Olen oppisopimuksella laitoshuoltajaksi...kysyn neuvoa mitä kaikkee pitää osata ja mitä todennäköisesti kysytää. Olen siis terveyskeskuksen vuodeosastolla...kun aattelin tehdä näin että eka desinfion käteni ja laitan puhtaat hanskat käteen ja puhtaaltapuolen laitan tavarat esineet omille paikoille ja sen jälkeen ajattelin ottaa hankat pois kädestä ja laitta käsidesiä ja puhtaat hanskat ja sitten jos on dekoon mentävät sisään otan hankat pois ja laitan käsidesiä ja laitan dekon päälle. laitan käsidesiä hankat käteenJos on huuhteluhuoneessa tippatelineitä tai apuvälineitä niin pyyhin ne,pitääkö se olla desifektioaina vai riittääkö esim yleispuhdistusaine? Sitten kerron kulun mikä on se kulku meiltä välinehuoltajalle......mitä muuta mun pitää osata?Samana päivänä on myös hoiva ja huolenpito näyttö?? Vinkkejä kaipaan toden teolla...
Välinehuolto näyttö
heidi220180
2
633
Vastaukset
- .............
Aika sekavaa tekstiä oli....
- Anonyymi00002
ota lisää kaljaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574