hei te muut oriflamen edustajat!neuvoja!

oriflame edustaja

onko täällä oriflamen edustajia/myyjiä? itse olen juuri aloittanut ja minulla EI OLE LAAJAA KAVERIPIIRIÄ tai mahdollisuutta juoksennella ympäri isoo kaupunkia johon olen juuri muuttanut.

Miten te muut olette päässeet alkuun? itse mainostin turhaan tosin facebookin omalla sivullani.

kertokaa kaikki niksit ja keinot miten pääsitte alkuun ja rahan makuun.oon saikulla ja todella ylimääräsen rahan tarpeessa! :)

toivon asiallasia vastauksia.kiiiiitos :)

12

6399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oriflame=kauhea

      Niinpä niin. Huomaatko nyt, miksi verkostomarkkinointi on tälläistä..? Jos ei ole kavereita ketä koijata, niin sitten sukulaiset. Noh, kohta huomaat etteivät hekään jaksa ruikuttamista..

      Sulla taitaa olla kaksi vaihtoehtoa: a) etsi 2-5 supermyyjää ja nauti pyramidista. b) lopeta heti ja mene rehellisiin hommiin.

    • Oriflame tiiminvetäj

      Jaa kuvastoja lähialueen postilaatikoihin, tee itse/pyydä tiiminvetäjääsi tekemään sinulle kaupanseinämainos, mainosta facebookissa omalla sivulla sekä ryhmissä, liity alan ryhmiin, pidä kauneuskutsut joihin kutsut lähialueen ihmisiä. Kysy vinkkejä Oriflamen facebook-sivuillla, kysy tiiminvetäjältä apua jne.
      Alku on vaikeaa, mutta siitä se lähtee.

      Ja nimimerkilläe Oriflame=kauhea:
      2-4 supermyyjää ei riitä tiimin perustamiseen, koska mukaan lähteminen on täysin ilmaista ja siitä saa runsaasti ilmaisia tuotteita niin et voi tienata maksullisilla aloituspakkauksillakaan. Pyramidihuijaus on täysin eri asia kuin Oriflame.

      • Semmonen tapaus

        Vaimoke oli joskus mukana ja huh huh..........


      • Kauheaajaskaa

        Älä valehtele! Oriflame on perinteinen pyramidi, joten aloittajan kannattaa mennä rehellisiin hommiin kun huomaa ettei tää toimi..


      • Sepis
        Semmonen tapaus kirjoitti:

        Vaimoke oli joskus mukana ja huh huh..........

        Miten vaimoke pärjäs? Itsellä kanssa aviopuoliso liittymässä ja hieman hämmentää


    • Oriflame tiiminvetäj

      Oriflame on kaukana pyramidista, ihan jo senkin vuoksi että aloittaminen ei maksa mitään, ylälinja tienaa enemmän omasta myynnistään kuin provikkana kenenkään alalinjalaisen myynnistä.

      • Pyramidihän se

        Sanot, ettei Oriflame ole pyramidi. Miksi sitten teillä on ylälinjat? Miksi ylälinja tienaa alalinjan myynnistä?

        Täytyy olla kyllä melko aivopesty, jos väittää että Oriflame ei ole pyramidi.

        Aloittaja, lopeta vielä kun voit. Jos joku kuulostaa liian hyvältä, se on myös sitä yleensä. Mene oikeisiin töihin ja nauti elämästä.


      • oriflame tiiminvetäj
        Pyramidihän se kirjoitti:

        Sanot, ettei Oriflame ole pyramidi. Miksi sitten teillä on ylälinjat? Miksi ylälinja tienaa alalinjan myynnistä?

        Täytyy olla kyllä melko aivopesty, jos väittää että Oriflame ei ole pyramidi.

        Aloittaja, lopeta vielä kun voit. Jos joku kuulostaa liian hyvältä, se on myös sitä yleensä. Mene oikeisiin töihin ja nauti elämästä.

        Ylälinja tienaa esimerkiksi siitä syystä, että he myös tekevät töitä sen eteen, järjestävät koulutuksia, seminaareja, järjestävät kampanjoita jne. He myös toimivat pomoina, ovat apuna tarvittaessa jne. Onko ruokakaupat sitten pyramideja? Väitätkö todellakin, että siellä ylälinja/omistajat/suuremmat pomot eivät tienaa?
        Eiköhän jokaisen ihmisen joka on palkkatöissä pomo hyödy alaistensa tekemisistä.
        Samalla tavalla kun pomo rekrytoi eli palkkaa jonkun töihin, hän olettaa hyötyvänsä siitä jollain tavalla, eihän ketään kannata palkata ellei hänestä ole mitään hyötyä.

        Pyramidithan taitavat olla kiellettyjäkin Suomessa ja monessa muussakin maassa? Miksi Oriflame sitten saa jatkaa toimintaansa?

        Mitään riskejähän kyseiseen toimintaan ei liity, koska aloittaminen on ilmaista, tilausvelvollisuutta ei ole, ei ole kutsuvelvotteita ja voit tilata vaikka vain itsellesi tuotteita juuri niin harvoin kuin haluat ja saat silti rutkasti ilmaisia tuotteita.

        Ihan turha valittaa ja väittää jotain jos ei asioista mitään tiedä. Oriflamella on satoja tuhansia asiakkaita Suomessa, edustajia on useita tuhansia ja hyvin paljon niitä jotka tilaavat edustajina vain itselleen edullisemmin tuotteita, eivätkö koskaan rekrytoi ketään mukaan.

        Omassa tiimissäni on jos lasken kaikki mukaan (jotka ovat tehneet tilauksen 1v sisällä) on noin 35henkeä, heistä 5 henkeä on rekrytoinut jonkun mukaan, yleensä hyvän asiakkaansa, ystävänsä tai muuten vain tienaamisesta kiinnostuneen henkilön.


      • Pyramidiselvätapaus
        oriflame tiiminvetäj kirjoitti:

        Ylälinja tienaa esimerkiksi siitä syystä, että he myös tekevät töitä sen eteen, järjestävät koulutuksia, seminaareja, järjestävät kampanjoita jne. He myös toimivat pomoina, ovat apuna tarvittaessa jne. Onko ruokakaupat sitten pyramideja? Väitätkö todellakin, että siellä ylälinja/omistajat/suuremmat pomot eivät tienaa?
        Eiköhän jokaisen ihmisen joka on palkkatöissä pomo hyödy alaistensa tekemisistä.
        Samalla tavalla kun pomo rekrytoi eli palkkaa jonkun töihin, hän olettaa hyötyvänsä siitä jollain tavalla, eihän ketään kannata palkata ellei hänestä ole mitään hyötyä.

        Pyramidithan taitavat olla kiellettyjäkin Suomessa ja monessa muussakin maassa? Miksi Oriflame sitten saa jatkaa toimintaansa?

        Mitään riskejähän kyseiseen toimintaan ei liity, koska aloittaminen on ilmaista, tilausvelvollisuutta ei ole, ei ole kutsuvelvotteita ja voit tilata vaikka vain itsellesi tuotteita juuri niin harvoin kuin haluat ja saat silti rutkasti ilmaisia tuotteita.

        Ihan turha valittaa ja väittää jotain jos ei asioista mitään tiedä. Oriflamella on satoja tuhansia asiakkaita Suomessa, edustajia on useita tuhansia ja hyvin paljon niitä jotka tilaavat edustajina vain itselleen edullisemmin tuotteita, eivätkö koskaan rekrytoi ketään mukaan.

        Omassa tiimissäni on jos lasken kaikki mukaan (jotka ovat tehneet tilauksen 1v sisällä) on noin 35henkeä, heistä 5 henkeä on rekrytoinut jonkun mukaan, yleensä hyvän asiakkaansa, ystävänsä tai muuten vain tienaamisesta kiinnostuneen henkilön.

        Olipa typerä vertaus!

        Siellä kaupoissa katsos työntekijät saavat palkkaa VARMASTI. Teillä ei saa jenin jeniä tietyissä tilanteissa. Ja toisekseen pyramideissa ylempien portaiden ei tarvitse tehdä töitä lainkaan ja silti voivat rikastua. Kaupan alalla näin ei ole.

        Pyramidihan se Oriflamekin on. Moni tuttu haksahti siihen ja vai ei ole riskejä? Kun teidän manipuloija kuukausien ruikuttamisen jälkeen saa ihmisen mukaan, niin siinä jää vuokrat ja ruoat ostamatta kun rahat loppuvat.

        Ei tuolla hommalla tienaa, särkee vaan välit ystäviin ja sukulaisiin.

        Edelleen, aloittaja mene oikeisiin töihin. Elämäsi kiittää siitä!


    • Anonyymi

      Moi,alota vain esittelemään tuotteita.Rohkeasti vain,kaikki ketä tunnet ja vieraillekin voit yrittää myydä.Tämä on antoisaa ja palkitsevaa. Ei minulla ole laajaa ystävällisiä.Olen konsulentti ollut vasta vuoden😀

    • Anonyymi

      Oriflame vaikuttaa rehellisemmältä firmalta kuin esim Fitline tai Zinzino, mutta silti noissa verkostomarkkinointifirmoissa on todella vaikea päästä hyville palkoille.

    • Anonyymi

      Hei joillekin tuo O on harrastus josta saa hieman taskurahaa ja omia tuotteita edullisesti joskus ilmaiseksi myynnin mukaan, kontakteja ystäviin ja naapureihin, entisiin työkamuihin ja mukavia tapahtumia että älkää mollatko mun 28-vuoden jäsenyyttä, olen tyytyväinen että joskus liityin ja toivon että voin jatkaa pitkään. Jos haluaa jotain palkkaa tai tienata niin että sillä tulee toimeen niin pitäähän jotain sen eteen tehdäkin, vai mitä:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe