olen huomannut että meidän alueella (pohjanmaalla) kauemmin harrastaneet dissaavat aika surutta uusia kätköttäjiä (enimmäkseen naiset) esim. jos naatit ei ole aivan kohdillaan, kai ne on niin urautuneet ja tärkeintä on loggaus määrä eikä etsimisen ilo, parhaansa ne uudetkin harrastajat varmaan yrittää ei kukaan ole seppä syntyessään. Mieluummin kannustusta eikä haukkumista niin uusillakin säilyy mielenkiinto harrastusta kohtaan
ihme dissausta
3
156
Vastaukset
- Asiallista varmaan
Laitapa esimerkki jostain tällaisesta dissauksesta niin katsotaan. Kätkän nimi/koodi riittää.
Epäilenpä kuitenkin ettei kysessä ole kätköttäjän dissaus vaan aivan asiallinen huomauttaminen huonoista koordinaateista. Ei ne saa yli kymmentä metriä heittää. - +600gc
taitaa olla kätköilyssä niin monta mielipidetta kun etsijää, itse en koe järkevänä jos naatit näyttää suoraan sillan alle ja siellä iso eväs rasia mihin laittaa nimi, itse ainakin kaipaan vähän haastetta etsintään ja se 10 metrin heitto ei haittaa koska tiedän että minulla voi naatit heittää sen 10 metriä ja seuraavalla taas osuu aivan kohdilleen, esim. sää olosuhteet jne vaikuttaa gepsin toimintaan eli ei liian vakavaksi saa laittaa tätäkään harrastusta :)
- Asiallista varmaan
Se on yksi asia että oman kepsin naatit heittävät ja toinen asia että kätkön koordinaatit heittävät. Jos ne heittävät ja siitä useampi huomauttaa niin fiksu kätköttäjä korjaa naatit eikä siinä ole mitään kummallista eikä loukkaantumisen aihetta.
Eipä muuten löytynyt yhtään esimerkkiä aloittajan valittamasta dissauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409