Olimme isäni kanssa lomalla Alanyassa ja satuimme saamaan varmaan paikan parhaimman ja ystävällisimmän kuskin! Käytiin autolla mahtavassa vuoristossa (koko loman ehdoton kohokohta) ja puikkelehdittiin paikoissa, joissa ei näkynyt lainkaan turisteja (ei tosin paljon muitakaan ihmisiä :)), kanjonilla, linnoituksella, läheisessä pikkukaupungissa missä oli maukasta kofte-ateriaa alle neljällä eurolla.. Kuski vei meidät myös erinäisiin paikkoihin shoppailemaan. Toimme mm. leipomosta turkkilaisia herkkuja ja kävimme yhdessä paikallisella torilla ostamassa tosi edullisesti mausteita sun muuta kotiin.
Minä ja isäni suosittelemme kuskia erittäin lämpimästi. Menemme hänen kyydillään ensi kerralla myös!
Autolla pääsee huristamaan ihan minne itse haluaa. Vaikkapa toiseen kaupunkiinkin tai Pamuccaleen.
Itse maksoimme noin 50 € KOKO PÄIVÄN kruisailusta bensakulut. Kuski oli kuitenkin tosi ystävällinen & joustava, ei lainkaan rahan perään. Kannattaa ottaa suoraan häneen yhteyttä ja kysellä.
Puhelin: 00905340112538
sposti: [email protected]
Kannattaa kyllä ehdottomasti tehdä lomastaan vähän erilainen. Ekat kaksi päivää vietimme melkoisessa tylsyydessä, mutta onneksi keksimme vuokrata oman auton. Plus, Alanyassa on hirveän kallista kulkea tavallisilla takseilla. Jos haluaa vaikka ihan linnoitukselle, joutuu siitä pulittamaan muistaakseni about 15 €.. Eli omalla kuskilla säästää selkeää rahaakin.
Halpa yksityiskuski & auto suosittelu
uudestaanalanyaan
0
188
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265