Tarviiko kukaan dinaareita?

Matkalta palannut

Heips, minulla jäi yli 200 dinaaria, kun en ollut kuullutkaan, ettei niitä voi vaihtaa Suomessa. Nyt siis joku, joka on Tunisiaan lähdössä saisi ilmaisen rahanvaihdon. =) Asun Helsingissä.
Ota yhteyttä: [email protected]

5

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmainen rahanvaihto

Siis Tunisian Dinaari on suljettu valuutta jonka vieminen maan ulkopuolelle on rikos jos siitä jää kiinni :)
      Eli en itse lähtisi sinne kyseistä summaa viemään ja tuo ilmainen rahanvaihto
      niin rahanvaihto on ihan ilmaista tunisiassa johtue nimenomaan suljetusta valuutasta eli mitään vaihtopalkkioita ei veloiteta

• muumimummu

Kysäise Forexilta, saattavat vaihtaa. Olen itse aikoinaan siellä vaihtanut jotain suljettua valuuttaa ilman mitään ongelmaa, ja kun lähdin Tunisiaan noin viikko sitten, olisin saanut Forexista dinaareja, jos olisin odottanut että ne lähetetään Itiksen toimistolle, jossa itse asioin.

• outoa 4

Mistä Forex niitä toimittaa jos niitä ei välitetä Tunisian ulkopuolelle......
        Suljetulla valuutalla halutaan euroja Tunisiaan....todella oudolta kuullostava väite
        jos tullissa on dinaareita ne otetaan pois esim.minut on monastirissa tullissa kysytty onko dinaareita?
        Todella oudolta kuullostava väite.....mutta jos totta niin olisi hauska kuulla jos joku on oikeasti saanut Forexilta dinaareja...

• muumimummu

No onhan niitä dinaareja Tunisian ulkopuolella tälläkin hetkellä ainakin ketjun aloittajalla Helsingissä :D Ja Forexista olisin saanut niitä noin 80 eurolla. Ei tuo nyt niin tavatonta ole.

• forex joo

Joo ei sitä väitetäkään että niitä ei yksityisillä ihmisillä ole.... mutta että Forex välittäisi niin täyttä puppua ...mummulla liirat ja dinaarit sekaisin...tai forex tekee rikollista toimintaa tunisian ulkopuolella aikamoinen väite

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51