Yritän katsoa äkkilähtöä kahdelle ja tuon niminen yritys(?) tarjoaa lomia.
Voiko tuohon luottaa? onko joku varannut tuota kautta matkan?
Lowcostholidays?
5
284
Vastaukset
- Voit soittaakin
Brittiläinen matkatoimisto, järjestää lähinnä itse räätälöityjä matkoja.
Matkatoimistorekisterissä :
LOWCOSTTRAVELGROUP LIMITED U.K. FILIAL I FINLAND
y-tunnus: 2496437-3
aputoiminimi: Markkinointinimi: Apolloflex
toimintamuoto: Matkanjärjestäjä
rekisteritunnus: 6703/12/Mj
vakuus: Vakuus on
Koko konserni suurempi kuin kaikki paikalliset matkatoimistot yhteensä.
Olen itse lähdössä syyslomaviikolla Lowcostin reissuun.
Huomattavasti huokeampaa, jos ei välitä tervetulotilaisuus appelsiinimehuista eikä "aina paikalla" olevista oppaista.
Puhelinpalvelukin toimii heillä, jopa klo 23.00 saakka.
Jos vielä epäilyttää niin soita. Ainakin itse sain sieltä hyvät ohjeet mm. kuljetuksiin. - Ei tarvi miettiä
Syyslomaviikko (42) Allinclusive Mallorca kuljetuksineen ***hotla meren rannalta, suorilla lennoilla Finnair 8 pvä 2aik 2nuorta yht alle 1600€.
Vastaavat "Suomi"-matkatoimistoista----- 3000 - 4000 € !!!!
Joitakin Nazar matkoja vähän alle 3000€.
Matka varattu ennen syyskuuta.
Miettimisen aihetta....mmmm....Mistähän varais. - Ei enää epäluuloinen
Palasimme juuri ko. matkatoimiston matkalta Espanjasta. Meillä ainakin kaikki toimi moitteetomasti, olimme ottaneet heidän kauttaan lennot ja hotellin, sekä kuljetukset lentokenttäkuljetukset, Kaikki mistä maksoimme piti paikkansa ja saimme lomamme tosi kohtuullisella hinnalla.
- lonkero5
no niin vakuuttahan sillä firmalla ei suomessa ole että itse en suosittele,mietis tarkkaan
- Isompi lonkero
No jos et osaa lukea matkatoimistorekisterin sivua, niin ei voi mitään !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052