movie maker

olen näin tollo

S---tana movie maker.Miksei filmi tuu siihen kuvaruuruun,vaikka muuten näkyy siinä sivussa.Ääni kuuluu,mutta Movie Makerin ruutu pimeenä.Kuka tietää?

7

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewrsdtyuiopå

      Sun pitää vetää se video siihen muokattavaksi tai aikajanaan...luulisin. Hommaa Nero - ohjelmisto niin helpottaa huomattavasti muokkailu.

    • Jaskaasdadsasd

      Mulla on sellanen ongelma että ku avaan sen nii ainoastaa se työkalupalkki näkyy siin, kaikki muu on ihan mustaa? auttakaa :(

    • ewrsdtyuiopå
    • elma76

      Sama ongelma on täälläkin movie makerin kanssa. Olen tehnyt edellisen kerran sillä videoita puolisen vuotta sitten, silloin se toimi täysin moitteettomasti. Nyt olisin halunnut samantyylisen diaesityksen musiikilla höystettynä, mutta ohjelma ei suostu toimimaan. Ohjelma ei hyväksynyt enää aikajanalle JPEG-kuvatiedostoja, vaan ne piti muuttaa PNG-tiedostoiksi. Kun filmin yrittää laittaa pyörimään, niin esikatselukuvakkeessa näkyy pelkkää mustaa. Jos yritän tehdä teksti-dian, niin sekään ei näy. Pikkuhiljaa alkaa ohisuoni pullistumaan ja verenpaine nousemaan, kun olen niin onneton näiden tietokoneohjelmien kanssa, varsinkin jos ne ei toimi. Sitten vielä tuli mieleeni, että movie makerin pikakuvake on muuttunut valkoiseksi laatikoksi, jonka sisällä on pieni ruutu... aivan kuin ohjelma olisi jotenkin vioittunut, mutta miten, kun en ole poistanut ohjelmaa tai sen osioita?? Voisiko joku neuvoa mitä teen? Kiitos Sinulle! :)

      • Joo en ossoo neuvoo

        Millainen käyttöjärjestelmä sulla on Win 8:elokuvatyökalu vai Windows 7?
        Win. 8 mulla ei elokuva työkalun videosiirrännäiset toimi vaan pitää kaikki laittaa yhteen pötköön ilman tehosteita. Joskus esikatselu näyttää mustaa. Mutta kun leikkaan filmin niin näkyy taas ja manuaalisesti hiirellä siirrän jos ei näy sittenkään niin tallennan videotiedostoksi ja lataan youtubeen siitä näkees sitten tuliko mustaa filmiä... Nykyisin vanhat eikä uudetkaan laitteet ei tunnista uudemmilla kameroilla kuvattuja videoklippejä. Liike josta uudemman koneen ostin laittoivat "jotkut dekooderit kohilleen että tosiaan tunnisti sitten myös videotkin. Kuvat se tunnisti kyllä aijemminkin. ikävä on vanhaa windows 7:aa kun siinä toimi Movie maker ja pystyi laittamaan aikajanalle kuvia päällekkäin ja myös kuvan videon päälle.


    • elma76

      Käyttöjärjestelmänä on Windows 7. Järki ei vaan riitä siihen, miksi ohjelma toimi aiemmin moitteettomista, mutta ei enää. :/

      • Huoltoon ehkä`?

        Pitäisikö siinä päivittää java tai sitten se Moviemaker, Kansuu käyttää huollossa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe