Yritän katsoa äkkilähtöä kahdelle ja tuon niminen yritys(?) tarjoaa lomia.
Voiko tuohon luottaa? onko joku varannut tuota kautta matkan?
Lowcostholidays?
5
269
Vastaukset
- Voit soittaakin
Brittiläinen matkatoimisto, järjestää lähinnä itse räätälöityjä matkoja.
Matkatoimistorekisterissä :
LOWCOSTTRAVELGROUP LIMITED U.K. FILIAL I FINLAND
y-tunnus: 2496437-3
aputoiminimi: Markkinointinimi: Apolloflex
toimintamuoto: Matkanjärjestäjä
rekisteritunnus: 6703/12/Mj
vakuus: Vakuus on
Koko konserni suurempi kuin kaikki paikalliset matkatoimistot yhteensä.
Olen itse lähdössä syyslomaviikolla Lowcostin reissuun.
Huomattavasti huokeampaa, jos ei välitä tervetulotilaisuus appelsiinimehuista eikä "aina paikalla" olevista oppaista.
Puhelinpalvelukin toimii heillä, jopa klo 23.00 saakka.
Jos vielä epäilyttää niin soita. Ainakin itse sain sieltä hyvät ohjeet mm. kuljetuksiin. - Ei tarvi miettiä
Syyslomaviikko (42) Allinclusive Mallorca kuljetuksineen ***hotla meren rannalta, suorilla lennoilla Finnair 8 pvä 2aik 2nuorta yht alle 1600€.
Vastaavat "Suomi"-matkatoimistoista----- 3000 - 4000 € !!!!
Joitakin Nazar matkoja vähän alle 3000€.
Matka varattu ennen syyskuuta.
Miettimisen aihetta....mmmm....Mistähän varais. - Ei enää epäluuloinen
Palasimme juuri ko. matkatoimiston matkalta Espanjasta. Meillä ainakin kaikki toimi moitteetomasti, olimme ottaneet heidän kauttaan lennot ja hotellin, sekä kuljetukset lentokenttäkuljetukset, Kaikki mistä maksoimme piti paikkansa ja saimme lomamme tosi kohtuullisella hinnalla.
- lonkero5
no niin vakuuttahan sillä firmalla ei suomessa ole että itse en suosittele,mietis tarkkaan
- Isompi lonkero
No jos et osaa lukea matkatoimistorekisterin sivua, niin ei voi mitään !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297