Moi osaiskohan joku neuvoa kun mulla on tollainen otsikon mukainen näppäimistö niin välillä kadottaa windows 8 64bt pro käyttöjärjestelmästä broadcom bluetooth 3.0 usb ajurit näkyvät laitehallinnassa blutoothin kohdalla keltaisena kolmioa\kysymysmerkkinä ,oon ajanut näppäimistöön valmistajan omilta sivuilta ajuri ja ohjelmisto paketin tolle näppäimistölle ,oon myös kokeillu bluetooth singaalin lähetintä eri usb porteissa.
Logitech MX 5000 Bluetooh näppäimistö
16
160
Vastaukset
- ei se pelaa.
Heitä roskikseen se bluetooth näppäimistö, ja hae kaupasta normaali langaton näppäimistö, sit alkaa pelaamaan.
Miten keksitkin ostaa sen bluetooth näppiksen ?langallinen. Kun on jonkin aikaa käyttänyt langattomia hiiriä ja näppiksiä ja vaihellut niihin paristoja alkaa arvostamaan piuhan päässä olevia laitteita. Itselle ei tule enää koskaan langattomia näppiksiä eikä hiiriä olkoot jonkun mielestä miten käteviä hyvänsä.
Moi on mulla noin 8 vuotta toi pelannut ilman mitään ongelmia mutta nyt on vähän ruennut tempuilemaan tossa windows 8 käyttiksestä epäilen että saattaa siintä johtua eikä tää näppis syö paljoa paristoja riittää kun pari kertaa vuodessa vaihtaa.
- Reel Pro
win8fan kirjoitti:
langallinen. Kun on jonkin aikaa käyttänyt langattomia hiiriä ja näppiksiä ja vaihellut niihin paristoja alkaa arvostamaan piuhan päässä olevia laitteita. Itselle ei tule enää koskaan langattomia näppiksiä eikä hiiriä olkoot jonkun mielestä miten käteviä hyvänsä.
Joo, mulla on mikkiksen langaton näppis, menossa toinen vuosi samoilla pattereilla, hiiri on langallinen kun on pelihiiri
Kyllä ne piuhat hieman hankaloittaa niiden käyttöä. MS hiiri ja näppäimistö ovat laadukkaat ja ne ovat toimineet hyvin.
- mjark
Minulla on sama laite, ollut jo 3 vuotta. Yhteys katkeilee, joskus useammin, joskus harvemmin;) Onneksi harvemmin.....
Yhteyden saa nopeasti takaisin painamalla näppiksen tai hiiren tai bluetooth palikan
"Connfct" nappulaa. Totta. Tässä MS näppäimistö hiiressä on yksi huonopuoli. Sen usb piuhan päässä oleva lähetin pitää olla lähellä näitä tai muuten yhteys katkeilee.
Mutta jos se on lähellä niin yhteys pysyy vakaana.- hfsdjk hsjkf
Tuohan on vähintään yhtä paha "käytettävyyden kuristaja" kuin se piuha? Joka tapauksessa itse tykkään piuhallisista vehkeistä, toimivat satavarmasti eikä tarvitse leikkiä akkujen, paristojen, lataamisten tai lähetinten kanssa. Ei sitä piuhaa edes huomaa, jos sen on laittanut kulkemaan järkevästi.
Makuasioita, makuasioita... - sdfwef
hfsdjk hsjkf kirjoitti:
Tuohan on vähintään yhtä paha "käytettävyyden kuristaja" kuin se piuha? Joka tapauksessa itse tykkään piuhallisista vehkeistä, toimivat satavarmasti eikä tarvitse leikkiä akkujen, paristojen, lataamisten tai lähetinten kanssa. Ei sitä piuhaa edes huomaa, jos sen on laittanut kulkemaan järkevästi.
Makuasioita, makuasioita...Riippuu vähän käytöstäkin. Joskus langattoman kujeet pääsee yllättämään kesken pelin ja siinähän seisot keskellä taistelutanteretta maalitauluna ja räpellät hikisillä näpeillä näppäimistön tai hiiren patteriluukkua auki.
Ladattavat akkupatterit sitä paitsi kestävät latausten välillä huonommin kuin ns oikeat patterit joita taas joutuu ostamaan uusia. Mulla on olohuoneessa langattomat vehkeet ja yli vuoden ollu samat patterit. Varsinaiseen pelikoneeseen en langattomia hanki enää ikinä ellei noi kehity ja tule jotain langatonta latausta. Hiirtä lataava hiirimatto ja samaan voisi pistää puhelimenkin.
Joku logitechin langaton ja kallis hiiri mulla oli siinä, hieno ja hyvä ergonomia. Tarkkuus sitten jotain ihan muuta kuin nykyisessä langallisessa eikä johdot haittaa yhtään.
- allllllllllll
Logitech S 510 (ei aivan uusi) näppäimistö hiiri toimii hyvin, ei syö pattereita ja lähettimen kantavuus on useita metrejä
- Ihmettelijä
Mikäköhän mahtaa olla ongelma, kun MX5000- näppis ja hiiri yhdistelmän hiiren rulla toimii ihan miten sattuu. Ei rullaa kun sitä pyörittää, muttaa saattaa liikuttaa sivua ylös alas ihan itsellään. Lyömällä hiiren pöytään saa toimimaan joskus päiväksi-pariksi täysin normaalisti, kunnes aloittaa taas saman leikin. Käytös joka ohjelmassa samanlaista, eli ei pitäisi johtua mistään sellaisesta, ajurit päivitetty logitechin sivuilta.
- eip muuta
hiiri hajoamassa.
- Lerppa Fagerström
Avaa se hiiri ja putsaa köntsäpalleroista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781