Piinaavaa

WomenInPink

Onpas tämä piinaavaa aikaa.

Toiveissa lapsi kumppanin kanssa.

Mun kierto on 28-35 ja ny on menossa kp 40, eli 5:tä päivää menkat myöhässä.

Jos ei ovuloi niin tuleeko kuitenkin mitään pms oireita? Mulla on kuitenki ollu kohta 2viikkoa lämmöt koholla, nännit kipeytyivät kp 33 ja ny pari päivää sitte rinnat tulivat kipeiksi. Kp 30 ja 31 vasemmalla alavatsassa tuntui jotai kun nousin tuolista ylös., jonkinlaista kipua. Tai kun kumarruin. E-pillerit lopetin tasan vuosi sitte ja sen jälkeen kierrot on ollut tuon 28-35.

Nyt tein rsfu-raskaustestin päiväpisusta joka ehti olla rakossa tunnin. Testin sivulle tuli hieman punaista väriä testialueelle ja kun kääntelee ja vääntelee testiä nii kyllä hieman erottaa punertavan viivan, ellei silmät tee kepposet :D mieheniki sanoi nähneensä siinä jotai :)

Mietin vai että oisko mahdollista etten ovuloinut vaikka tuliki jotai oireita? :)

47

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kestääkö lapsen?

      Miten se sun elämä ja parisuhde?

      • Random.

        Hyvin kestää. Oliko muuta?


    • pianhansentiet

      melkein tekisin uuden testin aamupisusta niin on luotettava. :) itsellä tuli viikko haamuviivoja ennen kuin tuli kunnon positiivinen, koska itsellä oli ovulaatio myöhässä. Varovaiset onnittelut kuitenkin jo nyt. Ja ps. Älä välitä trollista. :)

    • maha84

      juu ootappa muutama päivä ja tee testi aamupissasta. Osta vaikka se digitaalinen niin ei tartte ihmetellä onko siinä sitä viivaa vai ei :)

      Itsellä kans kp 39 menossa eikä menskuja kuulu vieläkään mutta testi näytti alkuviikosta ihan negaa. Luulen kans etten oo ovuloinu viime kierrossa ollenkaan. Mut rasittavaa tää on ku odottaa et jotain tapahtuis. Itellä ei ollu mitää muita oireita paitsi jomotusta oikean munasarjan kohdalla ja viime yönä keskellä alavatsaa, myös menkkakivun tapaista kipua välillä. Parina päivänä ihan pikku tiputtelua joten kuvittelin et no vihdoin ne menskut sieltä tulee mutta ei!

      Todellakin piinaavaa! :D

    • WomenInPink

      Hmph.

      Uus yrityskierto alkakoon.

      Vuoto alkoi tänää, kierroksi tuli kp 42 :( vuodon kylkiäiseks sain migreenin jonka takia oksentelin 5 kertaa. Huhhuh. Vieläki kyllä päässä jyskyttää :) tais ovulaatio olla todella myöhään :)

      22.pv on lääkärille aika, jos sais hormonilääkettä jolla sais ees menkat säännölliseks :)

      Mutta uusia pettymyksiä kohti ja katotaa josko ens kierros tärppäis :)

    • hinkkis

      Voi miten kurjaa Ap.

      Mulla on ihan sama tilanne, et kierrot alkaneet heittää (pidetä), mitä enempi aikaa ehkäisyn lopettamisesta on kulunut:(
      Alkuun oli kp 26/28, mutta kesällä alkoi tää heittely, oisko se kesäinen elämänrytmi jotenkin syypää?

      No nyt tällä kierolla menossa taas kp 37 ja juuri aamulla tein testin, kun jotenkin sitä uskottelee aina itelleen, et nyt nippaisee oikeesti ja kun tissitkin tuntui jotenkin kosketusherkille, niin hetihän sitä toivoo, et johtuu "siitä", mut negaahan se taaskin näytti:(
      Todella piinaavaa ja meilläkin kohta 10 kuukautta yritystä takana:(

      Miten sulla tilanne kehittynyt "maha84"?

      • Miettikää sitä

        Miten se parisuhde ja elämä kestää lapsen?


      • Random.
        Miettikää sitä kirjoitti:

        Miten se parisuhde ja elämä kestää lapsen?

        Hyvin kestää. Oliko muuta?


      • Oli muuta
        Random. kirjoitti:

        Hyvin kestää. Oliko muuta?

        Kerro parisuhteestasi ?


      • Random.
        Oli muuta kirjoitti:

        Kerro parisuhteestasi ?

        Miksi? Mun mielestä ei ole sinun asiasi.


      • Randomillako?
        Random. kirjoitti:

        Miksi? Mun mielestä ei ole sinun asiasi.

        Kyllä se on, vai oletko randomilla valinnut siittäjän etkö rakkaudella? Etkö uskalla kertoa?


      • Random.
        Randomillako? kirjoitti:

        Kyllä se on, vai oletko randomilla valinnut siittäjän etkö rakkaudella? Etkö uskalla kertoa?

        Ei, ei ole sun asiasi kenenkään muun parisuhde kuin omasi. Jos sellaista edes on.


      • Randomillako?
        Random. kirjoitti:

        Ei, ei ole sun asiasi kenenkään muun parisuhde kuin omasi. Jos sellaista edes on.

        Parisuhde on, ja hyvä.

        Mutta hei; olen veronmaksaja ja kahden lapsen vanhempi, niin väitätkö, ettei sinun ontuvat kotisleikkikokeilut kuulu minulle.
        Ymmärrätkö sinä tätä yhteiskunnan toimintaperiaatetta?
        Ymmärrätkö, että me syyttömät joudumme katselemaan touhujasi ja sen seurauksia?

        Ala laulaa!


      • Random.
        Randomillako? kirjoitti:

        Parisuhde on, ja hyvä.

        Mutta hei; olen veronmaksaja ja kahden lapsen vanhempi, niin väitätkö, ettei sinun ontuvat kotisleikkikokeilut kuulu minulle.
        Ymmärrätkö sinä tätä yhteiskunnan toimintaperiaatetta?
        Ymmärrätkö, että me syyttömät joudumme katselemaan touhujasi ja sen seurauksia?

        Ala laulaa!

        Olen veronmaksaja ja yhden lapsen vanhempi. Noin, oliko vielä muuta?


      • Vittu minkä teit
        Random. kirjoitti:

        Olen veronmaksaja ja yhden lapsen vanhempi. Noin, oliko vielä muuta?

        Oli.


      • täh?
        Vittu minkä teit kirjoitti:

        Oli.

        Mistä sinä oikein puhut?????


    • maha84

      Täällä myös kuukautiset alkoi tänään. Keväälläkin oli kaks kiertoa jotka oli pituudeltaan 38 ja 39 päivää joten ei vissiin minulle mitenkään kovin harvinaista. onneksi useimmat kierrot ovat säännöllisiä. Kuukautiset tietty yleensä pettymys kun vauvaa toivoo mutta näissä pitkissä kierroissa ihan tervetullutta ettei tartte murehtia et alkaako ne enää ollenkaan ilman jotain kuureja.

      Meillä yritystä tammi-helmikuusta asti. Toukokuussa tärppäs mutta olikin kohdunulkoinen :( Kesä meni siinä kun raskaushormonit laski ja nyt on sit ollu kahdet tai kolmet kuukautiset KU:n jälkeen, tänään alkaneet mukaan laskettuna.

      Vaikka olikin KU, niin rohkaisevaa oli tietää että voin raskautua, vaikka nämä pitkåät kierrot kyllä aina vähän pistää hermostuttamaan. Gynen mukaan kuitenkin ihan normaalia ettää välillä jää ovis väliin ja kierto venahtaa. Että jos joskus harvoin kierto on kovin pitkä niin ei tartte vielä säikkyä!

      Peukut pystyyn että meillä kaikilla pian tärppäisi! :)

    • maha84

      älkää piitatko trollista. parempi jättää huomiotta :)

      • Trolli olet itse

        Totuus ei pala tulessakaan..


    • hinkkis

      Kuukautiset alkoi täälläkin, eli kierron pituudeksi tuli nyt 38 pv.
      Elikäs keväästä kierot on pitkittyneet jo yli viikon, joka suunta tuntuu jatkuvan:(
      Normaalistihan mä nauttisin siitä, et kierto ois pitkä, mutta kyllä nää tässä tilanteessa harmittaa, kun pitää aina niin pitkään odotella jotain tapahtuvaksi.

      "maha84".
      Olipa surullista, et teillä meni noin ikävästi sen keväisen tärpin kanssa. Onneksi selvisi heti ajoissa, eikä päässyt mitään vakavampaa tapahtumaan ja pääsette taas yrittämään uutta tärppiä:)
      Noista kohdunulkoisista ei koskaan tiedä ja ainakin mua sen mahdollisuus pelottaa...
      Johtunee siitä, et mun työkaverilla meni KU:n jälkeen kuukausia jälkihoitojen kanssa ja niiden päätyttyä piti vielä odotella melkein vuosi, ennenkuin saivat alkaa uutta yritystä.

      Ois tosiaan kivaa tsempata toisiamme täällä tytöt, vaikka tuo palstalla hörhöilevä raukka yrittääkin kaikensa torbedoidakseen järkevän keskustelun.

    • Luuloko?

      Eikös nuo pitkittyneet kierrot merkkaa usein alkuvaiheen keskenmenoa?

      • maha84

        voi varmaan joskus sellastakin merkata. Mutta sillon tosiaan niina aikainen ettei onneksi ite ole ollu asiasta vielä edes tietoinen.

        Mutta ei ne mun ymmärtääkseni missään nimessä sitä välttämättä merkitse. Kyseessä voi olla vaan myöhäinen ovis, väliin jäänyt ovis tai vaikka pienen pieni kysta.


      • Lopeta yrittäminen !
        maha84 kirjoitti:

        voi varmaan joskus sellastakin merkata. Mutta sillon tosiaan niina aikainen ettei onneksi ite ole ollu asiasta vielä edes tietoinen.

        Mutta ei ne mun ymmärtääkseni missään nimessä sitä välttämättä merkitse. Kyseessä voi olla vaan myöhäinen ovis, väliin jäänyt ovis tai vaikka pienen pieni kysta.

        Odotat kaksi vuotta vielä (32 v. täynnä) ! Kai parisuhdetta edes takana yli 10 v. !


      • maha84
        Lopeta yrittäminen ! kirjoitti:

        Odotat kaksi vuotta vielä (32 v. täynnä) ! Kai parisuhdetta edes takana yli 10 v. !

        jos nimimerkkini mukaan tuon laskit ni suosittelen vähän lisää matematiikan opintoja... :D
        Pus Pus ja läpä läpä!


      • Hei ryhävalas
        maha84 kirjoitti:

        jos nimimerkkini mukaan tuon laskit ni suosittelen vähän lisää matematiikan opintoja... :D
        Pus Pus ja läpä läpä!

        Odota nyt vielä muutama vuosi. Vai pitääkö päästä naamakirjassa päivittämään ?


      • Random.
        Hei ryhävalas kirjoitti:

        Odota nyt vielä muutama vuosi. Vai pitääkö päästä naamakirjassa päivittämään ?

        Odotitko ite liian kauan ja nyt ei vaan lapsia tuu? Voi sua hei, koita kestää.

        Sulta alkaa jutut loppua, kun pitää vaan yhtä asiaa toistaa.

        Heihei vaan, ryhävalas!


      • Hei ryhävalas
        Random. kirjoitti:

        Odotitko ite liian kauan ja nyt ei vaan lapsia tuu? Voi sua hei, koita kestää.

        Sulta alkaa jutut loppua, kun pitää vaan yhtä asiaa toistaa.

        Heihei vaan, ryhävalas!

        Kyllä mulla lapsia on ja puoliso, voi kun sullakin olisi joskus asiat huvin. Tuskin on tuolla hätäilyllä.Säälittää vain minun lapset, jos sinä lisäännyt.


      • heipä hei läskiperse
        Hei ryhävalas kirjoitti:

        Kyllä mulla lapsia on ja puoliso, voi kun sullakin olisi joskus asiat huvin. Tuskin on tuolla hätäilyllä.Säälittää vain minun lapset, jos sinä lisäännyt.

        Nehän säälittää kaikkia jo nyt.
        Työtön luuseri ja mielenterveysongelmainen leikkivät kotia. Ja elämä on netissä niiiiiin täydellistä.

        Pelkkää pätemisen ja huomiontarvetta sun jutut.


      • Hei ryhävalas
        heipä hei läskiperse kirjoitti:

        Nehän säälittää kaikkia jo nyt.
        Työtön luuseri ja mielenterveysongelmainen leikkivät kotia. Ja elämä on netissä niiiiiin täydellistä.

        Pelkkää pätemisen ja huomiontarvetta sun jutut.

        Enpä ala elämästäni kertomaan, mutta sinä taisit juuri kertoa omastasi? Onhan se mt-ongelma hankala asia ja ei sitä töissä tuossa tilanteessa jaksa käydä, eikä kukaan huoli. Mutta jätä nämä pakarat rauhaan, kun nämä totuudet selvästi järkyttävät pientä mieltäsi.

        Huomionhakuisuutta tämä ei ole, vaan valistusta oikeaan suuntaan.

        Älä hei ota itseesi ...


      • Random.
        Hei ryhävalas kirjoitti:

        Kyllä mulla lapsia on ja puoliso, voi kun sullakin olisi joskus asiat huvin. Tuskin on tuolla hätäilyllä.Säälittää vain minun lapset, jos sinä lisäännyt.

        Mulla on lapsi, puoliso ja työpaikka. Sitten?


      • heipä hei läskiperse
        Hei ryhävalas kirjoitti:

        Enpä ala elämästäni kertomaan, mutta sinä taisit juuri kertoa omastasi? Onhan se mt-ongelma hankala asia ja ei sitä töissä tuossa tilanteessa jaksa käydä, eikä kukaan huoli. Mutta jätä nämä pakarat rauhaan, kun nämä totuudet selvästi järkyttävät pientä mieltäsi.

        Huomionhakuisuutta tämä ei ole, vaan valistusta oikeaan suuntaan.

        Älä hei ota itseesi ...

        No sinähän olet se sama luuseri äitien palstalta. Siellähän sun perheen ongelmista tiedetään. Valistukseksi naamioitua pätemisen tarvetta on puuhasi.

        Jotenkin säälittävä olet. Älä suotta ota itseesi. Sinun parastasi vain tällä tarkoitan.


      • Hei ryhävalas
        heipä hei läskiperse kirjoitti:

        No sinähän olet se sama luuseri äitien palstalta. Siellähän sun perheen ongelmista tiedetään. Valistukseksi naamioitua pätemisen tarvetta on puuhasi.

        Jotenkin säälittävä olet. Älä suotta ota itseesi. Sinun parastasi vain tällä tarkoitan.

        Hah, vai täällä netissäkl oikein "tiedetään" toisten asiat:)
        On se kiva..Miksi moinen agressio? Ettei vain totuus satu?


      • Hei ryhävalas
        Random. kirjoitti:

        Mulla on lapsi, puoliso ja työpaikka. Sitten?

        Työpaikkaa sinulla ei ole eikä puolisoa, mutta lapsi voi olla, kun lapsiahan on kaiken maailman vässyköillä.


      • Random.
        Hei ryhävalas kirjoitti:

        Työpaikkaa sinulla ei ole eikä puolisoa, mutta lapsi voi olla, kun lapsiahan on kaiken maailman vässyköillä.

        Työpaikka on, ja vieläpä vakituinen. Mies, jonka kanssa onnellisesti naimisissa. Harmittaako?:)


      • Hei ryhävalas
        Random. kirjoitti:

        Työpaikka on, ja vieläpä vakituinen. Mies, jonka kanssa onnellisesti naimisissa. Harmittaako?:)

        Eii harmita. Miksi harmittais? Todennäköisesti puhut sontaa ja ainahan ne avioliitot eroon päättyy ja työpaikat menee Aasiaan.. :D


      • heipä hei läskiperse
        Hei ryhävalas kirjoitti:

        Hah, vai täällä netissäkl oikein "tiedetään" toisten asiat:)
        On se kiva..Miksi moinen agressio? Ettei vain totuus satu?

        Tottakai netissä tiedetään toisten asiat. Niinkuin toisten parisuhteiden kestot ym.
        Olet lapsellinen jos et sitä tiennyt.
        Ei sulla ole mitään syytä olla noin agressiivinen, vai satuttaako totuus?


      • llllkkkk
        Hei ryhävalas kirjoitti:

        Eii harmita. Miksi harmittais? Todennäköisesti puhut sontaa ja ainahan ne avioliitot eroon päättyy ja työpaikat menee Aasiaan.. :D

        hei ryhäväläs kommentoijalle:

        Joo, en yhtään ihmettele sitten kun sinun suhteesi päättyy katkeraan eroon, kuka tuommoista ihmistä edes jaksaisi katsoa lopun elämäänsä. Mutta toisaalta uskon että sinulla ei ole ketään elämässäsi.


      • Random.
        Hei ryhävalas kirjoitti:

        Eii harmita. Miksi harmittais? Todennäköisesti puhut sontaa ja ainahan ne avioliitot eroon päättyy ja työpaikat menee Aasiaan.. :D

        Sun todennäkösyydet kusahtaa pahasti. Samalla todennäkösyydellä puhut sinäkin paskaa, ei sulla ole lapsia eikä miestä.:D


      • heipä hei läskiperhe
        Hei ryhävalas kirjoitti:

        Eii harmita. Miksi harmittais? Todennäköisesti puhut sontaa ja ainahan ne avioliitot eroon päättyy ja työpaikat menee Aasiaan.. :D

        Luuletko idiootti että olen random, vai etkö osaa eritellä meitä?
        säkin tosin pian eroat ja pakkolapset jää äidille. Työtönhän sä oletkin jo.


      • Hei ryhävalas
        llllkkkk kirjoitti:

        hei ryhäväläs kommentoijalle:

        Joo, en yhtään ihmettele sitten kun sinun suhteesi päättyy katkeraan eroon, kuka tuommoista ihmistä edes jaksaisi katsoa lopun elämäänsä. Mutta toisaalta uskon että sinulla ei ole ketään elämässäsi.

        Hah haa:) Tuolla se juuri keittiössä touhuaa mukuloiden kanssa, että eiköhän siellä joku kaunis olento ole ;)
        On se tuossa kohta 20v ollut... Teillä on varmaan ollut 29 päivää ja lapsia haluatte..Hahaaa, jäikö nukkeleikit väliin ladtenkodissa vai?


      • Hei ryhävalas
        Random. kirjoitti:

        Sun todennäkösyydet kusahtaa pahasti. Samalla todennäkösyydellä puhut sinäkin paskaa, ei sulla ole lapsia eikä miestä.:D

        Olet oikeassa..ei minulla miestä ole, mutta lapsia on ja nainen..
        Hah haaaa


      • Hei ryhävalas
        heipä hei läskiperhe kirjoitti:

        Luuletko idiootti että olen random, vai etkö osaa eritellä meitä?
        säkin tosin pian eroat ja pakkolapset jää äidille. Työtönhän sä oletkin jo.

        En minä ole mitään luullut. Joo ja tosiaan 29 vuotta tässä on yhdessä oltu, mutta eikös vanhan loppu ole aina uuden alku?
        Näin miehenä pari jälkeläistä ei häiritse pillunsaantihommia, mutta enköhän pistä samaa lihaa nyt hetken aikaa;)


      • heipä hei läskiperse
        Hei ryhävalas kirjoitti:

        En minä ole mitään luullut. Joo ja tosiaan 29 vuotta tässä on yhdessä oltu, mutta eikös vanhan loppu ole aina uuden alku?
        Näin miehenä pari jälkeläistä ei häiritse pillunsaantihommia, mutta enköhän pistä samaa lihaa nyt hetken aikaa;)

        Akkas pettää sua, samalla lailla, kuin sun ex:kin. Molemmilla on uusi panija. Sinä et oikein hyvin osaa sitä hommaa. Ei millään pahalla.


    • epikkriisi...

      Tää palstan "sairas" himo jankkaaja on aika rasittava ihminen.
      Ammatti-ihmisenä alan olla melko varma, että häneltä puuttuu henkilökohtaiset oikeat läheiset ihmiskontaktit lähes tyystin.

      Myös aikaa tuntuu riittävän jauhaa tuntitolkulla yhtä ja samaa tällä palstalla, josta voi myös päätellä paljon.
      Mitä ilmeisimmin hän on täydellinen yhteiskunnan elätti sanan täydessä merkityksessä.

      Saattaa olla myös joku häiriintynyt nuori, tai sitte muuten pervo. Vakavasti häiriintynyt hän mitä ilmeisimmin on, joten hänen juttuihinsa ei kannata ottaa mitään kantaan. Antaa ihmisraukan hölistä omiaan ja tulla siitä onnelliseksi.

      • kyllä

        samaa mieltä. Ärsyttävää kun ketjut, joissa ihmiset toivovat asiallista keskustelua ovat täynnä roskaa. parempi ku kaikki jättäis huomiotta noi paskanjauhajat ja jatkais vaan ketjun aiheesta keskustelua


      • mene töihin

        Osaatko lukea?


      • Minä sanon miten asiat o
        mene töihin kirjoitti:

        Osaatko lukea?

        Pääsykokeiden ja koulutukseni perusteella kyllä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe