Onko kellään kokemusta kyseisestä kaivurista? onko yhtäkova ruokanen mitä vanhat åkermannit? Tyyppi viat? onko näissä jo muuttuvatilavuuksiset pumput?
ÅKERMAN EC150
4
630
Vastaukset
- pon1
Olen kuullut joskus jonkun kehuvan että ois laadukkaampi mitä korealaiset koneet.
- ÅKERMAN
Eipä tunnu olevan ketään kaivinkonemiehiä palstalla. taitaa pennut kirjotella nykyään tällä palstalla kun on menny taso näin huonoks.
- niinpäs
taitaa pennut kysellä tyhmiä
EC 150 taitaa olla Perkins 1004 koneella tai sitten Cummins 3.9, kyllähän nykyajan koneet ovat toki taloudellisempia vanhempiin verrattuna jos pelkkää polttoaineen kulutusta laskee, mutta kokonais kustannukset ovat täysin verrannollisia huollon määrään. Perkinseissä on ollut jonkin verran ongelmia alakerrassa joten olettaisin hyvän huollon ja tiheät öljynvaihto välit olevan paikallaan kyseisen moottorin kanssa.
Pumppu on kawasakin valmistama säätyvätilavuuksinen ja myös hyvä sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029