xboxiin säästäminen

niksu 12345

Eli yritän saada tarpeksi rahaa xbox 360 neen sekä minecraftiin
lokakuuhun mennessä tämä paketti tulisi kustantamaan 150 e pyydän teiltä neuvoja
rahan saamiseen .toivon asianmukaisia vastauksia

15

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enoojonne

Kannattaa täältä kattoo ja klikkailla vähä mainoksia saa suht helposti rahaa

http://adf.ly/WsWSb

• bushtheboss

kyllä kun jonkun sinun tekemistä linkeistä joku avaa 1000kertaa saat 50senttiä... onnea yritykseen.
        Kysele naapureilta/perheeltä voitko tehä heille töitä(jos olet alle 14v
        Jos olet 14 voit alkaa jakamaan lehtiä(HJEX.fi työpäivät ke ja la ja kuukaudes saat reilut 60-70e.

Tai kerää pulloi.
        Tai myy vanhoi tavaroita pois

• ei vaan kannata

Et halua pelata Minecraftia Xboxilla, voin luvata että on paljon, paljon huonompi kuin PC:llä

• niksu 12345

1 .kaverillani on minecraft xbox 360sellä ja ihan hyvä on omasta mielestäni
        2 .minulla on niin vanha pc joten en usko että se pyörittää lähes mitään pelejä
        3 .enkä oikein pidä pcllä pelaamisesta

• pc mies
        niksu 12345 kirjoitti:

1 .kaverillani on minecraft xbox 360sellä ja ihan hyvä on omasta mielestäni
        3 .enkä oikein pidä pcllä pelaamisesta

"1 .kaverillani on minecraft xbox 360sellä ja ihan hyvä on omasta mielestäni
        3 .enkä oikein pidä pcllä pelaamisesta "

1. oletko kokeillut pc:llä? kontrollit aivan karmeat Xboxilla
        2. minecraft ei paljoa koneelta vaadi
        3. ei ole mikään peruste

• esonpärinäjuoma
        pc mies kirjoitti:

"1 .kaverillani on minecraft xbox 360sellä ja ihan hyvä on omasta mielestäni
        3 .enkä oikein pidä pcllä pelaamisesta "

1. oletko kokeillut pc:llä? kontrollit aivan karmeat Xboxilla
        2. minecraft ei paljoa koneelta vaadi
        3. ei ole mikään peruste

minecraft vaatii yllättävän paljonkin koneelta...

• Jappervokki
        esonpärinäjuoma kirjoitti:

minecraft vaatii yllättävän paljonkin koneelta...

Jep, se voi kyllä pyöriä vanhemmallakin läppärillä, mutta piirtoetäisyys ei ole kummoinen. Minäkin olen tehnyt rakennelmia, jotka katoavat sumuun kun yritän saada ne yhteen kuvaan.

• chestro

Voi ny jotain noloja homobokseja, siis perkele oot tyhmä ku semmosen haluut :D

• al.qaida

Osta koneeseen osia tarpeen mukaan nii ei vanhene pikkujäbä... On se palikkapaskakin paljon parempi koneella.

• ps3pitääolla

älä viddu osta mitää homoboxii osta ps3 slim 32gb ja on suht samanhintanenki kui homoboxi.. ja ps3seen saa paljon parempia pelei esim. last of us tai diablo.. itelläni on pcssä minecraft ja usko vaa et pcl on parempi.

• naakanpelstaja
    • Näin saat rahaa!

Oo katu huora ja diileri niin saatt vitusti rahaa niinku mä!

• kassu1

Minecraft tulee myös PlayStationille ps storesta sen saa!! Ja ps3 on paljon parempi kuin Xbox 360

• pcmasterrace
        kassu1 kirjoitti:

Minecraft tulee myös PlayStationille ps storesta sen saa!! Ja ps3 on paljon parempi kuin Xbox 360

/r/pcmasterrace

• sdafgar

katu on paras vaihtoehto

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      93
      3641
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2403
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      142
      2049
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      901
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      841
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      820
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      805
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      799
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      707
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      89
      695
    Aihe