odotan kolmatta lastani ja minusta tuntuu, että sekin on jo liikaa. Kauhuissani pelkään, että miten pärjään. Vanhemmat lapset ovat jo kouluikäisiä, mutta silti pelkään kuollakseni.
Olen aivan paniikissa, enkä ole uskaltanut kertoa tästä kenellekkään. Minusta tulisi siis yksinhuoltaja ja olen sitä jo nytkin. Aborttikin on pyörinyt mielessäni, mutta en vain osaa tehdä ratkaisua.
Auttakaa suurperheet
5
332
Vastaukset
- lapset ovat ihania
Kyllä pärjäät! 2 vanhempaa lastasi ovat jo omatoimisia, joten sinulla on vapaat kädet hoitaa vauvaa. Minulla on 5 lasta ja nuorin vasta 11kk ja toisiksi nuorin päälle 2v ja odotan kuudetta lasta. Olen päättänyt selvitä. Onnea raskaudesta!
- 2 lasta
tee abortti! Jos yhtään epäilet jaksamista! Ja mieti sitä, vanhemmatkin lapsesi tarvitsee aikaasi ja huolenpitoa! Vauva veisi ison osan heiltä! nauti jo olemassa olevista ja anna heille hyvä lapsuus ja nuoruus!
- äiti x 9
Jos vanhemmat lapsesi ovat jo kouluikäisiä (ja terveitä), en usko, että jaksaminen tulee suureksi ongelmaksi.
Mites sosiaaliset paineet? Ehkä ne ovatkin se, mikä sinua enemmän pelottaa?
Kaikki ihmiset eivät vieläkään osaa suhtautua asiallisesti siihen kun nainen hankkii lapsen "yksin"...
Uskon kuitenkin että muutaman vuoden kuluttua hymähdät tälle empimisellesi ja pienokaisesta tulee arvokas lisä ja valtava ilo koko pikkuperheellenne.
Voimia ja menestystä sinulle, mikä päätöksesi ikinä tulee olemaankin. - yhmamma1
Hei. Olen kolmen lapsen yh ja erosin miehestäni kun odotin 3 lastani. Esikoinen ala-asteella ja kahden nuorimman kanssa kotona. Isä ei juurikaan kuvioissa mukana ja Siitä huolimatta hyvin ollaan pärjätty vaikka välillä raskasta onkin. Kyllä sä pärjäät jos vain uskot itseesi :)
- kk71
Naiset pärjää aina :) !!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1153812Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta163577Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1152479Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten782440Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää532422Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom82380Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole212337Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1572215HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a364361997Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin581921