Levottomimmat alueet Hämeenlinnassa?

takaisin muutto

Takaisin muutto Hämeenlinnaan tiedossa ja nyt katsellut kerrostaloasuntoa. Mitkäs alueet nykyään sillä seudulla on niitä levottomimpia? Tietää vähän välttää.

43

6639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juntti699

      Ei tässä junttikylässä ole sellaisia alueita.

      • En kyllä muutaisi

        Lammi on nykyään levottomin! Siellä on jos jonkinlaista pahantekijää.


    • takaisin muutto

      No se on sitten edistystä. Sillon aikonaan kun siellä asuin niin sellasia levottomia alueita oli. Esim. Katumalla ei halunnut kukaan asua tutuista.

    • varissuo

      Määrittele ' levoton ' ? Katumalla pari pultsaria kuseksii nurkkiin, nii jopa on meininkiä taas olevinaan.
      "Ei saa yöllä nukutuksi ku lorina käy, herrajumala!" :D
      Suomessa ei ole levotonta ku pääkaupunkiseudulla ja parin muun suuren kaupungin asuinalueella. Tämä on Hämeenlinna :)

    • nuku siinä sitten

      Kuralassa ja Sairiossa räksyttää koirat ulkona yötäpäivää.

    • cvssdfqewfq

      Keskustassa kiertää joku rokkiauto vielä klo 23 toria ympäri

      • ncdwq3

        Elvis,jos rokkabilly soi ja torttu kuskil


    • raitis vaan ei raivo

      Muutin ojoisille viimekesänä ja muuten hyvä paikka, paitsi näitä ravintola kännääjiä riittää yötämyöten. Onneksi tulee kylmää että vähenee niiden näkyminenkin.
      Lapset saa suotta "vanhemmiltaan" juomisen oppia, pienestä asti.

    • Lammi on pahin
    • i know

      Karhitie pahin, hyvänä kakkosena Sahratie, Katumantie, Pikkuaro

      • you know

        Onkohan "I know" häädetty mainituistaan paikoista? Aika monta paikkaa hällä esimerkkeinä.


      • Sottapyttyjenpiha

        Sahratie 5 ainakin ulkoapäin näyttää ihan räjähtäneellee. Piharoskikset pursuaa ja roskiin mahtumattomat roskat, kuten tuulilasinpesukanisterit ym muut mitä ei oo mahtunu viskottu roskiksen ympärille.


    • Lammi on pahin

      Kyllä se on Lammi. Siellä on takavuosina jouduttu julistamaan ulkonaliikkumiskieltokin. Åityi meno niin pahaksi. Hurjaakin hurjempaa
      meno on siellä nytkin.

      • ärsyyntynyt

        Karhuntie 26 ojoisilla pyistonmäellä on ******* täällä on tietty porukka, joka pyrkii saamaan asukkaat pois häädöllä yms. Ei kannata muuttaa Vvo:n taloihin.


      • koiraton,eilapseton
        ärsyyntynyt kirjoitti:

        Karhuntie 26 ojoisilla pyistonmäellä on ******* täällä on tietty porukka, joka pyrkii saamaan asukkaat pois häädöllä yms. Ei kannata muuttaa Vvo:n taloihin.

        Törmännyt heihin ja kuullut paljonkin näiden talokyylien puuhista. Tuntuu että tekevät ilmoituksia, perättömiä vali vali, sen tähden etteivät itse saa kenkää. Muut on hiljaa kun "lunttukyylät" selvittää sääntöjä, itse he kyllä rikkovat kaikkia sääntöjä...narsismi määrittelee idioottien toimet, ihmettelen miten kukaan uskoo. Aina samoilta naamoilta, asuivat he missä tahansa talossa.
        Pyörittävät lastenhoidosta alkaen viisaudessaan vaikka aikas ääliöitä ovat. Ja koirat ulvoo.....


    • derkku torkkuu makiasti

      Demarien kerma eli päällystö asustaa Hätilässä. Se on siis paras ja rauhallisin alue.

      • Varavaravaltuutettu

        Jossain se meidänkin on pakko asustaa.
        Olemme rauhallisia ihmisiä.
        Monet meistä koulukiusattuja, emme halua olla kotikiusattuja.
        Ota Sinäkin työläinen meidän jäsenkirja ja muuta Hätilään kanssamme.
        Laulamme tupakinkereissä useamman kerran viikossa yhdessä Työväenlauluja.

        Eespäin väki voimakas, sillä työläisten yhteisrintamaa ei voita kukaan


      • Viisarin vaihtoehto
        Varavaravaltuutettu kirjoitti:

        Jossain se meidänkin on pakko asustaa.
        Olemme rauhallisia ihmisiä.
        Monet meistä koulukiusattuja, emme halua olla kotikiusattuja.
        Ota Sinäkin työläinen meidän jäsenkirja ja muuta Hätilään kanssamme.
        Laulamme tupakinkereissä useamman kerran viikossa yhdessä Työväenlauluja.

        Eespäin väki voimakas, sillä työläisten yhteisrintamaa ei voita kukaan

        Siellähän teillä on se työväentalokin, jollei ole jo muutettu sohvamyymäläksi.


    • PersfarkkuPoika

      Lammille menen vaan ja ainoastaan hinttikyykkää pelaamaan.

      Muuten pyörin Hauhon keskustan alueella.

      • 1tätönen

        Kapakoiden lähistöt ovat ulkonaliikkujalle ikävimpiä väärinä iltoina, ja niitä juottopaikkoja riittää ympäri kaupunkia. Toisaalta esikaupunkialueilla kaupat ja muut palvelut voivat olla ikävän kaukana kerrostaloistakin. Karhitien ja Sahratien alueilla olen liikuskellut paljonkin, ja kaduilla ainakin on näyttänyt rauhalliselta. Pubithan ovat kauempana. Tutkaile asunnon lähikortteleitakin, ennen kuin teet muuttopäätöksen.


      • Joka alueella ja joka
        1tätönen kirjoitti:

        Kapakoiden lähistöt ovat ulkonaliikkujalle ikävimpiä väärinä iltoina, ja niitä juottopaikkoja riittää ympäri kaupunkia. Toisaalta esikaupunkialueilla kaupat ja muut palvelut voivat olla ikävän kaukana kerrostaloistakin. Karhitien ja Sahratien alueilla olen liikuskellut paljonkin, ja kaduilla ainakin on näyttänyt rauhalliselta. Pubithan ovat kauempana. Tutkaile asunnon lähikortteleitakin, ennen kuin teet muuttopäätöksen.

        taloyhtiössä ja rapussa on omat häirikkönsä, alkoholisteja, bilettävää nuorisoa, mielenterveysongelmaisia, perusvalittajia, turhankyttääjiä, pihaanjumittajia, ihan mitä vaan...
        Olen asunut keskustassa, Myllymäessä ja Kaurialassa, mutta kuulemani mukaan Harakkamäki, Idänpää, Ydinkeskusta, Katuma ja Nummi ovat paikkoja, jonne itse rauhallisena eläjänä en muuttaisi. Kerrostalo on asumismuotona itselleni ainoa mahdollinen, vaikka usein sietämätön. Joutuu väkisin näkemään ihmisiä, joiden kanssa ei haluaisi olla tekemisissä. Rapussa morjestaminen ei ole ongelma, mutta ne puheille väkisin jumiutuvat naapurit...


      • Tykövetoa
        Joka alueella ja joka kirjoitti:

        taloyhtiössä ja rapussa on omat häirikkönsä, alkoholisteja, bilettävää nuorisoa, mielenterveysongelmaisia, perusvalittajia, turhankyttääjiä, pihaanjumittajia, ihan mitä vaan...
        Olen asunut keskustassa, Myllymäessä ja Kaurialassa, mutta kuulemani mukaan Harakkamäki, Idänpää, Ydinkeskusta, Katuma ja Nummi ovat paikkoja, jonne itse rauhallisena eläjänä en muuttaisi. Kerrostalo on asumismuotona itselleni ainoa mahdollinen, vaikka usein sietämätön. Joutuu väkisin näkemään ihmisiä, joiden kanssa ei haluaisi olla tekemisissä. Rapussa morjestaminen ei ole ongelma, mutta ne puheille väkisin jumiutuvat naapurit...

        Tykövetosi on kas niin vastustamaton, minäkin haluisin jumiutua aivan perusteellisesti


      • 1tätönen
        Tykövetoa kirjoitti:

        Tykövetosi on kas niin vastustamaton, minäkin haluisin jumiutua aivan perusteellisesti

        Niin joillekin tuttavuutta tekevät naapurit ovat harmi ja joillekin ilo...


      • Riippuu täysin
        1tätönen kirjoitti:

        Niin joillekin tuttavuutta tekevät naapurit ovat harmi ja joillekin ilo...

        naapurista. Toiset ovat aivan mahtavia, joita voi pitää kavereinaankin, toiset pelkkiä riesakkeita, joita on pakko sietää, siinä missä pakko myös livistää pakoon. Tarkemminkin jos voisinkin kertoa ei pointti jäisi kenellekään epäselväksi, mutta en halua itseni tulevan tunnistetuksi, enkä levitellä erään tietyn naapurini asioita.


    • Töivö Kuulä

      Toivontieltä vapautuu juuri kaksio, vuokra 200 ecceliä kuussa, ei autopaikkaa!

    • Lammin paiva nyt

      Sinä lähtä ko tölö kupasta ja mä leikata sut umpari
      jos haukut Lammia.

      Ajan sata A Dazunilla,kenttavihree väri.

    • TriplaX

      No eiköhän levottomimmat alueet yleensä löydy ravintoloiden läheisyydessä. Siellä missä niitä on tuhta tiheään on myös levottominta.

      • Hälytysalue1

        Keskustahan se aina on levottomin, eniten häiriöitä, pahoinpitelyitä ja varkauksia.


      • Pisuaarit
        Hälytysalue1 kirjoitti:

        Keskustahan se aina on levottomin, eniten häiriöitä, pahoinpitelyitä ja varkauksia.

        Ja tahmeita lätäköitä riittää


    • mopedipojatjajorkke

      Käikälä on nykyään kaikkiein levottomin alue, syynä moottoripyöräkerho. Sieltä lähti jopa tämä kerhotilojen vuokraajakin Ojoisille katteleen uutta kohdetta näille mopopojille.

      • Käitsy

        Mä luulin että nää kerholaiset haluu nimenomaan pitää matalaa profiilia.
        Oletin että pitävät kurissa myös oikeat pahantekijät juurikin siksi, että oletettavasti kaikki pahat teot siellä pistää poliisit heidän perään, oli sitten syytä tai ei.
        Mitä tää moottoripyöräkerho on OIKEASTI tehnyt, että voi sanoa niiden takia että on huono alue. Jos pelkkä oma pelko että jotain tapahtuu ei riitä perusteeks?


      • GGMAN

        Käikälässä ei ole mitään haittaa kerholaisista. Ovat siellä hissukseen kuin kusi sukassa, että saavat olla siellä.


    • cxvvbmkjsa

      Taas vastattu vuoden 2013 kysymyksiin.

      • Anonyymi

        Sehän on hyvä ni voi näin jälkeenpäin lueskella!


    • SiinäpäNe

      Katuma, Käikäälä, Jukola, Ojoinen, Nummi, Kukostensyrjä. Hätilä ja Miemala.

      • aistivarainen.havainto

        Vuodesta/vuosikymmenestä toiseen näin.


    • Kakkapuheita_taas

      "SiinäpäNe" Ei tiedä selvästi yhtään mitään kyseisistä alueista. On aivan väärässä.
      Ainoa mikä noista voi olla hiukan levoton paikka, niin Katuma.
      Muuttakaa pikkusieluiset usaan, tai venäjän lähiöihin niin tiedätte missä on todella levotonta.

      • Anonyymi

        Olen asunut latinalaisessa amerikassa pahoissa kortteleissa ja minua ei muutama pultsari tai narkkari saa kuin nauramaan. Keski-Amerikassa jouduin ampumaan pari murtovarasta. Jos haluatte että joku asuinalue on rauhallinen, pyytäkää minut asumaan sinne. Pistän kuriin kenet häirikön tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asunut latinalaisessa amerikassa pahoissa kortteleissa ja minua ei muutama pultsari tai narkkari saa kuin nauramaan. Keski-Amerikassa jouduin ampumaan pari murtovarasta. Jos haluatte että joku asuinalue on rauhallinen, pyytäkää minut asumaan sinne. Pistän kuriin kenet häirikön tahansa.

        No nyt on lennokkaat jutut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asunut latinalaisessa amerikassa pahoissa kortteleissa ja minua ei muutama pultsari tai narkkari saa kuin nauramaan. Keski-Amerikassa jouduin ampumaan pari murtovarasta. Jos haluatte että joku asuinalue on rauhallinen, pyytäkää minut asumaan sinne. Pistän kuriin kenet häirikön tahansa.

        Ei katuma oikeasti ole Lat.Amerikka !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei katuma oikeasti ole Lat.Amerikka !

        Katuma on kauniin järven rannalla toisin kun jukola, joka on pellolla.


    • Voivoi.teitä

      Tynnyrissä kasvaneet täällä kitisee levottomista asuinalueista. Eivät ole nähneet ulkomailla kunnon slummialueita ja muita levottomia lähiöitä. Kuten esimerkiksi Ruotsissa.

      • Ruotsi on kansankoti, jossa jokaisella on varaa ostaa oma SAAB.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2455
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1464
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      136
      1283
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      350
      1223
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      105
      1140
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1045
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      759
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      729
    9. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      721
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      720
    Aihe