onko täällä oriflamen edustajia/myyjiä? itse olen juuri aloittanut ja minulla EI OLE LAAJAA KAVERIPIIRIÄ tai mahdollisuutta juoksennella ympäri isoo kaupunkia johon olen juuri muuttanut.
Miten te muut olette päässeet alkuun? itse mainostin turhaan tosin facebookin omalla sivullani.
kertokaa kaikki niksit ja keinot miten pääsitte alkuun ja rahan makuun.oon saikulla ja todella ylimääräsen rahan tarpeessa! :)
toivon asiallasia vastauksia.kiiiiitos :)
hei te muut oriflamen edustajat!neuvoja!
13
7239
Vastaukset
- Oriflame=kauhea
Niinpä niin. Huomaatko nyt, miksi verkostomarkkinointi on tälläistä..? Jos ei ole kavereita ketä koijata, niin sitten sukulaiset. Noh, kohta huomaat etteivät hekään jaksa ruikuttamista..
Sulla taitaa olla kaksi vaihtoehtoa: a) etsi 2-5 supermyyjää ja nauti pyramidista. b) lopeta heti ja mene rehellisiin hommiin. - Oriflame tiiminvetäj
Jaa kuvastoja lähialueen postilaatikoihin, tee itse/pyydä tiiminvetäjääsi tekemään sinulle kaupanseinämainos, mainosta facebookissa omalla sivulla sekä ryhmissä, liity alan ryhmiin, pidä kauneuskutsut joihin kutsut lähialueen ihmisiä. Kysy vinkkejä Oriflamen facebook-sivuillla, kysy tiiminvetäjältä apua jne.
Alku on vaikeaa, mutta siitä se lähtee.
Ja nimimerkilläe Oriflame=kauhea:
2-4 supermyyjää ei riitä tiimin perustamiseen, koska mukaan lähteminen on täysin ilmaista ja siitä saa runsaasti ilmaisia tuotteita niin et voi tienata maksullisilla aloituspakkauksillakaan. Pyramidihuijaus on täysin eri asia kuin Oriflame.- Semmonen tapaus
Vaimoke oli joskus mukana ja huh huh..........
- Kauheaajaskaa
Älä valehtele! Oriflame on perinteinen pyramidi, joten aloittajan kannattaa mennä rehellisiin hommiin kun huomaa ettei tää toimi..
- Sepis
Semmonen tapaus kirjoitti:
Vaimoke oli joskus mukana ja huh huh..........
Miten vaimoke pärjäs? Itsellä kanssa aviopuoliso liittymässä ja hieman hämmentää
- Oriflame tiiminvetäj
Oriflame on kaukana pyramidista, ihan jo senkin vuoksi että aloittaminen ei maksa mitään, ylälinja tienaa enemmän omasta myynnistään kuin provikkana kenenkään alalinjalaisen myynnistä.
- Pyramidihän se
Sanot, ettei Oriflame ole pyramidi. Miksi sitten teillä on ylälinjat? Miksi ylälinja tienaa alalinjan myynnistä?
Täytyy olla kyllä melko aivopesty, jos väittää että Oriflame ei ole pyramidi.
Aloittaja, lopeta vielä kun voit. Jos joku kuulostaa liian hyvältä, se on myös sitä yleensä. Mene oikeisiin töihin ja nauti elämästä. - oriflame tiiminvetäj
Pyramidihän se kirjoitti:
Sanot, ettei Oriflame ole pyramidi. Miksi sitten teillä on ylälinjat? Miksi ylälinja tienaa alalinjan myynnistä?
Täytyy olla kyllä melko aivopesty, jos väittää että Oriflame ei ole pyramidi.
Aloittaja, lopeta vielä kun voit. Jos joku kuulostaa liian hyvältä, se on myös sitä yleensä. Mene oikeisiin töihin ja nauti elämästä.Ylälinja tienaa esimerkiksi siitä syystä, että he myös tekevät töitä sen eteen, järjestävät koulutuksia, seminaareja, järjestävät kampanjoita jne. He myös toimivat pomoina, ovat apuna tarvittaessa jne. Onko ruokakaupat sitten pyramideja? Väitätkö todellakin, että siellä ylälinja/omistajat/suuremmat pomot eivät tienaa?
Eiköhän jokaisen ihmisen joka on palkkatöissä pomo hyödy alaistensa tekemisistä.
Samalla tavalla kun pomo rekrytoi eli palkkaa jonkun töihin, hän olettaa hyötyvänsä siitä jollain tavalla, eihän ketään kannata palkata ellei hänestä ole mitään hyötyä.
Pyramidithan taitavat olla kiellettyjäkin Suomessa ja monessa muussakin maassa? Miksi Oriflame sitten saa jatkaa toimintaansa?
Mitään riskejähän kyseiseen toimintaan ei liity, koska aloittaminen on ilmaista, tilausvelvollisuutta ei ole, ei ole kutsuvelvotteita ja voit tilata vaikka vain itsellesi tuotteita juuri niin harvoin kuin haluat ja saat silti rutkasti ilmaisia tuotteita.
Ihan turha valittaa ja väittää jotain jos ei asioista mitään tiedä. Oriflamella on satoja tuhansia asiakkaita Suomessa, edustajia on useita tuhansia ja hyvin paljon niitä jotka tilaavat edustajina vain itselleen edullisemmin tuotteita, eivätkö koskaan rekrytoi ketään mukaan.
Omassa tiimissäni on jos lasken kaikki mukaan (jotka ovat tehneet tilauksen 1v sisällä) on noin 35henkeä, heistä 5 henkeä on rekrytoinut jonkun mukaan, yleensä hyvän asiakkaansa, ystävänsä tai muuten vain tienaamisesta kiinnostuneen henkilön. - Pyramidiselvätapaus
oriflame tiiminvetäj kirjoitti:
Ylälinja tienaa esimerkiksi siitä syystä, että he myös tekevät töitä sen eteen, järjestävät koulutuksia, seminaareja, järjestävät kampanjoita jne. He myös toimivat pomoina, ovat apuna tarvittaessa jne. Onko ruokakaupat sitten pyramideja? Väitätkö todellakin, että siellä ylälinja/omistajat/suuremmat pomot eivät tienaa?
Eiköhän jokaisen ihmisen joka on palkkatöissä pomo hyödy alaistensa tekemisistä.
Samalla tavalla kun pomo rekrytoi eli palkkaa jonkun töihin, hän olettaa hyötyvänsä siitä jollain tavalla, eihän ketään kannata palkata ellei hänestä ole mitään hyötyä.
Pyramidithan taitavat olla kiellettyjäkin Suomessa ja monessa muussakin maassa? Miksi Oriflame sitten saa jatkaa toimintaansa?
Mitään riskejähän kyseiseen toimintaan ei liity, koska aloittaminen on ilmaista, tilausvelvollisuutta ei ole, ei ole kutsuvelvotteita ja voit tilata vaikka vain itsellesi tuotteita juuri niin harvoin kuin haluat ja saat silti rutkasti ilmaisia tuotteita.
Ihan turha valittaa ja väittää jotain jos ei asioista mitään tiedä. Oriflamella on satoja tuhansia asiakkaita Suomessa, edustajia on useita tuhansia ja hyvin paljon niitä jotka tilaavat edustajina vain itselleen edullisemmin tuotteita, eivätkö koskaan rekrytoi ketään mukaan.
Omassa tiimissäni on jos lasken kaikki mukaan (jotka ovat tehneet tilauksen 1v sisällä) on noin 35henkeä, heistä 5 henkeä on rekrytoinut jonkun mukaan, yleensä hyvän asiakkaansa, ystävänsä tai muuten vain tienaamisesta kiinnostuneen henkilön.Olipa typerä vertaus!
Siellä kaupoissa katsos työntekijät saavat palkkaa VARMASTI. Teillä ei saa jenin jeniä tietyissä tilanteissa. Ja toisekseen pyramideissa ylempien portaiden ei tarvitse tehdä töitä lainkaan ja silti voivat rikastua. Kaupan alalla näin ei ole.
Pyramidihan se Oriflamekin on. Moni tuttu haksahti siihen ja vai ei ole riskejä? Kun teidän manipuloija kuukausien ruikuttamisen jälkeen saa ihmisen mukaan, niin siinä jää vuokrat ja ruoat ostamatta kun rahat loppuvat.
Ei tuolla hommalla tienaa, särkee vaan välit ystäviin ja sukulaisiin.
Edelleen, aloittaja mene oikeisiin töihin. Elämäsi kiittää siitä!
- Anonyymi
Moi,alota vain esittelemään tuotteita.Rohkeasti vain,kaikki ketä tunnet ja vieraillekin voit yrittää myydä.Tämä on antoisaa ja palkitsevaa. Ei minulla ole laajaa ystävällisiä.Olen konsulentti ollut vasta vuoden😀
- Anonyymi
Oriflame vaikuttaa rehellisemmältä firmalta kuin esim Fitline tai Zinzino, mutta silti noissa verkostomarkkinointifirmoissa on todella vaikea päästä hyville palkoille.
- Anonyymi
Hei joillekin tuo O on harrastus josta saa hieman taskurahaa ja omia tuotteita edullisesti joskus ilmaiseksi myynnin mukaan, kontakteja ystäviin ja naapureihin, entisiin työkamuihin ja mukavia tapahtumia että älkää mollatko mun 28-vuoden jäsenyyttä, olen tyytyväinen että joskus liityin ja toivon että voin jatkaa pitkään. Jos haluaa jotain palkkaa tai tienata niin että sillä tulee toimeen niin pitäähän jotain sen eteen tehdäkin, vai mitä:)
- Anonyymi
Sivustaseuraajana on Oriflamesta tullut vaikutelma, että se on ihan ok jos tykkää pslkintona ryyppyjuhlista ym. Ei ollenkaan minun arvojeni mukaista.
Jos itse edustaisin jotakin kosmetiikkassrjaa, toivoisin lahjaksi kunnon meikkikoulutusta, kampauksia,
erilaisia hoitoja, terveyttä edistäviä juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082493
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2392161Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461771Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4621730- 1011719
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384