tosi hyvä opel joo tehty kone remontti ja hyvät musiikki vehkeet todellisuus on kone on aivan loppu ja nokka niin kulunu että morjes ja popit vahvarit kestää päällä sen puolituntia ja elementit palaneet ja jos leimata haluaa nin kaikki nivelet ja suurin osa palloista uusiksi ja päästöt saada edes sinnepäin voin puhua kokemuksesta ostin auton ja peruin kaupat kun oli tehty sellaisia naula patentteja palloihin sun muualle vaikka piti olla helppo näin kuvailtiin myynnissä.Tuning auto, Hyvät stereot
Moottoriremontin jälkeen ajettu n. 70tkm (penkissä tehoja n 170 hv). Vaatii jarruremontin pakoputken korjauksen ja sen takia auto ei ole katsastettu.
Hinta valmiiksi tingattu.
HYVÄ PROJEKTIAUTO!
Ostaja ei tullut joten täällä se on taas! ps. kyllä ostaja tuli ja tuli uudelleen ja toi auton takaisin siksi uudelleen myynnissä
CGE-429 calibra
halvalla hyvä
1
214
Vastaukset
- tuttu juttu
joo tiedän auton ja ei kannata sotkeutua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.871519- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 551015
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50966- 63951
- 42797
- 47772
- 113726