.....jos siis haluaisi kaikkine palveluineen, jokainen varmaan osaa lukea oikein, moni paikka kun antaa vain perinteisen, hyvän kylläkin hieronnan
Thai massage, mikä paras
2
850
Vastaukset
- Niin ja näin
EIpä tuohon apua paljoa voi tarjota. Se on aina siitä kiinni ketä sattuu olemaan töissä ja millä tuulella ja mihin aikaan menet ja onko asiakkaita muita ollenkaan vai onko tupa täynnä. Tuuripeliä.
Pahimpia pettymyksiä on kun sinut saattaa ulkoa mukava daami hierontapaikalle ja sanoo että "just a minute" ja sitten sieltä tulee Juice Leskisen näköinen leidari hieromaan ja sanoo "hello" tekokimeällä äänellä.
Jos suht varman päälle haluaa niin sitten body massageen jossa saat valkata mimmiä rauhassa.
Tavallisissa hierontapaikoissa on huimia hintaeroja. Joissakin mestoissa saa koko hoidon 300 bahtilla kun taas toisissa pyytäävät jopa 800 bahtia. (sisältää tipin molemmat) Toki body massagessa menee 2500 bahtia helposti yhteensä joten halpojahan nuo siihen verrattuna on.
Kun löydät hyvän hierojan niin kysy siltä voiko se tulla joskus illaksi tai yöksi. Yleensä onnistuu aina ja antavat salaa puhelinnumeronsa. - 28x...
Nimim. Niin ja näin antoi hienon vastauksen; noin se menee Pattiksella.
Mutta mennäänpä Helsinkiin, nimeltä mainitsemattomaan salonkiin:
kaverini Paven kanssa menimme hieman hiprakassa sinne. Yläkerrassa oli kaksi pientä huonetta, patjat lattioilla. Pave tykkäsi mammasta ja otti sen; minulle jäi pahus vie se nuorempi ja nätinpi. Likka lääppi siinä n. 5 min; huomasin ettei koskaan ole hieronut. Kysyi sitten että tahdonko muutakin? Mitäs se muu sitten maksaa lisää?, kysyin. 120 e sanoi tyttö, tingin sen sataseen ja toiminnan laatu muuttui radikaalisti.
Mamma oli Paven hieronut ja tuli minulta kysymään että tyydyttikö palvelun laatu.
En voinut kehua koska parempaakin on saatu. Mamma sanoi että viidelläkympillä hän hoitaa sinut kuntoon. Kieltäydyin nyt kuitenkin ja kaulukset pystyssä liukenimme Helsingin iltahämärään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644