Joo tota en sit tarkota tällä että olisin epätoivoinen tms..ja ei tarttee sit tulla valittaa et ei ton ikästen tarvii seurustella yms..koska se on mun ihan oma asia että minkä ikäsenä seurustelen!
Oon 12.Ja omasta mielestä huumorintajuinen,mukava,luotettava,rehellinen,positiivinen ja on sanottu kauniiks.Harrastan yleisurheiluu ja talvisin hiihtoa.Ja mulla on kuitenki seurustelulle aikaa,että en oo kuitenkaa mikää urheilufriikki :D
Ja asun itä-suomessa.Paikkakuntaa en sano tässä mut laittakaa kikkejä jos kiinnostuit nii kiikkaan teille:)
Ps.Voi kysellä jos haluu tietää jotain,mut en sano sit tässä mitää henkilökohtaista:)
Poikaystävää vailla:)
Aloittajaa..........
5
182
Vastaukset
- voi vitun ossi
voi vittu oikeesti 12v:nä kuuluu leikkiä ei ettiä poikaystävää .... ainakaan netissä
- simo kurki
Käviskö tämmöne 11 v läski jonne joka haluaa seksiä sulta? hALlUaN pillua
- Kik???
Onko ja jos ni mikä kik nimi :)
- gfhygvby
HAHAHAAHA REPS noi 2 viimeista kommenttii XD
Alottaja osaa todella olla hyvä kommentoimaa ;D
Reps viel enemmä jos todella tarkotit totr mitä just sanoit - AnonyymiUUSI
Kerro numeroa Whatsappissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984