Kertokaas kaikki häkin ja amstaffin omistajat et minkä kokoinen häkki olisi paras aikuselle koiralle?
Häkki amstaffille?
3
291
Vastaukset
- cjb
Koira ei kuulu häkkiin!
- asdasdasdasdasdasdas
Joskus koiraa voi olla pakko pitää häkissä, esim loukkaantumisen/leikkauksen jälkeen.
- jhgjgkhkjkj
Koiria ei saa häkittää..eri asia on jos tarkoitat näyttelytoimintaa ja sen aikaa koira on siinä.
Jos kuitenkin teet eläinsuojeluasian vastaisesti saat koirasta hermoraunion eli turhautuneen olennon joka ei osaa rauhoittua ollenkaan eli menee kierroksille. Normaali pito on sekä koiralle ja jopa sinulle parempi.
Moni laittaa häkkiin koska katsoo amerikkalaisia ohjelmia ja silloin näkee niissä mistä ongelmat johtuu. Ulkotarhat eri asia ja niissäkin on kriteerinsä. Ulkotarhat hyviä kunhan koira saa muun ajan olla normaalisti sisällä ja lenkitetään kunnolla.
Jos haluat koiran josta ei ole tuhoajaksi unohda energiset rodut ja päädy kääpiökoiriin. Joista esim tipsu menee hyvin ja japanin chin ilman tuhoamista ja ei ole vaativia. Ota koira oman enrgiasi ja kykysi mukaan väheksymättä kääpiörotuja nekin on täysiä koiria mutta on helpompia. Myös sheltti hyvä ja muitakin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449201
- 785712
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414236- 583734
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543482Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293347- 462549
- 342132
- 401890