Olen katsonut videoita olen piirrelty ja olen lukenut kirjoja kuinka v**ussa sitä voi oppia?
Kuinka hemmetissä mä opin sitä piirtämistä
3
107
Vastaukset
- Arttairi
Pari vuotta kansalaisopiston piirustuskursseja auttaisi!
- 10000-tuntia
Auttaa jos on jokin pakkomielteinen aihe jota jyystää päivästä toiseen niin kauan, että menee jo lihasmuistiin. Lopulta ei tartte olla edes hereillä niin käsi piirtää kyllä.
- mirulainen
Hahaha, ite mietin Aina samaa kun teen taide-töitä :D
Itsellä on auttanut kehittymään se, kun on pitänyt ihan oikeaoppisesti kynää kädessä ja en ole piirtäny pöydällä vaan maalaustelineellä on ollut paperi/taulu, mihin olen luonnostellut. Pitänyt taukoa välillä ja kysynyt jopa muilta rehellisiä mielipiteitä, mikä siinä on hyvää/huonoa, ja sitten jatkanut sitä mukaan miten itsestä tuntunut hyvälle. Pääasia taiteilessa on, ettei vaadi itseltään mitään, vaan keskittää voimansa siihen, että voi oppia virhe-liikkeistään.
Kannattaa heittää suoraan täydelliset mielikuvat mielestäsi siitä miltä piirtämäsi asia näyttäisi valmiina, jos onnistuisi juuri kuten tahdot. Jos keskittyy vain siihen, niin ei välttämättä saa teosta elämään, vaan se näyttääkin hyvin tekniseltä, jopa tönköltä. Sen takia kannattaa harjoitella luonnostamista erilaisin ranneliikkein ja voimakkuuksin vain ja katsoa mihin se johtaa, jos on ns kaltaiseni "amatööri".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492562
- 1961856
- 701647
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91311- 72998
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes189899- 67891