Kertokaas kaikki häkin ja amstaffin omistajat et minkä kokoinen häkki olisi paras aikuselle koiralle?
Häkki amstaffille?
3
376
Vastaukset
- cjb
Koira ei kuulu häkkiin!
- asdasdasdasdasdasdas
Joskus koiraa voi olla pakko pitää häkissä, esim loukkaantumisen/leikkauksen jälkeen.
- jhgjgkhkjkj
Koiria ei saa häkittää..eri asia on jos tarkoitat näyttelytoimintaa ja sen aikaa koira on siinä.
Jos kuitenkin teet eläinsuojeluasian vastaisesti saat koirasta hermoraunion eli turhautuneen olennon joka ei osaa rauhoittua ollenkaan eli menee kierroksille. Normaali pito on sekä koiralle ja jopa sinulle parempi.
Moni laittaa häkkiin koska katsoo amerikkalaisia ohjelmia ja silloin näkee niissä mistä ongelmat johtuu. Ulkotarhat eri asia ja niissäkin on kriteerinsä. Ulkotarhat hyviä kunhan koira saa muun ajan olla normaalisti sisällä ja lenkitetään kunnolla.
Jos haluat koiran josta ei ole tuhoajaksi unohda energiset rodut ja päädy kääpiökoiriin. Joista esim tipsu menee hyvin ja japanin chin ilman tuhoamista ja ei ole vaativia. Ota koira oman enrgiasi ja kykysi mukaan väheksymättä kääpiörotuja nekin on täysiä koiria mutta on helpompia. Myös sheltti hyvä ja muitakin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205870
- 574316
- 562694
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282508Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341372Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241311- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101