Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nyt rehellisesti kerron ja haluaisin..

.......<3

Asiallisia fiksujen ihmisten mielipiteitä ja
ajatuksia.

-Olen nuori 17-vuotias tyttö. Kaunis, hyvästä
perheestä, pärjään hyvin koulussa ja kaikki muutenkin hyvin.
Olin nyt Turkissa ja tapasin ihanan pojan 20-vuotiaan. Vietimme ihanaa aikaa yhdessä keskustellen ja yhteisestä ajasta nauttien. Välillämme ei ollut mitään seksuaalista, eikä
hän edes yrittänyt mitään, koska ilmoitin että sellaiset asiat mielestäni kuuluvat vakaaseen seurustelusuhteeseen.
Hän on hyvästä perheestä ja ei työskentele missään discossa ym, vaan menee yliopistoon opiskelemaan ja on erittäin fiksun ja kunnollisen oloinen.
Hän on erittäin "herkkä" ja puhui rehellisesti menneisyydestään ja myönsi, että oli harrastanut seksiä turistien kanssa ja nyt tavattuaan minut hän sanoi, että on ymmärtänyt jotain rakkaudesta ja sen merkityksestä. Hän ei ole koskaan aikaisemmin rakastanut ketään.

Nyt olen tullut Suomeen ja tajuan, että ole rakastunut häneen ja hän minuun. Olemme jutelleet avoimesti kaikesta, myös kulttuurieroista. Olemme puhuneet turkkilasiten miesten väkivallasta vaimojaan kohtaan ym..
Hän on vannonut ettei voisi ikinä satuttaa minua millään tavalla. Hän ei halua rahojani ja on sanonut että misä tahansa asummekin tai olemme, se on paratiisi hänelle. Hän haluaa nähdä perheeni ja viedä minut hänen perheensä luokse.
Olen ilmoittanut hänelle, etten tule Turkkiin enne kuin hän on tullut Suomeen ja perheeni tavannut hänet.
Hän on tulossa tänne talvella. Olemme yhteydessä päivittäin. Puhumme uskollisuudesta. Ja minä todella luotan häneen, todella luotan.
Hän on sanonut, että pelkää menettävänsä minut koska olen kaunis ja hän pelkää etten tyydy häneen. Hän on maailman komein ja suloisin ihminen. Niin avoi ja rakastava.
Kun hän puhui minulle, hän katsoi silmiini ja kehui niitä. sanoi rakastavansa nenääni..
On sanonut jopa nähneensä untä häistämme ja niin minäkin uneksin hänestä joka yö, joka päivä.
Olen kertonut hänelle, että on vaikea luottaa sen kaiken jälkeen mitä olen kuullut turkkilaisten miesten petturuudesta, mutta hän vannoo ettei ole minulle uskoton tai muutenkaan satuta minua. Hän on sanonut, että he ovat myös ihmisiä, eivätkä kaikki suinkaan toimi niin naisia kohtaan.
--Hänen katsessaan ja tavassaa puhua oli jotain niin aitoa ja salaperäistä.
Hän tietää että aijon lukea juristiksi ja tehdä työtä. Olen aina suomalainen nainen ja elän tämän kulttuurin mukaan. Tottakai kunnioitan myös hänen uskontoaan ja olemme puhuneet siitä.

Mitä te olette mieltä?
Onko jotain ajatuksia....

17

4778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa-a

      tuli aika ristiriitasii ajatuksii, kun luin tota sun juttuu. Ei tietenkää voi kaikkii yleistää, mut niin moni turkkilainen haluis päästä suomen hyvii oloihin, kun ne kuitenkii tietää millast meillä tääl on. Mut mielestäni ei kyl ihan noin nopeel tutustumisel voi rakkaudest puhuu, tai en ainakaa ite vois puhuu ja en ite uskois sanaakaa, jos joku alkais mulle viikon parin jälkee höpisee rakkaudest. Joo, oli mullakii lomaromanssi, kun olin kesäl turkissa ja mul on ikävä sitä ja ollaa yhteyksis, mut tuskin me naimisii mennää, vaikka haluunkii nähä sen uudestaa ja se minut, mut pidän sitä edelleen vaa lomaromanssina... noh, eihän sitä ikinä tiedä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan... Mut toi oli vaa mun ajatus ja toivon, ettei se poika oikeesti puhunnu vaa sulle, kun ne kuitenkii tietää miten hyvin meit turistei vedetää höpläst.

      • .......<3

        Sen takia haluankin edetä rauhassa.
        Hän haluaisi muuttaa suomeen vaan asua Turkissa.
        Eli ei hän hyviä oloja hae.
        Olen käynyt hänen kotona ja luksusta siellä on =))
        JOTEN en usko, että haluaa edes tänne suomeen.


    • sama

      Olet se sama hupakko, joka kirjoitti samasta asiasta aiemmin ja jonka isä samalle palstalle myös haluten kommentteja muilta, joiden tyttärelle on käynyt samoin.
      Lopeta jo hyvä tyttö, etkö todellakaan tajua juttua?!!! HERÄÄ!!! Toivottavasti isäsi ei todellakaan anna suostumustaan tämän hyväksikäyttäjän tulla tänne. Tämä on aivan liian läpinäkyvä juttu, toivottavasti sinäkin sen tajuat.

    • itserakaskin

      Kylläpä olet itserakas. Maa kutsuu. Monet muutkin ovat kauniita, mutta eivät tule sitä tänne kehumaan. Taidat olla vielä blondikin, taikka teko-sellainen. Vaikka ei blondikaan noin typerä ole kuin sinä. Huh, huh!!

    • .......<3

      sanooko itseään kauniiksi vai ei??

      Enkä ole koskaan aikaisemmin kirjoittanut tänne.
      Halusin fiksujen ihmisten asiallisia kommentteja,
      mutta sainkin katkerien ihmisten typeriä huomautuksia =))

      • kyllä olet

        Edellisissä kirjoituksissä olit vielä 16 (heinäkuun lopulla) ja sanoit kuukauden päästä täyttäväsi 17, elikkä olet juuri täyttänyt 17. Kaikki kirjoituksessasi täsmää aikaisempaan, etkö muka itse huomaa sitä? Tämän palstan lukijat huomaa sen heti. Sinun ikäisesi on ihan turha hakea myötätuntoa tältä palstalta ja kommentteja lomaromanssiisi, joka muka on rakkautta. Kaikki aikuiset pitää tätä nuoren alaikäisen tytön hurahduksena Turkki-poikaan ja ruusunpunaisena unelmana, niin juuri, unelmana. Tästä unesta olisi jo aika herätä, ettei koulun käynti kärsi. Kaikki ei ole sitä miltä näyttää.


    • Kokemuksella

      Hei vaan!
      Olen itse aviossa turkkilaisen miehen kanssa ja olemme onnellisia. Kehotan sinua kuitenkin olemaan varuillasi ja ottamaan kaikein ihan rauhallisesti sillä turkkilainen mies jos kuka osaa olla vakuuttava ja sanoa ne juuri oikeat sanat ja tehdä kaikein niin jumalallisesti halutessaan. "Poikaystäväsi" vaikuttaa kyllä antamiesi tietojen perusteella ihan ok ihmiseltä mutta kehotan sinua tosiaan menemään asumaan Turkkiin hänen kanssaan joksikin aikaa kun olette valmiita siihen ja jos asiat vielä sen jälkeen vaikuttavat ruusuisilta kehotan teitä muuttamaan Suomeen sillä jos aijot juristiksi ja muuta ovat mahdollisuutesi täällä paljon paremmat. Ja hän myös saa oleskeluluvan helpommin jos olette asuneet yhdessä. Myöhemmin kun saat opintosi valmiiksi ja kaiken kuntoon voitte toki palata Turkkiin joka sinänsä on ihana maa mutta on ihan hyvä jos molemmat olette kokeneet elämää toistenne kotimaissa niin on sitten helpompi ymmärtääkkin toista kun tietää vähän siitä minkälaisesta taustasta ja sosiaalisestayhteisöstä hän tulee...
      Onnea vaan teille molemmille matkaan!

    • sama

      PROVO kiusaa tyhmiä!

      • .......<3

        Olen itsekkin ajatellut, että hän
        muuttaisi Suomeen minun opiskelujeni ajaksi
        ja niin myös nähtäisiin miten suhde toimii,
        mutta hänellä nyt myös opiskelut meneillään ja armeija yliopiston jälkeen.


      • hyvä yhdistelmä
        .......<3 kirjoitti:

        Olen itsekkin ajatellut, että hän
        muuttaisi Suomeen minun opiskelujeni ajaksi
        ja niin myös nähtäisiin miten suhde toimii,
        mutta hänellä nyt myös opiskelut meneillään ja armeija yliopiston jälkeen.

        Luuletko todellakin että sinun opiskelustasi tulee yhtikäs mitään jos Turkki-poika asuu täällä? Ei tule! Ja mitä hän tekee täällä silloin kun sinä opiskelet? Mietippä uudelleen ja ihan järjellä ja ajan kanssa. Mahdoton yhtälö, eikö vain? Anna ajan kulua ja katso mitä elämä tuo tullessaan. Mistä tulee rahat elämiseen kun opiskelet? Elättääkö perheesi teidät molemmat? Sinä olet ilmeisesti nyt lukiossa toisella niin kuin minunkin tyttäreni. Elät turvallista lukiolaisen elämää isän ja äidin helmoissa ja heidän rahoillaan. Mitäs sen jälkeen?! Mieti, mieti ja vielä kerran MIETI !!Kasva ensin aikuiseksi.
        T:Äiti


      • äiti minäkin
        hyvä yhdistelmä kirjoitti:

        Luuletko todellakin että sinun opiskelustasi tulee yhtikäs mitään jos Turkki-poika asuu täällä? Ei tule! Ja mitä hän tekee täällä silloin kun sinä opiskelet? Mietippä uudelleen ja ihan järjellä ja ajan kanssa. Mahdoton yhtälö, eikö vain? Anna ajan kulua ja katso mitä elämä tuo tullessaan. Mistä tulee rahat elämiseen kun opiskelet? Elättääkö perheesi teidät molemmat? Sinä olet ilmeisesti nyt lukiossa toisella niin kuin minunkin tyttäreni. Elät turvallista lukiolaisen elämää isän ja äidin helmoissa ja heidän rahoillaan. Mitäs sen jälkeen?! Mieti, mieti ja vielä kerran MIETI !!Kasva ensin aikuiseksi.
        T:Äiti

        tyttö hyvä,älä puhu rakkaudesta,viikon parin jälkeen.Veikkaanpa,ettet rakkaudesta vielä mitään tiedä,etkä ymmärrä,korkeintaan voit puhua ihastumisesta.Rakkaus kasvaa vasta pitkän ajan jälkeen,kun olette jo yhdessä jotain kokeneetkin.Sitä paitsi olet aivan liian nuori edes ajattelemaan mitään vakavampaa,opiskele ensin ja elä nuoruutesi,niin kuin nuoren kuuluu,katsele ja nauti elämästäsi,älä vielä sitoudu.Enkä todella sano tätä sen vuoksi,että on kyse turkkilaisesta,heissä on varmasti ihan kunnollisia ihmisiä,vaan yleensäkin,olet liian nuori,vaikka olisi kyse suomalaisesta.


    • Varokaa!

      Tää on provo, lähetetty useammalle palstalle. Luultavasti jonkun katkeroituneen miehen tekstiä...

    • vihaan niitä

      tulos nähtäväksi tältä kaverilta ettei käy niinkuin eräälle Toijalalaiselle lukiolaistytölle.

      Eihän miehen nimi vain satu olemaan Marco alias John?

    • retiisi

      Kuulostaa mukavalta, mutta älä heti naimisiin ryntää! Sillä varmasti vältät suurimmat hyväksikäytöt, kai..

    • Kokemuksella

      Vain sinä yksin tiedät tunteesi ja tunnet tilanteen. Olet toki nuori mutta koskaan ei tiedä milloin kukin löytää sen oikean ja vain aika voi näyttää. Ja sitäpaitsi jos koskaan ei ota riskejä ei voi voittaa. Toki kannattaa pitää jalat maassa ja ottaa rauhallisesti. Katsotte nyt tän opiskelu ajan ja vietät mahdollisimman paljon aikaa hänen kanssaan. Siitä armeijasta vielä että sitä voi siirtää aina 3 vuodella kerrallaan esim. sillä perusteella että asuu ulkomailla (tätä voi tehdä aina 28-vuotiaaksi saakka) ja sen voi hoitaa myös rahalla jolloin hän joutuu olemaan armeijassa vain kuukauden. Mutta sen minä sanon että raskasta tulee olemaan sillä tämä maailma on vielä niin rajoittunut että monetkaan ihmiset eivät hyväksy eri kulttuurien välisiä suhteita ja olittepa sitten Suomessa tai Turkissa niin aina joku katsoo kieroon ja saatte taistella joka puolella oikeuksistanne. Nämä ovat paineita joita pariskunnat eivät normaalisti joudu kokemaan ja ne väkisinkin syövät suhdetta ja sitten on kulttuuri erot jotka ainakin alussa tuottavat ongelmia mutta niistä selviää. Näin varhain on mahdotonta sanoa mitään mutta joskus se on vain sen arvoista. Ota myös huomioon se että jos hän tulee tänne hänellä tulee olemaan ainakin alussa vaikeuksia sopeutua ja hän tulee tarvitsemaan paljon tukea jo siinä että oppii tuntemaan miten tämä yhteiskunta pyörii. Miten missäkin virastossa toimia ja minne milloinkin mennä jotta saa elämänsä alkuun. Sinun on hyvä ottaa näistä asioista selvää ennenkuin hän tulee tänne sillä jos sinäkään et tiedä teitä vain pompotellaan edestakaisin. No minulla olisi ainakin tuhat neuvoa joiden kertomiseen menisi ikuisuus joten toivotan teille vain onnea!

      - Kuuntele sydäntäsi mutta ajattele aivoillasi -

      • .......<3

        siinä se tuli...


    • hhhhh

      mikä sinun miehesi nimi on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe