tytöt nukkuminen rinnat

tuulaylla

onko terveellisempää nukkua ilman rintaliivejä vai niiden kanssa?

32

4582

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moe^^

      No ilman niitä on ainaki hiton paljon seksikkäämpää. Paitsi jos ei oo pantsuja nii sit rintaliivien kanssa.

      Eli pantsut ja paljaat rinnat
      tai ei pantsuja ja rintaliivit

      • ööööllöl

        mitkä vitu pantsut?:D


      • tietäväinen :)
        ööööllöl kirjoitti:

        mitkä vitu pantsut?:D

        Pikkarit


      • kullikani123
        tietäväinen :) kirjoitti:

        Pikkarit

        Pikkarit


    • rinnat vapaiksi!

      Rintaliivit pois yöksi, koska muuten rinnat hautuvat koko yönkin päivän rintaliiveissä olon jälkeen! Saavatpahan rinnat olla edes yön vapaina!

      • Vapautusliike

        VAPAUTTAKAA RINNAT


    • 1+1ei oo 2,1

      Mulla on ainakin erikseen sellaset kevyempi yläsosa, ei rintsikat mut sinnepäin.

      • SHOPing

        mulla tulee vitun kipeet rinnat, jos nukun ilman liivejä :/ pitää olla urheilu liivit, et pitää paikoillaan. Vapaa päivinä voin olla vaikka alasti! :D


    • ItseNukunIlman;)

      :D jos nukkuu rintaliivien kanssa se lisää rintasyövän riskiä. Päättele itse onko terveellistä

      • egtewgwe

        ikin kuullutkaa tämmöst.. :D

        Ainoa asia jonka itse tiedän rintsikoilla nukkumisesta on se, että mitä vähemmän vaatteita sitä paremmat yöunet - kuulemma.


      • Juuu.....

        Kysyin lääkäriltä tuota muka rintasyöpä voi tullajos nukkuu liivit päällä ja ei tule mitään Vitun rintasyöpää


    • höhöm

      Rintojen pitäisi antaa olla ilman mitään tukia noin puolet vuorokaudeTa. Rinnoissa olevat kudokset jotka yleensä pitävät rinnat kiinteinä ja terhakkaina löystyvät jos rinnat ovat liikaa tuettuna. Kun siis pitää tarpeekis kauan ja liikaa rintaliivejä, ei voi kohta olla niitä ilman ulkonäkösyistä. Urheiluliivit taitavat olla viellä pahemmat. Yölläsiis päälle max tiukahko toppi.

      Rintasyövän riski nousee huomattavasti jos nukkuu liivit päällä.

    • parempi nukkua ilman

      ainaki 1970-luvun ja 1980-luvun alkupuolen elokuvissa monesti naisilla ei ole ollenkaan rintaliivejä, eli joskus on ollut muodikasta välttää rintaliivien käyttöä...

      • MITTÄÄÄÄH??!!!

        Hirveetä! Terkan vähintään pitäs valistaa tosta rintasyövästä!!! Koska melkeen kaikki tytöt jotka tunnen käyttää rintsikoita nukkuessaan! Voi helvatta että järkytyin ..


    • Kettutyttö

      Hei hyvät nuoret! Come down!
      On toki terveellisempää, että nukkuu ilman rintsikoita. Itselläni tulee selkä -> pää kipeäksi, jos nukun rintsikoilla. Samoin hartiat menevät ihan jumiin. Rinnoista myös tulee arat. En usko, että rintasyövän riski kasvaa, jos nukkuu rintsikoilla. Syöpiin vaikuttavat perintötekijät ja elämäntavat. Joten rauha maahan! Älkää menettäkö hyviä yöunia rintasyövän pelossa. Niin ja rintojenkin on hyvä antaa "levähtää" yön aikana!

    • otan kotona rennosti

      ainakin mä oon lukenu netistä jostain tutkimuksesta että jos pitää 12-18 tuntia liivejä päivässä niin rintasyövän riski kasvaa jonkin verran, ja jos pitää koko ajan niin sit se riski kasvaa todella selvästi, ja joku suositus ois että liivit 12 tuntia ja ilman liivejä 12 tuntia.... en oo varma tästä jutusta mut ehkä hyvä ois ainakin nukkua ilman liivejä ja muutenkin kotona on rennompaa jos ei piä aina liivei ?

      • Dr. H

        Liiveillä nukkuminen ei lisää rintasyöpäriskiä. Voi tosin vaikuttaa negatiivisesti rintojen lymfakiertoon.


    • pojattykkäätisseistä

      voi ne liivit jättää pois myös jalkeilla ollessa, antaa rintojen heilahdella vapaina :)

    • Minä ainakin nukun ilman, paljon mukavampaa

    • 15+5
    • Ilman:3

      Ite ainakin aloin nukkumaan ilman rintsikoita joskus 4 lk, koska äiti:D Se vaan tuli kertomaan jostain rintasyövästä ym. Eli yleensä ilman, joskus saattaa unohtuu joku urheilutoppi

    • Ei sitten

      rintaliivejä kotona ja nukun aina alasti

    • vauvapipotttt

      Nukun aina vauvoille tarkoitetut pipot tytyjeni suojina, sillä ne lämmittävät ja nännejäni kihelmöi käyttäessäni villaisia vauvapipoja niiden päällä ;3

    • KASKU

      RINTSIKAT KUNNIAAN!!!!!!!!!

    • EhdottomastiIlman

      No kotona nukun ihan vain ilman rintaliivejä, mutta joskus jos menen yöksi johonkin saatan vaihtaa sellaiset kaarituettomat rintaliivit, niin ei kaikki loista läpi. Mutta niitäkään en aina yökylissä käytä.

    • PoisKotona

      Nukun aina ilman rintaliivejä. Hikoan, jos minulla on nukkuessa päällä muuta kuin alkkarit. Muutenkin minimoin rintsikoiden käytön, kotiin tullessa sujautan aina ne vaatteiden alta pois. Paljon mukavempi olla ilman silloin, kun lähinnä istuu tai makaa. Itselläni on tosin vain 70A -kokoiset rinnat, joten suurikokoisempien kanssa voi olla asiat ihan toisin päin.

    • PedofiiliOY

      Voin tulla peittelemään illalla jos haluat ;)

    • werwqrqwrqw

      Onko nuorten tiedonhakutaidot oikeasti näin kehittymättömät? Miksi kukaan tulisi kysymään terveyteen liittyviä kysymyksiä muilta tietämättömiltä nuorilta, kun internet tarjoaa luotettaviakin lähteitä.

    • Anonyymi

      Eli siis ei kannata nukkua rintsikoilla koska vanhempana rintojen kudos löystyy kun niitä tuetaan liikaa ja sitten ne rinnat alkaa roikkumaan ja ne ei pysy enää pystyssä ilman sitä tukea

    • Anonyymi

      Lopettaako rinnat kasvamisen 20% jos rintaliivejä käyttää yöllä??

    • Anonyymi

      Itse ainakin nukun ilman rintsikoita.
      Ihokin saa hengittää ja kyllä se ihan suositeltavaa kuulemma on muutenkin, ihan kuten alasti nukkuminen ylipäätäänkin.

    • Anonyymi

      Kehon täytyy saada levätä. Yöllä joko alasti tai löysissä vaatteissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2421
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2217
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2005
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1257
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe