Terveystarkastus 5lk

Apuva!

Eli oon tyttö ja meillä on pian se! Mitä siellä tehään kun oon ollu vaa "normeissa" terkkarin tarkastuksissa..:(

20

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsy052

mulla oli se tnää ja iha normi mut lääkärin tarkastus on pahempi

• jvx

vittuun tält palstalt 5lk:laiset

• 6lk

Meillä lääkäri mittas verenpaineen, kuunteli keuhkoja, otti hemoglobiinitestin, koputteli kylkiluita ja (ärsyttävintä) kurkkas pikkareihin... Varaudu

• thfhvg

Mulla kun oli tarkastus se katto mun pilluu varaudu.

• 6lk girl

Ite oon nyt 6lk ja eei se nyt kovin paha oo mut sielä joutuu olemaan pelkissä alusvaatteissa... ja joo se kurkistaa pikkareihin :D

• 01-

Paino, pituus, ryhti, korvat yms. Se paineli vatsaa ja kurkkas pikkreihi. Ei paha :)

• 5//6

Meillä vitosella ei kurkittu pikkareihin, olen nyt kutosella, onko tuo kurkistus paha/noloa?

• ellubling

Moi! Mullakin on tulossa 5 luokan terveys tarkastus ja joo... Mun kaveri oli eilen meillä ja kertoi että se kattoo pikkareihin... Ei oo paha mut ehkä vähän noloa! : /
      Mut se on terveys tarkastaja, ei mikään pedofiili! ;)

• asd

Jotkut joutuu olla siellä täysin alasti, jotkut taas saa pitää päällä alusvaatteet. Rinnat tunnustellaan joillain ja alapäähän ainakin kurkataan joillain se alkaa tutkii sitä. ei se oo kivaa :(

• jillaapikkuchica

5 ja 6 lk tarkastukset, ei mtn verrattuna 8 lk :) hetken se tuntuu nololta, mut kuitenki ne lääkärit ja terkkarit on tehny sitä työtä monta vuotta, ihan vaan teijän terveyttä ne aattelee. ite en ainakaan enää niitä tarkastuksia pahalla muistele, vaikka sillon melkeen jopa itkin kun sinne jouduin, sellasia karmeita huhuja olin kuullu ja kyllä ne alushousuihin kurkkaa mut ei se oo sen pahempaa ku uimalassa alasti oleminenkaa :)

• myyyhh

Mulla se kurkkas pikkareihin viime vuonna eli nelosella mut viime terkalla ei :/..?

• scared

mulla on se ens viikol ja mua pelottaa ihan sikana ku on kulkenu sellassii huhui että se alkaa sörkkii alapäätä!

• Puolueelle Googlgoog

Meillä siellä katsottiin pöksyyn ja ajettiin karvat ja annettiin sellainen vihko seksistä

• ettetesinnevittukuole

Sellanen täti kurkistaa sinun pikkuhousuihin, mittaa yleiset mitat jne. miks kaikkien pitää aina olla jotenkin tosi peloissaan tosta.. ette te vittu sinne delaa.

• Nääääin

Meillä ainaki piti riisuu kaikki vaatteet, ei saanut pitää siis edes alusvaatteita eli oltiin ihan alasti.
      Terveydenhoitaja puristeli vähän rintoja ja sormetti pillua. Ei siinä sitten sen erikoisempaa. Eiku joo tietenkin paino ja pituus myös katsottiin ja yhellä kaverilla tarkistettiin näkökin sen vanhempien pyynnöstä. Ei mitään hätää!:)

• Selviytyjä

Meil oli about samanlainen ku ennenki ei tarvinnut riisuu ku pitkä paita pois ja olla t-paidalla ja norm. Housuilla. (Eli ei niitä tarvinnut riisua pois) Lääkärin tarkistusta ei ikinä tullut ( onneksi) ;)

• tyttö354346756

Pyh, ei multa ainakaan ikinä katottu pikkareihin? Kysyttiin vaan että onko alkanu vielä kasvaa. Ja normi pikkareilla ja rintsikoilla sai olla.

• 13 v tyttö

No hei! Pojilla se o pahempi!! Kyl ainaki meijän luokan pojil kosketeltii alapäätä ja sörkittii sormil! Sit ne tuli iha kauhuissaa mulle kertoo kaikkee mitä siel tapa..htu! : / tytöil se o helpompi!!! Kurkataa vaa housuihi

• poika12v

Ittel se ei muuta vähä kokeillu ku kiveksii... Mistäs sä tommosta kuulit? :Dd

• Anonyymi

No siellä eka pituus paino ryhti näkö ja veren paine sitte vaatteet pois se alkaa sit pyörittelee tissejä ja sitte se tekee jonku kokeen se työntää pimppiin jonku kokeen ja sitte se venyttää sitä pimppiä ja kattoo sinne sitte se vielä haluu pestä pimpin pesun jälkeen se työntää jonku vanu lapun pimppiin ja se pitää olla koko päivän siellä sitte vielä se kyselee noloja ja niin ja sitte se antaa sun mennä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3886
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2439
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1577
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1057
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      872
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      841
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe