odotan kolmatta lastani ja minusta tuntuu, että sekin on jo liikaa. Kauhuissani pelkään, että miten pärjään. Vanhemmat lapset ovat jo kouluikäisiä, mutta silti pelkään kuollakseni.
Olen aivan paniikissa, enkä ole uskaltanut kertoa tästä kenellekkään. Minusta tulisi siis yksinhuoltaja ja olen sitä jo nytkin. Aborttikin on pyörinyt mielessäni, mutta en vain osaa tehdä ratkaisua.
Auttakaa suurperheet
5
308
Vastaukset
- lapset ovat ihania
Kyllä pärjäät! 2 vanhempaa lastasi ovat jo omatoimisia, joten sinulla on vapaat kädet hoitaa vauvaa. Minulla on 5 lasta ja nuorin vasta 11kk ja toisiksi nuorin päälle 2v ja odotan kuudetta lasta. Olen päättänyt selvitä. Onnea raskaudesta!
- 2 lasta
tee abortti! Jos yhtään epäilet jaksamista! Ja mieti sitä, vanhemmatkin lapsesi tarvitsee aikaasi ja huolenpitoa! Vauva veisi ison osan heiltä! nauti jo olemassa olevista ja anna heille hyvä lapsuus ja nuoruus!
- äiti x 9
Jos vanhemmat lapsesi ovat jo kouluikäisiä (ja terveitä), en usko, että jaksaminen tulee suureksi ongelmaksi.
Mites sosiaaliset paineet? Ehkä ne ovatkin se, mikä sinua enemmän pelottaa?
Kaikki ihmiset eivät vieläkään osaa suhtautua asiallisesti siihen kun nainen hankkii lapsen "yksin"...
Uskon kuitenkin että muutaman vuoden kuluttua hymähdät tälle empimisellesi ja pienokaisesta tulee arvokas lisä ja valtava ilo koko pikkuperheellenne.
Voimia ja menestystä sinulle, mikä päätöksesi ikinä tulee olemaankin. - yhmamma1
Hei. Olen kolmen lapsen yh ja erosin miehestäni kun odotin 3 lastani. Esikoinen ala-asteella ja kahden nuorimman kanssa kotona. Isä ei juurikaan kuvioissa mukana ja Siitä huolimatta hyvin ollaan pärjätty vaikka välillä raskasta onkin. Kyllä sä pärjäät jos vain uskot itseesi :)
- kk71
Naiset pärjää aina :) !!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282611- 1272283
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1141983- 1281946
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121683Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471228Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu271112Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891061Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361009