Elikkä passatti täristää tyhjäkäynnillä sekä kiihdytettäessä. kierrosten ollessa 1000 ja 2000 välissä täristää eniten. Aivan kuin ei kävisi kaikilla. Missä vika?
VW PASSAT 1.9 TDI -02 Täristää tyhjäkäynnillä ja ajaessa?
jorppe2
2
718
Vastaukset
- Repesorsanen
Yksi renkaista on otettu kottikärrystä?
- nokivasara
Mulla täristi tyhjäkäynnillä myös aikalailla, 1.9- 07 BXE, vuosi sitten katsastuksessa päästöt olivat 0.91, annoin ns kenkää sinne mennessä että puhdistuu, nyt kesällä kun katsastin niin ensin ajoin tankin lähes tyhjäksi ja panin sinne forttea jonka jälkeen ajoin pari tankillista tuolla Nesteen Pro:lla ja katsastuksessa päästöt oli 0.19, eikä ole täristänyt enää kolmeen kuukauteen, (ainakin toistaiseksi) saattaa olla että tuo Pro ei tosiaankaan nokea moottoria, ja kannattaa antaa myös välillä kenkääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996994- 1592066
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551140Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949