odotan kolmatta lastani ja minusta tuntuu, että sekin on jo liikaa. Kauhuissani pelkään, että miten pärjään. Vanhemmat lapset ovat jo kouluikäisiä, mutta silti pelkään kuollakseni.
Olen aivan paniikissa, enkä ole uskaltanut kertoa tästä kenellekkään. Minusta tulisi siis yksinhuoltaja ja olen sitä jo nytkin. Aborttikin on pyörinyt mielessäni, mutta en vain osaa tehdä ratkaisua.
Auttakaa suurperheet
5
304
Vastaukset
- lapset ovat ihania
Kyllä pärjäät! 2 vanhempaa lastasi ovat jo omatoimisia, joten sinulla on vapaat kädet hoitaa vauvaa. Minulla on 5 lasta ja nuorin vasta 11kk ja toisiksi nuorin päälle 2v ja odotan kuudetta lasta. Olen päättänyt selvitä. Onnea raskaudesta!
- 2 lasta
tee abortti! Jos yhtään epäilet jaksamista! Ja mieti sitä, vanhemmatkin lapsesi tarvitsee aikaasi ja huolenpitoa! Vauva veisi ison osan heiltä! nauti jo olemassa olevista ja anna heille hyvä lapsuus ja nuoruus!
- äiti x 9
Jos vanhemmat lapsesi ovat jo kouluikäisiä (ja terveitä), en usko, että jaksaminen tulee suureksi ongelmaksi.
Mites sosiaaliset paineet? Ehkä ne ovatkin se, mikä sinua enemmän pelottaa?
Kaikki ihmiset eivät vieläkään osaa suhtautua asiallisesti siihen kun nainen hankkii lapsen "yksin"...
Uskon kuitenkin että muutaman vuoden kuluttua hymähdät tälle empimisellesi ja pienokaisesta tulee arvokas lisä ja valtava ilo koko pikkuperheellenne.
Voimia ja menestystä sinulle, mikä päätöksesi ikinä tulee olemaankin. - yhmamma1
Hei. Olen kolmen lapsen yh ja erosin miehestäni kun odotin 3 lastani. Esikoinen ala-asteella ja kahden nuorimman kanssa kotona. Isä ei juurikaan kuvioissa mukana ja Siitä huolimatta hyvin ollaan pärjätty vaikka välillä raskasta onkin. Kyllä sä pärjäät jos vain uskot itseesi :)
- kk71
Naiset pärjää aina :) !!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli194276Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103184Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403087IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm432388Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811206- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.216981Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880