KENTISH TOWN

Tytteli Reppuli

Minulle vieras kaupunginosa. Tunteeko joku Kentish nTownia? Mitä nähtävää?Pikaisella reissulla suunnittelin tätä kohdetta, kun en ole koskaan käynyt. Camdenissä sen sijaan olen ollut useinkin ja monessa muussa. Googletin kuvia alueelta ja näytti kivalta. Charlies Hotel näytti hyvältä ja rauhalliselta paikalta.Onko kokemusta? En vaadi hotellilta luxusta.

3

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen Lontoon asuk

Ehka haluat viettaa aikaasi esikaupunki alueella Lontoossa, ja viehatyit Kentish Towniin. En itse tieda aluetta sen tarkemmin, vain etta se sijaitsee Northern Line linjalla maanalaisella. Hiljaista pohjois Lontoota.

Katsopa Highgate ja Finsbury alueet myos, jos haluat.

• Kentish town on siis ihan normaali Lontoon "lähiö". Se sana "town" ei tarkoita että se olisi mitenkään erikoinen. Siis normaali pikku high street, ehkä vähän rupumpi kuin high street jossain varakkaammalla alueella.

Kentish townissa itsessään ei siis ole nähtävää ja se kohokohta on juuri toi Camdenin läheisyys. Muutama rokki henkinen baari, perus pubit ja kahvilat.

Ehkä hieman hipimpi kuin muut lähiöt (Camdenin läheisyydestä johtuen). En nyt viettäisi alueella paljon aikaa jos tulisin tänne vaan turistiksi. ehkä söisin aamupalan, joisin kaffet ja iltaisin heittäisin yömyssyt lähipubissa :)

Mun mielestä Finsbury on kauhea joten en nyt vertaisi sitä suoranaisesti Kentish Towniin. Finsbury Park ja aseman läheisyydessä on vähän enempi rupusakkia ja porukkaa jotka harvoin sanovat mitään englanniksi... (huom. mun mielipide).

• Finsbury Parkin ehdottomia kohokohtia ovat juna- ja tubeasemat jotka mahdollistavat nopran ja vaivattoman poispääsyn jos sinne jostain kummallisesta syystä sattuu eksymään.
      Highgate on huomattavan paljon varakkaampaa aluetta ja "ihan kivaa katseltavaa". Puhdasta englantia kuulee huomattavasti enemmän. Loppujen lopuksi se on kuitenkin vain lähiö.
      Charlies näyttää saaneen kaksi ja puoli palleroa tripadvisorissa joka ei ole b&b:ksi kovin kaksisesti mutta eipä tuo ole kyllä hinnallakaan pilattu. Sen tarkemmin en osaa kommentoida.

Mukavaa reissua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1078
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      893
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      773
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe