Ompas tämä palsta hiljentynyt, kukaan ei näköjään ole enään kirjoittanut moneen päivään ??? outoa. Vai onko täällä jaettu bannia...Pariin kuukauteen en täällä ole käynyt, niin vähän yllätti tämä autius nyt.
No nyt voin laittaa muutaman syksyisen kuvan, ei ne ainakaan montaa häiritse.
Oikein mukavaa syksyn jatkoa, jos joku sattuu täällä käymään !
http://youtu.be/XNzxMoW1RwA
Moikka pitkästäaikaa ;)
17
224
Vastaukset
- akileija
Kiitos hienoista kuvista!
- Ihana luonto
Kauniita kuvia kiitos niistä, vaihteeksi jotain kaunistakin täällä.
- deletedeletedelete
En tiedä oletko Sikra ehtinyt seuraamaan tätä ketjua, mutta tässä on näkynyt syy palstan autiuteen. Tästä on poistettu montakymmentä viestiä. Eli ei ole syynä se etteikö ihmiset täällä kirjoittaisi tai että kaikki olisivat bannissa vaan viestit eivät saa olla täällä, kaikki poistuu. Kuka sellaisella palstalla jaksaa kirjoittaa mitään. Onneksi on parempia palstoja joille on lupa jopa kirjoittaa viestejä.
- entinen käyttäjä
Poistuneet viestit ovat olleet sääntöjen vastaisia.
http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot
Suomi 24 palveluissa ei saa
Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä
Esittää perättömiä väitteitä
Kiitos Sikra kauniista kuvista. Hyvää syksyn jatkoa.
Olit taas kerran saanut kuvattua vaikka mitä. Mulla tulee aina sun närhikuvia katsoessa mieleen yksi lehtijuttu missä luontokuvauksen ammattilainen selitti että närhestä on valtavan vaikeeta saada kelvollisia kuvia, se kun on niin arka ja säikky.
Tää viikonloppu on ollut kyllä hieno, kun ollaan tehty sitä yhtä juttua niin aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Saatiin se aika hyvään malliin.Lämmin ( 11) aurinkoinen viikonloppu on ollut täälläkin, oltiin tänään Pulkkilanharjulla lintujen muuttoa seuraamassa ja eilen Artjärvellä.
Laita kuvia siitä ''jutusta''...
- oikein arvas
et poistuihan tää,,
No hei pitkästä aikaa...johan oli taas hurmaavia kuvia!
Täällä on meneillään jokin hyvin outo systeemi; ylläpitoa ei voi syyttää, eikä mistään banneista ole kyse, vaan vain ja ainoastaan siitä, että täältä hyvin oudosti poistuu likimain kaikki. Jopa nekin, joissa ei pienimmässäkään määrin ole kyse mistään asiattomuudesta. "Joku" vain haluaa ilkeillä ja poistaa/poistattaan suurinpiirtein kaiken. Varmaan tämä mun vastauksenikin poistuu salamana... - Syksyä;;;
kiitos kauniista videosta.
Siirry sinäkin Sikra muualle, syynä on se että kaikki viestit katoaa ja ilmoitetaan asiattomaksi.
Monet ovat siirtäneet kauniit videot ja keskustelut toisaalle.
Itse siirryin instal grammiin, jo aikaa sitten.
Hyvää syksyä sinulle ja koirillesi ;)Voi kuule mä olen siirtynyt kahdelle muulle palstalle jo muutama kuukausi sitten, niillä on tosi mukavia kirjoittajia.
Joskus käyn kurkkaamassa joko täällä on virinnyt se ''oikeiden koiraihmisten'' antoisa keskustelu koirista, jota me muutamat kuulemma häirittiin...nyt ollaan me ''häiriköt'' poistuttu täältä mutta ei niitä koira-aiheisia keskusteluja vaan ole näkynyt
Heippa, syksyn jatkoja...- Pukeli.
Sikra kirjoitti:
Voi kuule mä olen siirtynyt kahdelle muulle palstalle jo muutama kuukausi sitten, niillä on tosi mukavia kirjoittajia.
Joskus käyn kurkkaamassa joko täällä on virinnyt se ''oikeiden koiraihmisten'' antoisa keskustelu koirista, jota me muutamat kuulemma häirittiin...nyt ollaan me ''häiriköt'' poistuttu täältä mutta ei niitä koira-aiheisia keskusteluja vaan ole näkynyt
Heippa, syksyn jatkoja...Heh. Onks rva. Haukullinen ja siellä sun kivalla palstalla ?..
Minun mielestä kyllä kirjoituksissakin pitää olla hiukan särmää. Pelkkä asialinja ei kauaa kiinnosta ketään.
Tervetuloa takaisin sitte, kun saat tarpeeksesi siitä lällätyksestä. - jotain kivaa
Sikra kirjoitti:
Voi kuule mä olen siirtynyt kahdelle muulle palstalle jo muutama kuukausi sitten, niillä on tosi mukavia kirjoittajia.
Heippa, syksyn jatkoja...Oi miten ihanaa:)))))!
- tunnistelija
Sikra kirjoitti:
Heippa, syksyn jatkoja...Ne on facebookissa nykyääh keskustelemassa . Ne muut.
- Pukeli.
Ihania järvivesi kuvia. Tykkäisin niin asua piilossa siellä jossakin kaukana jjärven rannalla vapaana kaikesta täytymisestä.
- kiitti kiitti
IHANA VIDEO
Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029