Auttakaa suurperheet

mitä teen

odotan kolmatta lastani ja minusta tuntuu, että sekin on jo liikaa. Kauhuissani pelkään, että miten pärjään. Vanhemmat lapset ovat jo kouluikäisiä, mutta silti pelkään kuollakseni.

Olen aivan paniikissa, enkä ole uskaltanut kertoa tästä kenellekkään. Minusta tulisi siis yksinhuoltaja ja olen sitä jo nytkin. Aborttikin on pyörinyt mielessäni, mutta en vain osaa tehdä ratkaisua.

5

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapset ovat ihania

Kyllä pärjäät! 2 vanhempaa lastasi ovat jo omatoimisia, joten sinulla on vapaat kädet hoitaa vauvaa. Minulla on 5 lasta ja nuorin vasta 11kk ja toisiksi nuorin päälle 2v ja odotan kuudetta lasta. Olen päättänyt selvitä. Onnea raskaudesta!

• 2 lasta

tee abortti! Jos yhtään epäilet jaksamista! Ja mieti sitä, vanhemmatkin lapsesi tarvitsee aikaasi ja huolenpitoa! Vauva veisi ison osan heiltä! nauti jo olemassa olevista ja anna heille hyvä lapsuus ja nuoruus!

• äiti x 9

Jos vanhemmat lapsesi ovat jo kouluikäisiä (ja terveitä), en usko, että jaksaminen tulee suureksi ongelmaksi.

Mites sosiaaliset paineet? Ehkä ne ovatkin se, mikä sinua enemmän pelottaa?
      Kaikki ihmiset eivät vieläkään osaa suhtautua asiallisesti siihen kun nainen hankkii lapsen "yksin"...

Uskon kuitenkin että muutaman vuoden kuluttua hymähdät tälle empimisellesi ja pienokaisesta tulee arvokas lisä ja valtava ilo koko pikkuperheellenne.
      Voimia ja menestystä sinulle, mikä päätöksesi ikinä tulee olemaankin.

• yhmamma1

Hei. Olen kolmen lapsen yh ja erosin miehestäni kun odotin 3 lastani. Esikoinen ala-asteella ja kahden nuorimman kanssa kotona. Isä ei juurikaan kuvioissa mukana ja Siitä huolimatta hyvin ollaan pärjätty vaikka välillä raskasta onkin. Kyllä sä pärjäät jos vain uskot itseesi :)

• kk71

Naiset pärjää aina :) !!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4360
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      138
      4099
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3756
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      114
      3673
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      34
      3557
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      74
      3383
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      89
      2952
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2845
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2656
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2364
    Aihe