Tähän asti on voinut seurata junien kulkua netistä, kartalta. Nyt VR imagonsa vuoksi keksii jotain uutta. Myöhästyykö juna? Vedetään kartalta pois. Näkyy vain aikataulun mukaan kulkevat junat.
Esimerkkinä juuri nyt (la 5.10. klo 10:40). Juna IC 916 Turkuun on myöhässä 35 min. Kun myöhästyminen ylitti 10 min, turha on enää koko junaa etsiä, ei näy.
Lyhytnäköistä se imagon huijaaminen.
VR:n uusi keksintö
4
169
Vastaukset
Noo, pääjohtajalle taas lisää palkkaa, vaikkei hommiaan osaa, paskaa ostetaan vaikka hyvääkin ois tarjolla.
Samapa tuo on, helpompi on kamelin ......- Hitaalla? Niin olet.
Höpöhöpö. Junia mitenkään "vedetä" kartalta mihinkään. Mikäli junan kuulutuslaitteisto on epäkunnossa, eikä anna/ota gprs- signaalia, niin ei pallura myöskään kartalla näy. Myöhästyminen ei liity tähän mitenkään.
- wvwvwvwvwvwv
Mistäs tuollanen linkki löytyy?
- ei aukoton
Palvelu on sinänsä hyvä: http://www.vr.fi/fi/index/aikataulut/junatkartalla.html
Ohimennen. K.o. junan ja muidenkin junien myöhästelyn syynä (lähinnä Jyväskylän seudulla) on tänään(kin) ollut vika ohjausjärjestelmässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882