Kuinka hemmetissä mä opin sitä piirtämistä

Piirtelijä

Olen katsonut videoita olen piirrelty ja olen lukenut kirjoja kuinka v**ussa sitä voi oppia?

3

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arttairi

Pari vuotta kansalaisopiston piirustuskursseja auttaisi!

• 10000-tuntia

Auttaa jos on jokin pakkomielteinen aihe jota jyystää päivästä toiseen niin kauan, että menee jo lihasmuistiin. Lopulta ei tartte olla edes hereillä niin käsi piirtää kyllä.

• mirulainen

Hahaha, ite mietin Aina samaa kun teen taide-töitä :D

Itsellä on auttanut kehittymään se, kun on pitänyt ihan oikeaoppisesti kynää kädessä ja en ole piirtäny pöydällä vaan maalaustelineellä on ollut paperi/taulu, mihin olen luonnostellut. Pitänyt taukoa välillä ja kysynyt jopa muilta rehellisiä mielipiteitä, mikä siinä on hyvää/huonoa, ja sitten jatkanut sitä mukaan miten itsestä tuntunut hyvälle. Pääasia taiteilessa on, ettei vaadi itseltään mitään, vaan keskittää voimansa siihen, että voi oppia virhe-liikkeistään.

Kannattaa heittää suoraan täydelliset mielikuvat mielestäsi siitä miltä piirtämäsi asia näyttäisi valmiina, jos onnistuisi juuri kuten tahdot. Jos keskittyy vain siihen, niin ei välttämättä saa teosta elämään, vaan se näyttääkin hyvin tekniseltä, jopa tönköltä. Sen takia kannattaa harjoitella luonnostamista erilaisin ranneliikkein ja voimakkuuksin vain ja katsoa mihin se johtaa, jos on ns kaltaiseni "amatööri".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3422
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3242
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      3068
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      50
      2663
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1983
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1880
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1555
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1445
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1350
    Aihe