Minne piilottaa kätkön?

Kätköilijä

Olen ajatellut piilottaa lähimetsään kätkön. Ideoita miten voisi naamioida? Tai minne piilottaa.
Purkki kivenkolossa-kätköä en halua tehdä.

15

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerää kokemusta

Ideoita saat parhaiten kun käyt hakemassa kätköjä. Siinä niitä hyviä ja huonompia ideoita tulee tutuksi.

• Kätkön olisi hyvä esitellä jokin tietty paikka/nähtävyys. Itse tykkään tälläisistä kätköistä.

Kätkön tekemisessä voi käyttää omaa mielikuvitusta. Mutta kannattaa käydä etsimässä noin 40 kätköä ennenkuin tekee oman. Silloin saa kokemusta niistä.

• Minä

Tiedän, pari paikkaa on mielessä. Helppo ja hieman vaikeampi. Ajattelin vain olisiko jollain joku kiva idea.

• Minä

Linnunpönttökätköjäkin tullut jonkinverran haettua, harvaa ne enää hämää. Mutta harkintaan menee.

• Oikein mietitty

Itse en tiedä mitään tylsempää, kun lukea vinkki "kivenkolossa" ja naattien kohdalla 10 m säteellä on miljoona kivenkoloa. Tai ainakin tuntuu siltä.

• grt-

Tee helppo kätkö niin tykätään.

• neropatti5

Tee mysteeri joka ratkeaa vai sisäpiiritiedoilla. Älä anna vihjettä jos joku kysyy neuvoa.

• gebukka

ja linnunpönttöjäkin on monenlaisia, itse törmännyt yhteen mitä kaikki ei ole saaneet edes lokattua kun eivät ole löytäneet lokivihkoa :)

• Oksanpäähän porattu

tuotti päänvaivaa taannoin :-) Oli haastava haettava. (Siis kyseessä oli katkennut oksa).

• Ärsyttävää

No ainakaan ei kannata viedä lähimetsään, jos ei ole itse ko. kohteen maanomistaja. Tiedät varmaan että roskaaminen on kielletty?

• Ei ole roskaamista

• Jätelaki

Jätelaki 1072/1993, 19 §.

Ympäristöön ei saa jättää roskaa, likaa eikä käytöstä poistettua konetta, laitetta, ajoneuvoa, alusta tai muuta esinettä siten että siitä voi aiheutua vaaraa tai haittaa terveydelle, epäsiisteyttä, maiseman rumentumista, viihtyisyyden vähentymistä tai niihin rinnastettavaa muuta vaaraa tai haittaa (roskaamiskielto).

Geokätköstä ei aiheudu vaaraa eikä haittaa terveydelle. Epäsiisteyttä tai viihtyisyyden vähenemistäkään ei aiheudu kun kätköilemätön ihminenhän ei edes huomaa kätköä, sehän on piilossa.

Myöskään muuta näihin rinnastettavaa vaaraa tai haittaa ei aiheudu.

• kokeile

No kannattaa miettiä mitä metsässä on niin siitä sitten ideoita.;)

• kulkija_hakkarainen

Hyvän kulkijan saat kun käärit kätkön alumiinifolioon. Harakka saattaa kuljettaa tällaisen pitkällekin omaan pesäänsä, sitä on sitten haastavaa hakea.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe