Hammaslääkäriin

Hammasvaivainen

Edellisenä iltana ennen matkaa lohkesi takahammas. Katselin netistä Bdpn hammaslääkäreitä mutta perillä kysyin vielä hotellin respasta ja heillä olikin esite vastapäisen talon hammaslääkärille jonne menin. Hammaslääkäri ei ollut paikalla mutta tuli tunnin kuluttua. Sanoi ettei ko. hampaassa enään paikka tulisi kestämään ja ehdotti kruunun laittoa. Otti mitat ja mallit, tilasi kruunun hammasteknikolta. Kolmen päivän päästä oli valmista ja tuli todella hyvä. Henkilökunta oli ystävällistä, kaikki laitteet aivan viimeistä huutoa ja lääkäri tosi osaava. Hinta 5000Huf ylä alaleuan täyskuvaus 35000 kruunu työ yht. 133€. Suosittelen. www.ponczdental.hu

17

2522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hips

      Minä olen jo vuosia teettänyt likimain kaikki hammastyöt Budapestissa ja oikeastaan koko kalusto on tehty uusiksi koska ikää on sen verran paljon että lapsena joko vedettiin hammas tai sitten laitettiin valtavia amalgaamipaikkoja. Hinnat alle puolet Suomen hinnoista ja työ erittäin osaavaa, mielestäni paljon parempaaa kuin Suomessa jossa joskus on tullut käytyä.

      • Ollaan tarkasti vaan

        Minä olen kanssa huomannut edullisuuden. Ensin ostan matkan ,sitten hotellihuoneen, ja viikko kännissä Budassa.
        Niin tuleehan legojen remontti halvaksi silloin.


      • haaaaa!
        Ollaan tarkasti vaan kirjoitti:

        Minä olen kanssa huomannut edullisuuden. Ensin ostan matkan ,sitten hotellihuoneen, ja viikko kännissä Budassa.
        Niin tuleehan legojen remontti halvaksi silloin.

        Ollaan tarkasti vaan = pöhkö mikä pöhkö, mutta varmasti tiedät sen itsekin ...hahaaaaa :D


      • ei läskiperse
        haaaaa! kirjoitti:

        Ollaan tarkasti vaan = pöhkö mikä pöhkö, mutta varmasti tiedät sen itsekin ...hahaaaaa :D

        Läskiperse , Tallinnassa on halvemmat viinat, Hah´ha haa läskiperse !!


      • ei runkku
        ei läskiperse kirjoitti:

        Läskiperse , Tallinnassa on halvemmat viinat, Hah´ha haa läskiperse !!

        Tarkoitin l.äskiperse Hah haha runkku !


      • hullu mielipuoli
        ei runkku kirjoitti:

        Tarkoitin l.äskiperse Hah haha runkku !

        Tämä mielisairas idiootti taas herännyt lääkehuuruistaan kommentoimaan palstalle asiattomuuksiaan.


      • ++++++++++
        hullu mielipuoli kirjoitti:

        Tämä mielisairas idiootti taas herännyt lääkehuuruistaan kommentoimaan palstalle asiattomuuksiaan.

        Missä sinä olet ollut, kun et ole ollut kertomassa viisauksiasi Budapestin kävijöille ?


      • Anonyymi
        Ollaan tarkasti vaan kirjoitti:

        Minä olen kanssa huomannut edullisuuden. Ensin ostan matkan ,sitten hotellihuoneen, ja viikko kännissä Budassa.
        Niin tuleehan legojen remontti halvaksi silloin.

        Jää enemmän rahaa viinaan, kun hoitaa legot Unkarissa.


    • jyrikari
      • löllöperse

        Minullá on perseessä pukamat. Saisiko ilmaista hoitoa


      • odotellaan
        löllöperse kirjoitti:

        Minullá on perseessä pukamat. Saisiko ilmaista hoitoa

        Miksei TOMIR vastaa??


    • hoitopoika69
    • totean

      nYt on Suomessa sellainen aika, että terveyskeskukset paikkaa ja vetää pois. Vetävät jopa hyviä hampaitakin ja halutaan koko "ruokasali" panna tekareiksi se on heille helpompaa, Menkää, vaikka mihin saatte laatuhoitoa yksityiseltäkin. Kunnalla ei riitä ajat ja varat, tässä syy.

    • parempaahoitoamuualla

      Juuri noin kuten edellä. Otatan rtg-kuvat koko ruokasalista ja menen yksityiselle puolelle. Siellä on kuulemma paremmat hoitopaikatkin.

    • onlohjennutmatkalla

      Jos käy niin, että matkan aikana lohkeaa hammas ja täytyy teettää tilalle kruunu, niin korvaako matkavakuutus hammaslääkärikulun? Minulla eilen lohkesi, olen Budapestissa.

    • hammasmatkat

      Kuka tietää Budapestistä sen laatu hammaslääkäri nimen tai vastaanottopaikan nimi??? Tänne laittakaa osoite jne...….On edullisempaa montakertaa kuin Suomessa.

      • Anonyymi

        Edullisempaa? Itselläni on kaikki mennyt niin pieleen kuin olla voi. Menin laitattamaan vaan yhden implantin ja minua painostettiin laittamaan kaikkiin hampaisiin kruunut.
        Ne alkoivat mennä rikki jo seuraavana päivänä ja olivat kaikin puolin epäsopivat.
        Lopulta melkein kaikki tehtiin uusiksi. Hammaslääkäri vastusteli tosi tiukasti uusien laittoa mutta onneksi se joka oli ne laittanut oli puolellani. Kuitenkaan nekään ei olleet hyvät ja kärsin jatkuvasta päänsärystä. Sitten yksi kruunu irtosi. Toinen kruunu on vaivannut minua jatkuvasti sillä sitä on hyvin vaikea puhdistaa edes hammasväliharjalla ja verta tulee jatkuvasti puhdistusyrityksistä huolimatta. Hammaslääkärin reaktio asiaan oli ettei sille voi tehdä mitään.
        Olen joutunut käymään Budapestissa useita kertoja. Jokaisella kerralla viipynyt viikosta kahteen. Vaikka minulle sanottiin etukäteen että hampaan irtoaminen kuuluu takuuseen se ei pitänyt paikkaansa. Kannattaa miettiä sitäkin että vaikka saisit takuun onko sinulla mahdollisuus viettää pitkiä lomia jatkuvasti jos joudut korjauttamassa hampaitasi Budapestissa. Viro on lähempänä ja voit tehdä päiväkäyntejä,sinne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe