ei ole yks eikä kas pöhnästä turistia joka unohtaa lokeronsa numeron. Samoin on niitä jotka laittaa sen lukkoon lähtiessään ja häipyvät numeroineen tiehensä.

      • Tallelokerot

        Tässäkin ketjussa on niin monta vannomista salasanalla lukittuvan tallelokeron/kassakaapin nimeen, että ajattelin kertoa miten ne toimivat. Jos se nyt jotain kiinnostaa. Kerronpa kuitenkin; hotellin asukas päivittää lokeron ns. A-koodin. Jos tämä koodi jostain syystä unohtuu niin respasta tulee henkilö joka avaa sen ns. B-koodilla.
        Jos jostain syystä vielä tämä B-koodikin on hukassa niin lokeroon on olemassa metallinen yksinkertainen todella lelulta näyttävä avain jolla kaappi avautuu kaikista koodeista välittämättä. Jos huoneistoon tullut varas on onnistunut tiirikoimaan oven auki niin tämän lokeron lukon tiirikoimisen täytyy olla hänelle lasten leikkiä.
        Tietoni perustuvat Espanjan asuntooni asentamastani, Bauhausista ostetun, keskihintaisen tallelokeron toimintaan.
        Siivoojista vielä, ei heillä ole varaa menettää työpaikkaansa!


      • Maankiertäjä
        Tallelokerot kirjoitti:

        Tässäkin ketjussa on niin monta vannomista salasanalla lukittuvan tallelokeron/kassakaapin nimeen, että ajattelin kertoa miten ne toimivat. Jos se nyt jotain kiinnostaa. Kerronpa kuitenkin; hotellin asukas päivittää lokeron ns. A-koodin. Jos tämä koodi jostain syystä unohtuu niin respasta tulee henkilö joka avaa sen ns. B-koodilla.
        Jos jostain syystä vielä tämä B-koodikin on hukassa niin lokeroon on olemassa metallinen yksinkertainen todella lelulta näyttävä avain jolla kaappi avautuu kaikista koodeista välittämättä. Jos huoneistoon tullut varas on onnistunut tiirikoimaan oven auki niin tämän lokeron lukon tiirikoimisen täytyy olla hänelle lasten leikkiä.
        Tietoni perustuvat Espanjan asuntooni asentamastani, Bauhausista ostetun, keskihintaisen tallelokeron toimintaan.
        Siivoojista vielä, ei heillä ole varaa menettää työpaikkaansa!

        Kyllä on tiedossa tiirikoinnit ym. Ehkä vakuutus korvaa sitten. Ja kyllä tallelokero vähän hidastaa satunnaista piipahtajaa.


    • Sulhanen Suomessa

      Eivätkä hotellihuonesiistijät ole työssään varastamassa eivätkä asiakkaita varten nussittavissa. Höpöpuhetta. Morsiameni, aasialaistyttö, on siistijä, töissä eräässä Saksan Berliinin pikkuhotellissa, eikä ainakaan tunnusta koskaan nussineensa asiakkaan kanssa.

      • Matkalainenmies

        Onko hotelli Strasse Strassenbahnin lähellä? Onko morsian vietnamilainen? Onko lempinimensä Van? Jos on, niin on myös nussittavissa. Mekin kolmeen mieheen kokeiltiin peräjälkeen 2013 elokuu. Hyvät oli paikat eikä veloittanut paljoa.


    • Laivanussijamies

      Kyllä niitä saa panna, jos ne suostuu maksusta tai ilman. Saimme kaverin kanssa pillukkaa molemmat hyttisiistijältä vuoron perään Ruotsin laivalla menomatkalla. Oli jotain puutetta pyyhkeissä ja resepstsuunista toimitettiin hyttipalvelija asialle. Hän, n. 25v. suomalainen nainen, naimissa, ainakin oli kaksi sormusta hänen vasemman käden nimettömässään, täydensi pyyhkeet ja jäi pyydettäessä ryypylle ja juttelulle, oli hänelläkin jo vapaata pienen palveluksen jälkeen kuulemma. Niin päädyttiin lopulta siihen että hyttitoverini siirtyi ulos ja minä pääsin lopulta panolle. Olikin hurmaava ja kiihkeä nainen, tumma, kauniskin, siisti. Sain hänet riisua. Pääsin ensin nuolulle, hän imutti, sitten oltiin pitkään kuusysiä, ja rouva huokaili että ihanaa ja että mieshewnsä ei koskaan. Sitten hän siirtyi ratsastamaan ja niin kului tunnin verran ja sain kaksi varvia tulemaan ja nainen sai jopa sarjan orkkuja. Kaverini palasi sitten hyttiin aika tuiskeessa kun oltiin vielä päällekkäin naisen kanssa alasängyssä, oli B-hytti. Suostuttelin naisen kaverin alle yläsänkyyn ja hänkin sai vetää varvin. Saatoin naisen vielä henkilökuntatiloihin ja olin kiitollinen hyvistä panoista.

    • Myöskin porannut use

      Kyllä niillä lautoilla porataan paljon ja muitakin naisia kuin hyttisiivoojia, ja mikäs siinä, kun on vapaaehtoista molemmin puolin, maksullista tai ilmaista naintia.

    • Hyvä oöj torttusa

      Oon miekii pannunna yhtä siivooja naista loma hotellissa. Tulj siivoommaan miun huonetta ja mie munasillain suihkun jäläkeen. Kysy mitä puuttuu niin mie siihe jot pilluva. Ja järjesty iha iliman.

    • S.Tampio

      Minulta kerran Turun Sokos-hotelli Vaakunassa varastettiin silmälasit. Laitoin ne pöydälle illalla ottaessani hieman "pohjia" ennen baariin lähtöä kun tulin seuraavana päivänä takaisin nyrjähtäneen nilkan kanssa, koskenkorvapullon jämät olivat siinä, mutta lasit eivät! Olipa kiva sitten siinä etsiä laseja, kun olin yhä humalassa, enkä nähnyt mitään ilman laseja! VARMAAN OLI SIIVOOJALLA HAUSKAA, MITÄ!

    • Landepaukku1

      Olin juuri Lantsarotella. Pelotti kovasti ja siksi pysyin rationaalisesti Suomi-baarissa. Omat eväät oli mukana, ettei tule pöpöjä ja omat suihkuvedet ja saavi sekä yksityinen poliisi- ja lääkintätiimi. Ulkomailla on vaarallista.

      • Jussi P

        Mä rakensin oman Lanzaroten joen rantaan. Valtralla levittelin hiekkaa ja palkkasin naapurin hölmönpojan lankit naamassaan huutelemaan "suomipoikka perkkele perkkele huva halpa tavarrra" Söin pelkästään Jalostajan hernekeittoa ja HK sinistä Turun sinapin kanssa. Ei mennyt maha sekaisin. Alkuillasta. Myöhemmin innostuttiin ottamaan kiljua naapurin isännän kanssa.


    • Rahnas

      Minulta vietiin sormi Mallorcalla. Vieläkin vituttaa.

      • Perussuomi

        Jaa vietiin. Mitäs nyt änkeet hanuriis?


    • Perssuomi

      En tiedä Rahnaksesta. mutta minä ajattelin tämän aatteeni ängetä, sieltähän se rahvaan jytky tulikin. HHHHNNNNGGGG PRÄÄÄÄT PLÖTS

    • lothar3

      olin barcelonassa ja hotellin siivooja kysyi siivouksen päätteeksi, can i help you somewhere. tulkitsin asian ja totrsin, only with my bed. ymmärsi yskän ja vietti yön kanssani.

    • Ihania nussimatkoja

      Varmaan oli mukava kokemus! En muuta tiedä, mutta mallocalaisia naisia olen paneskellut aikoinani, ja niillä oli ainakin 1969 herkulliset perät ja paikat, oli kuin olisi työntänyt kalun hunajapurkkiin. Siihen aikaan ei tarvinnut suojautua, oli vähän sp-tauteja. Panin viikon matkalla toistaakymmentä naista, joukossa yksi mulatti.

    • Globby

      Olen matkustanut jokaisessa maanosassa, sadoissa hotelleissa. Koskaan ei ole huoneesta varastettu mitään arvokasta, koska en jätä IKINÄ sinne mitään. Yhden kerran jätin 10 dollarin setelin Vietnamissa hotellihuoneeseen. Se varastettiin. Reseptionisti ei tietenkään tiennyt mitään.Hotellin johtaja pahoittelee. Kymppi on mulle pieni raha, mutta periaatteeni on, että varastaminen on väärin.

    • Entinen siistijä 48v

      Vaan et meitä nussittaisiin rahalla tai ilman eri hotelleissa! Ei ainkaan Suomessa saa noin vaan. Olen itse ollut hotelliapulaisena yhteensä 10 vuotta kahdessakin kuopiolaisessa majoitusliikkeessä, enkä ole kertaakaan sekaantunu asiakkaisiin rahalla tai iliman. Hyi mitä luuloja! On kyllä esitetty ja rahaakin tarjottu. Sylykäisin miehen kouraan.

    • Paljon matkustava DI

      Ein aina nussita sanan varsinaisessa mielessä, mutta usein, jos unohtaa jotain kamaa tai rahaa huoneeseen etenkin ulkomailla, niin saatetetaan se "nussia" eli nyysiä eli varastaa. Eri asia sitten on antavatko huonepalvelijat nussia itseään, en usko jotta useinkaan.

    • Kaupparatsu Kuikkane

      En tiedä, minä panen aina siivoajia kun suostuvat rahalla tai ilman, viimeksi Ii salmessa, en sano hotellia. Ilman panin. Mutta annoin hyvän sytkärin palkaksi.

    • Saa kun pyytää

      Harvoin tapaa siistijöitä, mutta huonepalvelijalta olen saanut pilluva, kun tilasin iltapalan yhessä hotlassa. Tein siinä juttuva ja suostui kun maksoin 50 euloo.

    • Hotellipalvelija

      Huhhuh! Vai että ensin epäillään hotellisiivoajia ja huonepalvelijoita varkaiksi ja sitten että niitä voisi vapaasti panna ilmaiseksi tai maksulla! Jos yksi tuhansista levittää perseensä nussittavaksi taikka bylsii hieman rahaa samalla, tai pihistää jotain pientä, ei se yksilön virhe todista rehellisiä virheellisiksi. Ei ainakaan minua siis hotellipalvelijaa ole koskaan kukaan pannut enkä ole nussimalla tai muuten nyysimällä rahaa saanut. Tipit ovat erikseen.

    • Nussin aina kun sain

      Jos siistijä suostuu tai sitä suorastaan haluaa, on miehinen valmius oltava aina paikallaan, ja naispuolistan siistijää tai huonepalvelijaa on aina pantava kunnolla. Ennen vanhaan neuvostoaikana sai panna tämän tästä valvojanaisia ja muita jotka tulivat ostamaan huoneista jotain. Olen nussinut eräitä kertoja siihen aikaan muutammalla savukeaskilla, rintaliiveillä, pikkuhousuilla, huulipunilla, kelloilla jne mitä milloinkin mukaan otin myytäväksi tai suoraan nussittavaksi kun sen tiesin. Monen monta tussua sain kokea, ei llut silloin muotia posliinipillut vaan mitä oli karvaisempaa niin sen parempaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe