Elikkä ongelma olisi seuraavan lainen, minulla on kymmeniä asiakirjaja eli word tiedostoja. Näissä kaikissa on muutama kohta joka pitää muuttaa (myös keskellä tekstiä). Kaikkiin niistä tulee samat tiedot osoite, päivämäärä, nimi jne.
Eli saisiko jonkun "linkin" sinne väliin että kopioisi automaattisesti sanat halutuille paikoille. Paras olisi kun kopiointi onnistuisi excel tiedostosta. kun kirjoittaa vaikka nimen niin se kopioituu kaikkii word tiedostoihin kun ne avataan. Nimien yms ei tarvitse jäädä sinne pysyvästi vaan kun dokumentti on avattu ja tulostettu niin sillä muokatulla ei ole mitään virkaan.
Tympii vaan selata tiedostoja läpi ja modota jokaista erikseen, no ainakin oppii nimet ja osoittee ulkoa kun ne tulee kirjoitettua 20 kertaa.
. Toivottavasit tajuatte jotain selityksestäni ja kiitos ennakkoon jos joku osaa vastata.
Tekstin automaattinen kopiointi
bittivelho
2
1324
Vastaukset
- dhgfjhfjhgjgjkjhklh
muokkaa -> etsi ja korvaa ->
- Anonyymi
Löytyikö tähän ratkaisua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701136
- 107990
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72969- 46956
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12891Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31880Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47820