Yritän katsoa äkkilähtöä kahdelle ja tuon niminen yritys(?) tarjoaa lomia.
Voiko tuohon luottaa? onko joku varannut tuota kautta matkan?
Lowcostholidays?
5
299
Vastaukset
- Voit soittaakin
Brittiläinen matkatoimisto, järjestää lähinnä itse räätälöityjä matkoja.
Matkatoimistorekisterissä :
LOWCOSTTRAVELGROUP LIMITED U.K. FILIAL I FINLAND
y-tunnus: 2496437-3
aputoiminimi: Markkinointinimi: Apolloflex
toimintamuoto: Matkanjärjestäjä
rekisteritunnus: 6703/12/Mj
vakuus: Vakuus on
Koko konserni suurempi kuin kaikki paikalliset matkatoimistot yhteensä.
Olen itse lähdössä syyslomaviikolla Lowcostin reissuun.
Huomattavasti huokeampaa, jos ei välitä tervetulotilaisuus appelsiinimehuista eikä "aina paikalla" olevista oppaista.
Puhelinpalvelukin toimii heillä, jopa klo 23.00 saakka.
Jos vielä epäilyttää niin soita. Ainakin itse sain sieltä hyvät ohjeet mm. kuljetuksiin. - Ei tarvi miettiä
Syyslomaviikko (42) Allinclusive Mallorca kuljetuksineen ***hotla meren rannalta, suorilla lennoilla Finnair 8 pvä 2aik 2nuorta yht alle 1600€.
Vastaavat "Suomi"-matkatoimistoista----- 3000 - 4000 € !!!!
Joitakin Nazar matkoja vähän alle 3000€.
Matka varattu ennen syyskuuta.
Miettimisen aihetta....mmmm....Mistähän varais. - Ei enää epäluuloinen
Palasimme juuri ko. matkatoimiston matkalta Espanjasta. Meillä ainakin kaikki toimi moitteetomasti, olimme ottaneet heidän kauttaan lennot ja hotellin, sekä kuljetukset lentokenttäkuljetukset, Kaikki mistä maksoimme piti paikkansa ja saimme lomamme tosi kohtuullisella hinnalla.
- lonkero5
no niin vakuuttahan sillä firmalla ei suomessa ole että itse en suosittele,mietis tarkkaan
- Isompi lonkero
No jos et osaa lukea matkatoimistorekisterin sivua, niin ei voi mitään !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342704Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2592284Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221403- 1151062
- 961011
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041003Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13902Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55798Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50751Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277732