Tarviiko kukaan dinaareita?

Matkalta palannut

Heips, minulla jäi yli 200 dinaaria, kun en ollut kuullutkaan, ettei niitä voi vaihtaa Suomessa. Nyt siis joku, joka on Tunisiaan lähdössä saisi ilmaisen rahanvaihdon. =) Asun Helsingissä.
Ota yhteyttä: [email protected]

5

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmainen rahanvaihto

      Siis Tunisian Dinaari on suljettu valuutta jonka vieminen maan ulkopuolelle on rikos jos siitä jää kiinni :)
      Eli en itse lähtisi sinne kyseistä summaa viemään ja tuo ilmainen rahanvaihto
      niin rahanvaihto on ihan ilmaista tunisiassa johtue nimenomaan suljetusta valuutasta eli mitään vaihtopalkkioita ei veloiteta

    • muumimummu

      Kysäise Forexilta, saattavat vaihtaa. Olen itse aikoinaan siellä vaihtanut jotain suljettua valuuttaa ilman mitään ongelmaa, ja kun lähdin Tunisiaan noin viikko sitten, olisin saanut Forexista dinaareja, jos olisin odottanut että ne lähetetään Itiksen toimistolle, jossa itse asioin.

      • outoa 4

        Mistä Forex niitä toimittaa jos niitä ei välitetä Tunisian ulkopuolelle......
        Suljetulla valuutalla halutaan euroja Tunisiaan....todella oudolta kuullostava väite
        jos tullissa on dinaareita ne otetaan pois esim.minut on monastirissa tullissa kysytty onko dinaareita?
        Todella oudolta kuullostava väite.....mutta jos totta niin olisi hauska kuulla jos joku on oikeasti saanut Forexilta dinaareja...


    • muumimummu

      No onhan niitä dinaareja Tunisian ulkopuolella tälläkin hetkellä ainakin ketjun aloittajalla Helsingissä :D Ja Forexista olisin saanut niitä noin 80 eurolla. Ei tuo nyt niin tavatonta ole.

    • forex joo

      Joo ei sitä väitetäkään että niitä ei yksityisillä ihmisillä ole.... mutta että Forex välittäisi niin täyttä puppua ...mummulla liirat ja dinaarit sekaisin...tai forex tekee rikollista toimintaa tunisian ulkopuolella aikamoinen väite

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe