Mun ois päästävä eroon täysin uudesta, käyttämättömästä ja ihanasta vanhojentanssimekosta. Kertaakaan en oo käyttäny, koska haluaisin nyt vaihtaa ennen kevään vanhoja, eli hintalaput ja kuitit ja kaikki tallella. Väriltään turkoosi ja kooltaan S. Hintaa voin alentaa kaupan hinnasta, itse maksoin 300e. Infoa jos kiinnostaa!
Vanhojentanssimekko tarjolla!
morqi
4
255
Vastaukset
- alisa1
Laitatko mulle sähköpostiin kuvaa.. [email protected]
- Ninaz
Onks sun mekko yhtää tän tyyppinen?
http://www.stilissima.fi/stilissima/product/vanhojentanssipuku-3071/
Mä etin sinisävyistä, tyllihelmasta wanhojentanssimekkoa ja sun puku kuullostaa lupaavalta :) - morqi
Yläosa on melkein täsmälleen samanlainen, mutta alaosa ei ole tylliä:/ Mutta laita s-postiosoite jos haluat varmuuden vuoksi kuvia!
- lindaelica
Laitatko minullekkin kuvaa s-postiin? [email protected]
myös mekon pituus ja sinun pituus olisi kiva, jotta tietäisi sopiiko itselle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511903
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131826Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391674- 1061250
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228- 851208
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4121110- 62889
- 49841
- 50836