xboxiin säästäminen

niksu 12345

Eli yritän saada tarpeksi rahaa xbox 360 neen sekä minecraftiin
lokakuuhun mennessä tämä paketti tulisi kustantamaan 150 e pyydän teiltä neuvoja
rahan saamiseen .toivon asianmukaisia vastauksia

15

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enoojonne

Kannattaa täältä kattoo ja klikkailla vähä mainoksia saa suht helposti rahaa

http://adf.ly/WsWSb

• bushtheboss

kyllä kun jonkun sinun tekemistä linkeistä joku avaa 1000kertaa saat 50senttiä... onnea yritykseen.
        Kysele naapureilta/perheeltä voitko tehä heille töitä(jos olet alle 14v
        Jos olet 14 voit alkaa jakamaan lehtiä(HJEX.fi työpäivät ke ja la ja kuukaudes saat reilut 60-70e.

Tai kerää pulloi.
        Tai myy vanhoi tavaroita pois

• ei vaan kannata

Et halua pelata Minecraftia Xboxilla, voin luvata että on paljon, paljon huonompi kuin PC:llä

• niksu 12345

1 .kaverillani on minecraft xbox 360sellä ja ihan hyvä on omasta mielestäni
        2 .minulla on niin vanha pc joten en usko että se pyörittää lähes mitään pelejä
        3 .enkä oikein pidä pcllä pelaamisesta

• pc mies
        niksu 12345 kirjoitti:

1 .kaverillani on minecraft xbox 360sellä ja ihan hyvä on omasta mielestäni
        3 .enkä oikein pidä pcllä pelaamisesta

"1 .kaverillani on minecraft xbox 360sellä ja ihan hyvä on omasta mielestäni
        3 .enkä oikein pidä pcllä pelaamisesta "

1. oletko kokeillut pc:llä? kontrollit aivan karmeat Xboxilla
        2. minecraft ei paljoa koneelta vaadi
        3. ei ole mikään peruste

• esonpärinäjuoma
        pc mies kirjoitti:

"1 .kaverillani on minecraft xbox 360sellä ja ihan hyvä on omasta mielestäni
        3 .enkä oikein pidä pcllä pelaamisesta "

1. oletko kokeillut pc:llä? kontrollit aivan karmeat Xboxilla
        2. minecraft ei paljoa koneelta vaadi
        3. ei ole mikään peruste

minecraft vaatii yllättävän paljonkin koneelta...

• Jappervokki
        esonpärinäjuoma kirjoitti:

minecraft vaatii yllättävän paljonkin koneelta...

Jep, se voi kyllä pyöriä vanhemmallakin läppärillä, mutta piirtoetäisyys ei ole kummoinen. Minäkin olen tehnyt rakennelmia, jotka katoavat sumuun kun yritän saada ne yhteen kuvaan.

• chestro

Voi ny jotain noloja homobokseja, siis perkele oot tyhmä ku semmosen haluut :D

• al.qaida

Osta koneeseen osia tarpeen mukaan nii ei vanhene pikkujäbä... On se palikkapaskakin paljon parempi koneella.

• ps3pitääolla

älä viddu osta mitää homoboxii osta ps3 slim 32gb ja on suht samanhintanenki kui homoboxi.. ja ps3seen saa paljon parempia pelei esim. last of us tai diablo.. itelläni on pcssä minecraft ja usko vaa et pcl on parempi.

• naakanpelstaja
    • Näin saat rahaa!

Oo katu huora ja diileri niin saatt vitusti rahaa niinku mä!

• kassu1

Minecraft tulee myös PlayStationille ps storesta sen saa!! Ja ps3 on paljon parempi kuin Xbox 360

• pcmasterrace
        kassu1 kirjoitti:

Minecraft tulee myös PlayStationille ps storesta sen saa!! Ja ps3 on paljon parempi kuin Xbox 360

/r/pcmasterrace

• sdafgar

katu on paras vaihtoehto

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      3
      3996
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2052
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      846
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      774
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      728
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      728
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      722
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      705
    9. 35
      664
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe